Dnevnik prvog lica jednine

utorak, 30.05.2006.

Dejting-šmejting - barenje (I dio)


Koja pička materina!!!! Di sam bio? Bario sam komade gradom i po iskrici. Rezultat? Nuuula i ništica. Daklem….. ja sam u kurcu! Ali ajde da se obrecnem na tu temu…..

Stvar se odvija na slijedeći način.

Izađemo van. Ja i frend. U tandemu. Lepi ko slike. Rasel Krou i Bred Pit. Instaliramo se u nekoj birtiji-baru-klubu, votever, na šanku ili već prigodnoj poziciji za osmatranje. Za hrabrost se konzumira piva, jedna, druga...... te u procesu ispijanja snimamo eventualne žrtve. Radari, za to vrijeme rade punom parom i nakon početnog entuzijazma mikrolociramo dvije tri eventualuše na koje tada bacamo punu pozornost. Hvataju se pogledi, nabacuju osmjesi i ako je sreće i znanja nabaci duhoviti komentar u cilju započinjanja konverzacije. Drugi način za prilaženje je direktan pristup koji je malo nezgodniji jer se gubi spontanost. Preporuča se samo najhrabrijima i kad je dotična stvaaaaarno dobra i vrijedna odjeba.

Konverzacija je u početku stvarno nategnuta. Meta počesto odvraća pogled od lovca, pogledava se s frendicama i blesavo se smijulji. To je znak za povlačenje i pregrupiranje. Ako, pak pokaže zrno zainteresiranosti za razgovor, valja ju zakačiti za svaku rječicu, izvlačiti stvari iz konteksta i na tome graditi daljnje teme. Ovo je delikatan postupak u kojem potencijalni pičkojebač mora ispasti duhovit (ne smiješan) i siguran u sebe (ne bahat). U tih par minuta, čovjek iz sebe izvlači maksimum koji se kasnije neće ponoviti. Podrška od strane frenda je uvijek dobrodošla ali može predstavljati i znak nesigurnosti, tako da je to dvosjekli mač. Takve stvari se odlučuju na licu mjesta.

Nakon uvodnog dijela stvari se kompliciraju. Treba priječi na konkretne korake izvlačenja broja telefona ili nagovaranje na eventualni sastanak. Stoga je dobro ako se za vrijeme razgovora ustanovi da živite blizu, radite u istom dijelu grada, studira blizu vaše bake i slično…. Tada joj uvalite svoj broj i velite da se javi kada je u blizini da odete na kavu…. Time ste ubili dvije muhe jednim udarcem jer ako se javi znači da imate neke jebene nade, a broj telefona će vam svaka uzet jer nema rizika….. što se i inače preporuča…. Nakon toga se lagano udaljite i tijekom večeri pogledavajte prema njoj u intervalima od svakih 15-ak minuta do pola sata. I za boga miloga, ne barite dalje, barem ne na istom mjestu i to tako da vas vidi.

Ples je uvijek dobar način uspostavljanja kontakata. Ako ste Džontra Volta, komadi to vole, i počesto ćete pobrati simpatije prisutnih dama. Nemojte uletavati sa mambo spikom osim ako nije razvidno da će upaliti (ono, kad se raširenih nogu lagano povijete u koljenima prema nazad i pokušavate ju zarobiti svojim međunožjem). Dobro vrijeme za ulet je u pauzi plesanja kad diđej pušta neke bakrače na koje nitko ne pleše. Kada ste ju tako osvojili svojim kingofadensflor nastupom svaki ulet je dobar, a pomaže recimo "e, ova stvar mi je u banani… a kaj ti slušaš?"

Tulumi su definitivno mjesta najlakšeg barenja. Žrtva je praktički zarobljena u par kvadrata. Izlaza nema. Vjerojatnost da će se napiti je velika a time se vaše šanse penju eksponencijalno. ako ste svirač gitare to pomaže jer svraćate pozornost na sebe, no u isto vrijeme ste onemogućeni u barenju. Preporuča se hvatati pogled odabranice i potaknuti ju da misli kako ovu pjesmu, eto, baš njoj svirate. Zatvaranje djevojke u kupaonu ili sestrinu sobu je potez očajnika i ne donosi znatnije rezultate osim ako nije stvarno jako pijana. Najbolje je pak ostvariti neki duboko osobni kontakt. Recimo povjerite joj da vam pričuva čašu da se ne pomiješa sa ostalima dok ste na veceu. Po povratku se obrecnete na gužvu, muziku, svjetlo…. bilo što… i igre mogu početi…

Kako znate da ste osvojili, ili barem načeli cilj svojeg budućeg obožavanja? Eeeeee to je već malo kompliciranije. U mojoj bogatoj praksi sam imao slučajeve kada sam bio ziher da je moja… ono smije se, hihoće, ispituje me, naslanja se na mene nabacuje zeku-peku, ali…….. kurac! Ona je samo komunikativna. Obratno….. stoji ko kuhana veprova noga… šuti, odmiče glavu, ignorira me, a poslije pita zakaj se nisam javio????? Nema pravila. Dok ne uspijete utanačiti i drugi dejt niste sigurni ni u što. A drugi dejt?

Pa niste još ni na prvi otišli.


30.05.2006. u 08:38 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ako... neš... piši na:

berek_r@hotmail.com

Dobri su....

Lolla
Darlita
Bedača
Jednodnevna
Vikend-ica
Bešt & ja
Koji sise jede
Sumo'rvat
Dosadna
Zgodna švelja

Živciraju me:

- moja nokia jer ima kretenski software
- radio 101 jer već 20 godina tešu jedno te isto
- jedan iz firme jer svako jutro kaže "eeee dobro jutro inžinjeru", SVAKO JEBENO JUTRO