STA TREBATE ZNATI O MENI..

* ime mi je BARBARA
* idem u glazbenu i u ovu nasu
retardiranu..=)
* F.K.F.

* VOLIM..
buraza mog..
frendove moje..
barbaricu..
soniu..
martinu..
mary..
zhizu moju..
petricu..
petranu..
mariju..
ellu ((eilu))..
tomislava..
((ne onog iz mog raz))..
numu..
matu..
robija ((iako je posto perverzan)) =)..
marka..
mrkia ((nismo bas neki frendovi..al je oke))..
dalje..
volim glazbu..
odnosno slusam sve osim metala...
((zaboli me ko sta misli o cajkama))..
ja ih slusam..
volim crtati..
pjevati..
zejebavati se sa frendovima..
biti u drustvu osoba koje su smijesni..
((ko da ih je tesko nac))
hh..
X)..
Volim..
lizala..
more..
plazu..
cvijece..
((ruze))..
sunce..
volim biti na kisi..
((pa da mal narastem))..
hhhh..

Decke koji su zabavni..
kemiju..
volim..
biti sretna..
kada ljudi imaju povjerenja u mene..
kada se jedna osoba smije..
((pogađajte koja))..

* NE VOLIM..
umisljene cure koje misle da se cijeli svijet vrti samo oko njih..
isto tako i za decke..
malu djecu..
nered..
kad je hladno..
kada mi neko laze..
kada me netko ogovara, a ne usudi mi se to rec u facu..
kada se netko poigrava s tuđim osjecajima..
kada mi stara sere..
kad mi se brat ljuti..
((iako je to gotovo svakog dana))
hh..=)
ozbiljne ljude koji se nikada ne smiju..
ono najvaznije..
SKOLU..

* OBOZAVAM..
motore..
igrat moto GP..
biti na msn-u..
((iako je malo dosadno kad nema njega))..
=)
ici na orkestar..
ne ici u skolu..
ostajati vani do 11 ili ponoci..
dobermane..
jednog decka..
ici na promenadu..
putovati..
ici sama na more..
voliti i biti voljena..


ETO TO BI BILO TO..
UZIVAJTE..




..SLIKE MOIH FRENDOVA..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moja ((ne))sreca fiLip..koja me ne voli..

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

ma ko da to netko cita..
ali ipak..
eo na ovom ce blogu biti svega i svacega..
davat cu vam neke pjesme koje sam napisala..
al ne uvijek..
pisat cu vam o privatnom zivotu..
o sranjima koja se događaju..
uglavnom..
o svemu..
pusa i uzivajte..

..miNee friEnds..

..maRy..

..bArbaRa i jA..

..maRe..

..ljUbav moJa ((bArbaRa))..

..maRe..opEt..

..ivAna..

..maRijiCa..

..elLa..

..miRna..


..fiLip..




..SLIKE I MALE PORUKICE..

Image Hosted by ImageShack.us

Ostavljas djevojku koja voljeti je znala..
A uzimas onu sto laz ti je dala..
Bacas u more sve one drazi..
Ali zapamti jedno..
Sto ostavis..
Vise ne trazi..


Image Hosted by ImageShack.us

Mozda previse trazim..
A premalo dajem..
Mozda previse pricam..
A premalo kazem..
Mozda previse mastam..
A premalo shvacam..
Mozda se za tebe malo borim..
Ali te zato jako volim..


Image Hosted by ImageShack.us

Baci casu visoko..
Past ce na tlo..
Baci kamen u vodu..
Taknut ce dno..
Baci granu u vatru..
Izgorjet ce sva..
Baci mene od sebe..
I umrijet cu ti ja..


Image Hosted by ImageShack.us

Umrijet cu nocas zato sto te volim..
Da mi ljubav vratis jedino te molim..
Uvenut cu tiho kao crvena ruza..
Jer patnja je jedino sto mi zivot pruza..


Image Hosted by ImageShack.us

Ako nekog volis..
Voli ga polako..
Jer sve sto ide brzo..
Ide naopako..
Ljubav koja brzo plane..
Brzo se i gasi..
Ljubav koja tiho tece..
Vjecno zivot krasi..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Voljela bih da sam droga..
Da me volis kao Boga..
Pa da me ubrizgas u vene..
I da umres zbog mene..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubav je cigareta..
Poljubac je dim..
A pepeo tuzna uspomena sto ostaje za tim..



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sjecanje na tebe bolno je..
Vrijeme koje prolazi tuzno je..
Zivot bez tebe tezak je..
Ali ljubav prema tebi vjecna je..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jebes zivot kada covjek pati..
Kad covjek covjeka ne moze da shvati..
Jebes zivot kad nada vene i kad zivis od jebene uspomene..



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja nisam anđeo kako ti se cini..
Ja samo iskoristavam tvoje mane..
Izvini..
Mene su stvorili đavoli i grlile hladne kise..
Za mene je ljubav tren i nista vise..

četvrtak, 27.03.2008.

Znaj..
NIKAD, neće biti kraj..
NIKAD će biti samo put prema nečemu..
U mojim mislima, skrivenomu..
Ti i ja ubijamo i oživljavamo jedni drugo..
Ti i ja se volimo i mrzimo..
Ti i ja smo svijetlo i tama..
Ti i ja smo vojnik i dama..
Ti i ja smo nebo i zemlja..
Ti i ja izgradimo sve, pa srušimo do temelja..
NIKAD zajedno..
Ali NIKAD se ne zna..
Možda baš ti i ja..
Smo ono zbog čega postoji NIKADA..


hh..
n0vi blog..
kokmajte..
papa



| KoMeNtiRaJ (1) | Printaj | .-. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.