kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ovaj blog posvećujem svom jedinom i najboljem frendu....adi,ako već nisi prihvatio usmenu i pismenu ispriku, nadam se da će ti javna barem nešto značiti...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni:

zovem se matea...obična sam 15-ogodišnjakinja koja živi za ljubav i frendove...
najvažnija osoba u životu mi je frend ADI koji je bio uz mene uvijek i uvijek mi
pomogao...volim ga najviše na svijetu jer me izvukao iz raznih sranja...naučio
me kako voljeti i živjeti...nikada nikog nisam voljela kao njega...jedino on je bio
dobar i topal prema meni...zato sam mu zahvalna...pružao mi je ljubav i kada
sam je imala previše...njegova ljubav je uvijek dobrodošla...otvorio mi je oči
u raznim stvarima i izveo me na pravi put...hvala ti adi...volim te i voljet ću te
ma koliko mi budemo udaljeni-fizički,a i duhovno....

 

[ponedjeljak][27.08.2007.]

umrijet ću...

danas je sve bilo ok.....bila sam sretna i bilo mi je zabavno kao da sam ustala na desnu nogu... sve dok mi jedan događaj nije pokvario ostatak večeri...prolazim ja tak gradom i vidim nekog na biciklu.....ja se zablejala i eto vidiš adia kak prolazi...gledam u njega i čekam da neš kaže...pogledao me, okrenuo glavu i samo prošao kao da me ne pozna, kao da ne postojim.....rsplakala sam se i nisam znala šta bi sama sa sobom...frendice su me tješile i rekle da je stvarno kreten ako ne vidi koliko ga volim i ne prihvaća moju ljubav....napisala sam mu poruku na koju mi naravno nije odgovorio (a ima novaca na računu...) !!!
kasnije dođem doma i susjed mi kaže da je pričo s njim....pitam šta i kaže on da je reko da ne želi imat posla samnom jer sam ga izvrijeđala, psovala mu i derala se na njega...pukla sam i preplavile su me jebene emocije...scijelu večer se pokušavam sjetit kad sam to napravila da mu se ispričam, al stvarno ne znam o čem je riječ....neki dan me htio pogodit mobitelom (i je) i ja sam mu rekla samo naprijed , tvoj je a ne moj....svoj mob uništavaš i kasnije sam mu poslala da mu je to prvi i zadnji put da me udario i iskaljivao se na meni....možda je to to.....ma ne znam ni sama šta mislim....znam samo da mi užasno fali i da sam prazna otkad se ne družimo...i znam da se uskoro seli i da nemam puno vremena da sve vratim na staro.....neznam što više trebam napravit.....otvorila sam blog za njega....ako umrem oće to bit dovoljno???čak razmišljam da nazovem emisiju "vjeruj u ljubav"....
rekla sam si :ako nemam njega, nemam ni razlog živjet jer on mi je sve...
adi molim te ak čitaš ovo javi se.....volim te...pussa.....

EVO JEDNA PJESMA ZA TEBE:



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.