Kako zaboraviti sve?

14.02.2008.

Kako zaboraviti sve i krenuti ispocetka?
Reci da je gotovo s njim, reci da imam drugoga?
Kako zaboraviti koliko sam ga voljela?
Kako zaboraviti njega?
Kako zaboraviti sve, kada sam ga voljela,
kada ga jos uvijek volim?
Kako ga zaboraviti kada jos uvijek sanjam njegove oci?
Kada mi je prva pomisao ujutro, kada mi je on jedina zelja, jedini san?
On nije slovo niti broj da ga izbrisem!
On je poseban, jedinstven, on je moja najveca ljubav...
Kako prihvatiti da ga nema pokraj mene kad mi je potreban?
Kada sam tuzna tko ce me nasmijati?
Kada placem tko ce mi suze s lica brisati?
Kako prihvatiti da ja i on vise nismo zajedno?
Sto cu uciniti kada mi bude potreban zagrljaj, njegov zagrljaj?
Ovo je tek pocetak kraja mene i njega, a vec me ovako boli rastanak...
Zar jedino u svom zivotu sto mogu osjetiti je bol?
Zasto je sve ovako ispalo? Zasto je sve ovako ispalo?
Zasto???

ZABORAVI


Zaboravi njegovo ime,
zaboravi njegovo lice…
zaboravi njegove poljupce...
zaboravi ljubav koju si jednom poznavala…
Zapamti… ON SADA IMA NOVU DJEVOJKU!

Zaboravi ga kad čuješ da puštaju vašu pjesmu,
zapamti kako si plakala po cijele noći....
zaboravi kako ste bili bliski jednom drugom...
Zapamti… ON JE IZABRAO NJU!

Zaboravi njegov hod,
zaboravi način na koji je pričao...
zaboravi stvari koje je govorio…
Zapamti... OTIŠAO JE!

Zaboravi njegov osmijeh,
zaboravi njegov glas...
zaboravi nježnost njegove kože....
zaboravi način na koji te držao...
Zapamti… ON JE VEČERAS S NJOM!

Da... Treba zaboraviti. Ali kako?! Kako zaboraviti kad ustvari, ne želim zabooraviti... Ne želim zaboraviti, želim nastaviti. Nastaviti tamo gdje smo stali...

Kako zaboraviti sve? | 16:21 | Napiši nešto pametno! (2)
POPIS KOMENTARA:
Copyright © Moje filozofiranje - Design by: Mreža dizajn

Komentari On/Off

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


OPIS BLOGA
pisem na mom blogu sta ja oc a ne sta drugi oce zato psssssttt


OVO SAM JA :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




MOJI FRENDOVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ROBERT- Prava osoba za prijatelja ima razumjevanje za ljude,oce poslusat i dati ti pametan i koristan savjet.ta osoba vas nikada nece u zivotu razocarati,poniziti i ismijati.oce pomoci bilo kada i bilo gdje...njega volim najvise na svijetu poput brata mi je da nema njega ja nebi mogla steci neke svoje vrline,on me gura naprijed ...Ima puno puno nadimaka kao sto su poderani,šemso,roby....kiss
Image Hosted by ImageShack.us



njihov poljubac:

Image Hosted by ImageShack.us


SANELA-sky ili kotlusa...moja mala princeza nju najvise volim na svjetu ta me osoba ozivi i uvjek usreci ima ono nesto u srcu uvjek ce vam pomoci i dati neki savjet da se izvucete i da nebudete tuzni ona je vesela ponekada i tuzna jel je razocare neke sitnice koje se netreba bedirati ali ona zna sta oce u zivotu i sve ide na to da tako bude.... voli valjati gluposti, plesati sama po sobi hahha kisskiss
Image Hosted by ImageShack.us


KATARINA- beya,rajka ...ah mala slatka cura uvjek nasmijana i ovoli valjati gluposti i ta vam je osoba zakon nikada nije na jedno te istom mjestu mozete je naci bilo gdje i tamo gdje je niste ocekivali voli plesati i pjevati a najvise voli pivo hahah ma to vam je moja rajka kisss i uzivaj vojim te kiss

Image Hosted by ImageShack.us


beya i ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DRUSTVO IZ VARAŽDINA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PJESME
SAMOCA

Vec se spusta tama
dolazi sumrak blagi
a ja sjedim zamisljena sama
jer nema onoga ko mi je drag
Dusa me boli,srce mi pati
Ah jedini Boze dali me voli
dal ce da se vrati.
Mozda me je vec zaboravio
mada sada ima drugu
zauvek me ostavio.
Ali ja se opet nadam
da ces jednog dana doci
da ce srce da igra
da ce istom stazom poci

Image Hosted by ImageShack.us


Cekam te

sada si u nekoj novoj ljubavi strasnoj
na mene ne torsis ni jedan tren svojih misli
zaboravio si da uopste postojim ja
ja koja te jos uvijek cekam
rasirenih ruku pogledam
Pa katkad ih spustim niza se
da se odmore i tudje ih prigrle
a onda me jos veca tuga obuzme
te bolim zgrcena na postelju padam
i prepustam bolu da me trijezni...

Sad vjetar duva

i kisa pada vrjeme
je ruzno kad tebe nema
moje je srce tuzno.
Od tolike tuge
moje srce vene
cak i u smrt ce
za tebe da krene....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ceznja

Zamisljam te,dozivam te,
srce kuca za nas.
Daleko si,a kao da si tu,
tako te osjecam.
Osjeti se okus tvojih usana,
dodir tvojih ruku.
Nemoze nam daljina nista!
Ceznjo moja, o tebi sanjam
svaki dan,ti si mi nada.
Radost i spas!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MOZDA....TKO ZNA

....mora to reci
jednom sve
ne mogu vise
kriti nemam
snage zivjeti
u tajnosti
tuzno se smijati
nocima plakati
i tebe voljeti
nemoguce...
krijem svoju ljubav
i pokusavam da
zivim jednom cu ti
sve reci ne mogu
vise ovako zivjeti...

..........xxx........
...mozda mi okrenes
leda i odes od mene
ostanem uplakana ..
mozda me zagrlis
osmijehom mi pruzis
ostanem zagrljena...
mozda...tko zna
nemoguca moja ljubavi!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Za plave oci

Kad vidim ta dva oka lijepa
Srce počne da se cijepa
Otvara se ko kapija
Da uđe ona najmilija
Jer u slabom srcu mom
Ona uvijek ima dom

U mom mozgu pravi štetu
Ona mi je sve na svijetu
Oduvijek je moj svijet sav
Kao njene oči plav

Ako gore nema boga
Neću tugovat zbog toga
Jer ona je bog za mene
Ona mi teče kroz vene

~OPROSTI~

Oprosti-sto placem, sto nemam
mira kad cujem da neko gitaru svira.
Oprosti-sto lutam ulicama grada sa
zeljom da te sretnem negdje iznenada.
Oprosti- sto tvoje ime po sveskama pisem
jer sjecanja na tebe necu da izbrisem.
Oprosti-sto nisam htjela da te molim
vrata tvoja ,jer tamo nema mesta za
mene ,jer sada volis drugu i sretan
si kraj nje , zato zabpravi mene ,
zaboravi moje ime,zato me zaboravi
moja ljubavi jer ja sam OTROV PROSLOSTI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SHVATI CES

Shvatices jednog dana kad me
nebude vise zasto sam plakala
sama zajedno sa kapima kise. I
kad ljubav bude mrtva i kad mene
nebude vise shvatices sa sam
bila zrtva jedne izgubljene ljubavi.
I onda ces moliti dane da ti vrate
moje boli i da shvatis kako dusa boli
kad se uzalud voli.Nikad necu zaboraviti
da te jos uvijek volim ,nikad necu traziti
da te zaboravim nikad se kajati necu jer
sam znala iskreno ,iskreno da volim

VOLJESE SE JEDNOM DVOJE

Sreli smo se u kafani
pili case gorkog vina
slusali smo nasu pjesmu
i zeljeli smo malog sina.
Zeljeli smo ljubav toplu
dane - srece
Ni sanjali nismo
da se sni ostvariti nece.
Voljeli smo jedno drugo
sad proklinjemo srca svoja
dal vjetar sapuce rijeci
VOLJESE CE JEDNOM DVOJE

Image Hosted by ImageShack.us


TEBI

TEBE SAMO BUDALA VOLJETI
NECE MOCI ONA STO NE ZNA
VRIJEDNOST TVOGA BICA,
KOJOJ SU SLADA OPOJNA PICA
I ZIVOT U SAMOCI.
TEBE SAMO BUDALA VOLJETI
NECE ZNATI ONA STO UMJESTO
SRCA KAMEN IMA KOJOJ JE U
DUSI VJECITA ZIMA.
TA NECE MOCI DA SHVATI DA
OSTOJI NEKO ZA KOG SI VJECNA
UTJEHA,BOL PATNJA I STRAH
STO VOLJOM JAKOM KO BUJICA
VJECNA SVOJ JADNI ZIVOT
PRETVARA U PRAH

XXXX
nestajem gubim se
u tvojim njeznim ljubavnim
dodirima.
ljubavi moja
voljeni gospodaru
vladaru moje ljubavi
mojeg srca moje duse
drhtim od svakog tvog pogleda
nestojim u ljubavi tvojoj
nestajem u tebi!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


xxx
voljena moja
tvoje oci njeguju moje srce
tvoj osmjeh odzvanja u mojoj dusi
kao najljepsa melodija
ljubavnog pogleda
tvoj mek dodir ostaje
na tvojoj kozi
kao jutarnje sunce
na laticama ruza
neka te zauvjek krasi
naljepsi dragulj u tvojoj
dugoj kosi
tvoja najslada ljubav
neka te valovi zadovoljstva
okupaju kao jutarnja rosa!!

***

...MISAO MOGA SRCA...

Buđena snenim maznim
glasom mažena
vrelim dahom opijena
očaranim pogledom
smirena nježnim dodirom
ovijena maglom
i tvojim bićem isprepletena
pogledom
tvojim istkana od tvojih poljubaca
naslikana kistom tvojih usana
voljena ljubavlju tvoga srca sretna sam
zbog sjaja u tvojim očima
zbog mirisa tvoje kože
zbog pogleda dječačkih očiju
zbog nježnosti krila leptira
zbog osmijeha na tvojim usnama
zbog otkucaja tvog srca
zbog ljepote tvoje duše
zbog iskrenosti tvoje misli
zbog dodira tvojih ruku
VOLIM TE VLADO...
Zar je potreban razlog

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

O MENI:
Moje ime je Daria kiss Imam 18 godina. Zavrsila sam konobara u Obrtnickoj skoli u Požegi. Živim nedaleko od Požege. Imam sestru Andreu blizanku ide obrtnicku skolu smjer gradevinski tehnicar za visokogradnju kaze da joj je super ako je njoj onda i ja sam zadovoljna seko pozdrav wavemah,imam i brata Dalibora ima 25 god. Slušam domace i strano a ponekad i narodnu glazbu. Slušam ono što mi se sviđa i nisam osoba koja će slušati ono što slušaju drugi. Svatko ima pravo odabrati ono što voli pa tako i ja.smotana sam ,kreativna,nasmijana ako je to moguce,osjecajna,ponekada djetinjasta,ljena,pricljiva,jako neuredna....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM--upoznavati nove ljude,druzenje
-izlaziti-najvise u best,pasage,deza
-svoje prijatelje,
-svoju obitelj
-ludu zabavu
-ljetne praznike
-skrene ljude
-dečke koji su pametni a ne totalni idioti
-dobru muziku
-dobar smisao za humor
-surfati netom
-spavati
-spontanost
-putovati
-kad sam sretna
Image Hosted by ImageShack.us
NEVOLIM--kad mi ljudi govore sta da radim
-da mi zapovjedaju mojim životom
-laži,svađe
-dosadu
-kad neko muči životinje
-sebičnost
-bezosjećajne i umišljene ljude
-kad nemam para na mobu
-kad mi starci drže predavanja
-kad mi netko sere o mojim stavovima
-kad znam da sam u pravu a drugi mi ne vjeruju
-kad imam osjećaj da smetam
-kad me netko povrijedi
-čekanje
-gužvu
-kad netko pati
-kad je život okrutan.............



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


00:00-STVORENI STE JEDNO ZA DRUGO
01:01-ČESTO TE SANJA
02:02-VARA
03:03-SIMPA SI MU
04:04-IGRA SE S TOBOM
05:05-NOĆU GRLI JASTUK ZBOG TEBE
06:06-NE VOLI TE
07:07-SPREMA TI IZNENAĐENJE
08:08-ZABORAVI GA
09:09-NE ZANIMAŠ GA
10:10-LJUBOMORAN JE
11:11-VOLI TE
12:12-SVIĐAJU MU SE TVOJE OČI
13:13-OČEKUJ NJEGOV POZIV
14:14-SVIĐA MU SE TVOJA FRENDICA
15:15-ČEKA SVOJIH 5 MINUTA
16:16-SVATKO ĆE IMATI SVOJU VEZU
17:17-ZABRIJAT ĆETE
18:18-IMAŠ SUPARNICU
19:19-SVAĐA
20:20-NEZABORAVNO TE VOLI
21:21-BIT ĆEŠ SRETNA
22:22-PROHODAT ĆETE

Image Hosted by ImageShack.us

***

Sretna sam...
Nasmijana...
Znam da si tu...
Uvijek uz mene...
Pored tebe je sve moguće...
Onaj osmjeh koji je tako poseban...
Tako jedinstven...
Tvoje oči prošarane raznim bojama...Sjaje...
A ja?
Sjajim pri samoj pomisli na tebe...
-VOLIM TE LJUBAVI-

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


PJESME

Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oci,
Zasto sam te zavoljela te proklete noci.
Zasto mi iz misli ne ides van,
Zasto zbog tebe ne mogu ni dan.
Zbog tebe ću lutati, varati
Zbog tebe ću lagati,
Tuđim se osjećajima kockati,
Lažno se smijati,
Lažna obećanja davati.
Zbog tebe ću...
Zbog tebe ću ceste sjećanja
preskočiti,
rijeke i jezera presušiti,
Zbog tebe ću...
Cvjetovima latice kidati,
Leptirima krila lomiti
I sva godišnja doba
U sante leda pretvoriti.
Zbog tebe ću život prokockati
ali što mi sve to vrijedi
kad ću te i dalje neizdrživo voljeti...
Image Hosted by ImageShack.us

Nemogu

Stanem pa se okrenem
nemogu da ti pobjegnem
kao da sam sisla s uma pa u mene svako sumnja

Neznam sto bi´
neznam gdje
al´cu dalje bez tebe
jer kockam se dugo sa srecom i tugom

Dugo si me limojo
al me nisi slomijo
i sve kad skupis malo je
s tobom vrijeme stalo je...

Image Hosted by ImageShack.us


Placimo u dvoje

Imamo isti kljuc i jedan krevet.
Svako svoju stranu!
Razmjenjujemo po pet rjeci.
I to u jednom danu!
A volimo se!
Ne kao juce i sigurno ne kao sutra.
Sutimo! Pravimo se ludi,
ispod ociju gledamo.
Ni mrve sebe nedamo!
Ko je vise grijesio?
Ko ce kome vise nauditi?
Ko ce koga prije ostaviti?
I plakati! Zbog propustenog,
zbog ne recenog.
Zbog tog sto nismo plakali u dvoje!
Zbog ponosa, srama.
Ludila medju nama !
Ja placem sam! Ti places sama

"Izgubljena Ljubav"

Noc se tiho spustala dok je kisa pljustala
dole je potok tekao a on mi je rekao:
"Oprosti mi mila sto si igracka bila
shvatila mi dane iz mladosti rane.
Nasao sam drugu zaboravi tugu
nemoj suze liti zivi dalje i uzivaj
svoju ljubav drugim da sa drugim
trazi srecu u tvom srcu biti necu

Image Hosted by ImageShack.us


Jos sam jucer drhtala i kao rijeka nemirnih
uzdaha takva obale oplakivala,
a danas rukopisom svoga srca
na mekom papiru svoje duse
tvoje biserno ime ispisujem
i kazem ti kako za tebe imam
osmjeh u onom vrtu ruza sto
je ljepsi od svakog cvijeta
koji znam i kako narastam
dahom tvoga proljeca u svom
snu.Dragi mozda ti se cini
da placem ili moj glas u
ponoc nestaje ,ali zaista
plovis mojim zjenicama i
znam da je svako slovo
kojim pisem tvoje ime ,
zlatno slovo tvoga imene
u mojim otkucajima. Ako
sumnjas upitaj svoje oci i
moje prste sto se u plavoj
noci lome,i tad mi reci zasto
lutas ruznim vrtom i dajes
mi svoje usne slatkih poljubaca...
Zasto tvoju kosu zvijezde pletu,
a na tvojim grudima lisce lipe spava
,dok gledas jutro u granama proljeca.
Dopusti jasnoj vrelini mog daha da
te uz mene privije, kazi svojim mislima
neka zagrle moje tijelo i ja cu ti prici
crvenim jabukama i njihovim
sokovima natopiti
tvoje pore.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


"Moje pjesme"

Moje su pjesme kao bez
duse u njima se neprestano kule ruse.
Kule ljubavi, kule zivota osjecam da
ni zivjeti vise nije divota. U svakoj
pjesmi ponovno umrem,
kao da uvijek istim putem idem.
Al' meka me sjenka stalno prati,
pitam se zasto na meni vrijeme trati.
Nije to obicna sjenka, sada znam
ona ceka, strpljivo ceka, pjesme da
joj dam. Ona se hrani ljudskom boli,
ona pije suze puno soli. Veceras
ce dobiti jos jedan stih, jos jedan
krik sasvim, sasvim tih: "U svoje
sam pjesme ugradila sebe ocaja su
pine, ali nisu za tebe. Svaka je
pjesma dio mene, pero uzmem
cim mi suza krene. Dok spavam ti mi dusu krades,
samo za to hrabrosti imades.
OSTAVI ME NA MIRU, VRATI MI
SNOVE, ZELIM BITI SAMA,
TRAZI SUZE NOVE

ne mogu

Sanjala sam o velikoj ljubavi
Velikoj kao sunce, dubokoj kao ocean
Ali je ta ljubav postala iluzija
Postala jedan nedosanjani san.

Taj san nikad nece postati java
Jer za tebe nisam ona "prava"
I ako si ti onaj kojeg sam htjela
Jedini kojegsam iskreno voljela.

Zauvijek cu pamtiti oktobarske kise
Zauvijek cu pamtiti onaj dan
Kad sam vidjela one smedje oci,
I ako se ugasila jedna ljubav,
Ostao je moj "vjecni san

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



CEKAJ ME

Cekaj me i ja cu sigurno doci
samo me cekaj dugo Cekaj me
i kada zute kise
noci ispune tugom Cekaj i kada
vrucine zapeku i kada mecava
brise cekaj i kada druge nitko ne
bude cekao vise Cekaj i kada pisma
prestanu stizati izdaleka cekaj i kada
cekanje dojadi svakom koji ceka

Cekaj me i ja cu sigurno doci Ne
slusaj kada ti kazu kako je vrijeme
da zaboravis
i da te nade lazu Neka povjeruju
sin i mati
da vise ne postojim neka se tako
umore cekati i svi drugovi moji i
gorko vino za moju dusu nek piju
kod ognjista Cekaj. I nemoj sjesti
snjima i nemoj piti nista

Cekaj me i ja cu sigurno doci sve
smrti me ubiti nece Nek rekne tko
me cekao nije:
Taj je imao srece! Tko cekati ne
zna, taj nece shvatiti niti ce znati
drugi da si me spasila ti jedina
cekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znat cemo kako
prezivjeh vatru kletu naprosto,
ti si cekati znala kao nitko na svijetu

Image Hosted by ImageShack.us


poslednji put

posljednji put veceras poljubila
sma usne tvoje jos ove noci bice
veselo srce moje ti ces otici a ja
cu ostati sama da mastam o ljubavi,
sreci i nama posljednji put veceras
ja mrsim smedu kosu tvoju
posljednji put veceras ti drzis
ruku moju

Nisam ti suza u oko...

