Hvala majci! - Tama mi je drugo ime - Blog.hr
06.03.2010.

Hvala majci!

Iskrivljeno lice.

Maska boli.

Osmijeh obrnut.

Suza pada.

xxxxx

Topli upit.

Nježna riječ.

Dodir ruke.

Zagrljaj.

I utjeha.

xxxxx

Izmorena.

Suza skorena na licu.

Bijeli medo.

Sigurnost.

San.






08:56 , Komentiraj { 5 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Ožujak 2010 (3)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (5)
Opis bloga
Hm... moj blog... mislim nakon 10 nekih da sam odlučila ostati na ovome... ispušni ventil... :)

Trenutačno vas je u isto vrijeme na mom blogu toliko;)
hit counters


Linkovi
URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...Tutor...
...Free Image Hosting...
...stari blog...


na kraju sam ostavila samo svoje staro...

Neke činjenice o meni
Zovite me Megi, Megs, Điđi, ustvari zovite me kako hoćete… 16.04. slavim dan kada sam se rodila… moj prvi dom bio je Sisak… sada pak živim u Zagrebu i idem u opću gimnaziju, za koju ne mogu reći da je obožavam… maturantica sam i tlači me državna matura… trenutno mogu reći da volim svoga dečka, a zatim i pjevanje, pisanje pjesama i priča, čitanje knjiga, ljenčarenje, putovanja, uff šalicu kave samo u majici na proljetnom suncu u prirodi… volim ljetne večeri i bocu dobrog bijelog vina… volim sladoled… volim slušati razne vrste glazbe… i ne volim se svrstavati u skupine… Obožavam crvenu i crnu boju… a zatim dolaze zelena, ljubičasta, i kraljevski plava… plešem židovski ples… obožavam putovati, što po Hrvatskoj, što po vani… prošla sam već Slovačku, Italiju, Španjolsku, a vidjela sam nešto Francuske u kojoj bi bilo divno živjeti, i nešto malo Srbije… htjela bih proći cijeli svijet, ali mi je trenutno velika želja Irska i Pariz, grad ljubavi… imam bend, koji je sasvim uredu… tamo glumim nekakav vokal… ugl…. to vam je pomalo o mom životu… 



MOJA ABECEDA:
-e da znam abeceduwink
A-auto- voljela bih naučiti voziti
B-bombon- slatko
C-carica- gotovo sve prijetljice
D-darovi- volim darivati
E-energija- bit će mi sve potrebnija
F-Florian-moja ljubav
G-gužva-valja nekada iz nje pobjeći
H-hlače-uvijek mi je problem naći broj
I-ivana-moja sestra... mrzimo se i volimo
J-jastuk- voljela bih jedan veliki pernati
K-katastrofa- sve češća u našim životima
L-ljubljenje- nešto što me sve više privlači
M-muzika- stil života
N-noga- nešto što me tjera da padnem
O-oraspoložiti-moj životni poziv
P-ples-bez kojeg više ne mogu
R-ruža- dobit ću je jednom, iako bih rađe ono cvijeće od bakica s tkalče
S-sreća-nešto što me okružuje
Š-šladoled- obožavam
T-twice party- ne pitajte
U-uspjeh- sastavni dio tuđih života
V-virtuoznost- divim se takvim ljudima
Z- zeznutost- zanimljivo
Ž- žaba- moj princ :)


PISCI ili KNJIGE koje trebate pročitati:
-ima ih svakakvih... najobolje su one koje nađete na najprašnijem dijelu... npr. knjižnica na glavnome, pa dio sa češkom književnošću... ili nekom lijevom ili tako nešto... :)


ŽELJE:-otputovati u Irsku
-imati vlastitu biblioteku
-stalno biti okružena ljudima
-upoznati nove ljude
-odlučiti što želim u životu
-upisati fakultet
-raditi posao iz snova(nešto povezano s putovanjima i pisanjem u upoznavanjem drugih ljudi)
-živjeti život
itd... mnogo njih;)

A sitnice
Free Counter
Get a Free Counter

Ovaj blog napravljen je 18.11.2007 zbog nedostataka na onom prošlom... od tada posjtili ste ga toliko puta... hvala vam!!!

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon