kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ovaj blog posvećujem svom jedinom i najboljem frendu....adi,ako već nisi prihvatio usmenu i pismenu ispriku, nadam se da će ti javna barem nešto značiti...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni:

zovem se matea...obična sam 15-ogodišnjakinja koja živi za ljubav i frendove...
najvažnija osoba u životu mi je frend ADI koji je bio uz mene uvijek i uvijek mi
pomogao...volim ga najviše na svijetu jer me izvukao iz raznih sranja...naučio
me kako voljeti i živjeti...nikada nikog nisam voljela kao njega...jedino on je bio
dobar i topal prema meni...zato sam mu zahvalna...pružao mi je ljubav i kada
sam je imala previše...njegova ljubav je uvijek dobrodošla...otvorio mi je oči
u raznim stvarima i izveo me na pravi put...hvala ti adi...volim te i voljet ću te
ma koliko mi budemo udaljeni-fizički,a i duhovno....

 

[ponedjeljak][27.08.2007.]

adi volim te...

U totalnom sam kurcu! Prošlo je 5 dana otkako nisam uopće razgovarala s njim...vidjela sam ga na 5 min,a to mi naravno nije dovoljno!! Užasno mi fali...neznam dali sam pravilno postupila kada sam mu napisala ono jebeno srcedrapajuče pismo (barem je meni bilo takvo..)! U njemu sam mu napisala sve svoje osječaje i izgledalo mi je kao da će se ipak sve vratiti na staro...prevarila sam se...sljedila su nova iznenađenja...puno stvari nisam očekivala od njega...družimo se već godinu dana i još nijednom nije bilo ovako grozno....ma šta grozno, UŽASNO!!! Nikada se nije derao na mene niti me lupio...do prije 2 dana..derao se kao da sam zadnja glupača...koda ništa ne vrijedim i ništa mu ne značim... No što sam htjela reć...ADI, opraštam ti sve i ni malo mi nije žao jer znam da sam se i ja nekad ponašala kao zadnja kučka...nisi to zaslužio , al oprosti nisam ni ja ovo...volim te najviše na svijetu i sve bi dala samo da sve opet dođe na staro...ne želim te izgubit...jer ne znam kako bez tebe....nisam navikla..oprosti mi...



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.