Nisam ti suza u oku ,a ti meni jesi ,
nisam ti osmjeh na licu , a stalno
se pitam gdje si?
Uzalud ovo pisem,uzalud srce pati,
ipak za tebe disem i volim te,shvati!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



CEKAJ ME

Cekaj me i ja cu sigurno doci
samo me cekaj dugo
Cekaj me i kada zute kise
noci ispune tugom
Cekaj i kada vrucine zapeku
i kada mecava brise
cekaj i kada druge nitko
ne bude cekao vise
Cekaj i kada pisma prestanu
stizati izdaleka
cekaj i kada cekanje dojadi
svakom koji ceka

Cekaj me i ja cu sigurno doci
Ne slusaj kada ti kazu
kako je vrijeme da zaboravis
i da te nade lazu
Neka povjeruju sin i mati
da vise ne postojim
neka se tako umore cekati
i svi drugovi moji
i gorko vino za moju dusu
nek piju kod ognjista
Cekaj. I nemoj sjesti snjima
i nemoj piti nista

Cekaj me i ja cu sigurno doci
sve smrti me ubiti nece
Nek rekne tko me cekao nije:
Taj je imao srece!
Tko cekati ne zna, taj nece shvatiti
niti ce znati drugi
da si me spasila ti jedina
cekanjem svojim dugim
Nas dvoje samo znat cemo kako
prezivjeh vatru kletu
naprosto, ti si cekati znala
kao nitko na svijetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Utjeha

Kad vidis suze na mom licu
nepitaj me sta me boli
moje suze same teku
on sada drugu voli

Netjesi me drugarice
utjesit me neces moci
ja cu suze uvjek liti
jer mi nikad nece oprostiti

Ti si znala nase tajne
ti si znala da ga volim
netjesi me drugarice kad te molim!

Obecao si da ces doci
ja te cekam cjele noci
U cekanju noc mi prode
milo moje, sto nedode

Cekajuci na prozoru
ja doceka rujnu zoru
Uzalud mi vrjeme tece
milo moje, sto nedode

Zora svice, pjetlovi poje
gde si, gde si milo moje
Niz lice mi suza tece
milo moje, sto nedode

Sto ga sprjeci-
Sto pogazi svoje rijeci
Da ti ljubim medena usta
osta samo zelja pusta

***

PAMTIT ĆU VEČER KAD SMO SE SRELI,
TVOJE POGLEDE MOJI SU HTJELI.
U MAGLAMA DIMA,
JEDNO DRUGOM SRCA SMO DALI,
DA ĆEMO BITI ZAJEDNO OBOJE SMO ZNALI.

LJUBAV JE PLAMEN KOJI GORI,
KADA SE UGASI PEČE I BOLI.
TO ŠTO SI DALEKO,
NIŠTA MI NE SMETA,
VJERA I LJUBAV OSTAJE I DA SI NA KRAJU SVIJETA.

BUDI NOĆAS ZVIJEZDA SJAJNA,
MOJA MALA SLATKA TAJNA,
MOJA RADOST I LJEPOTA,
BUDI NOĆAS DIO MOG ŽIVOTA.

NEMOGU DA ZASPIM JER
JAKO TE TREBAM,
LJUBAV DA TI PRUŽIM,
TJELO DA TI PREDAM,
USNE DA TI LJUBIM,
NJEŽNO DA TE GLEDAM,
DA TI TIHO ŠAPNEM,
DA TE NIKOM NE DAM.

***

Sretna sam...
Nasmijana...
Znam da si tu...
Uvijek uz mene...
Pored tebe je sve moguće...
Onaj osmjeh koji je tako poseban...
Tako jedinstven...
Tvoje oči prošarane raznim bojama...Sjaje...
A ja?
Sjajim pri samoj pomisli na tebe...
-VOLIM TE LJUBAVI-

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us