BlOgIcI KoJe cItAm...I jOs NeKE StVaRi...

ovo morate vidjeti...obavezno!!!!!!

zBoRiLa SaM o sLoBoDi,
A vLaStiTe SjEnE sAd SaM rOb,
U pRovaLiJi viDiM izLaZz,
A pRovaLiJa Je MoJ gRoB—


Image Hosted by ImageShack.us

Umrijet ću noćas
zato što te volim,
da mi ljubav vratiš,
jedino te molim.
Uvenut ću kao crvena ruža,
jer je patnja jedino što mi život pruža.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LINKOVI!!!!!
WENDY
IWA
DORICA
IVICA
EVERMORE
ELAIE
LAVIC
DODA
TINA
RUNTASICA
PaOlIcA...
vrsica
BURAZ
to je to zasad nemogu se sjetiti vise...


Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog




Image Hosted by ImageShack.us

ZNaJ.....I NE ZAborawI....
SUza..je nAjwjernijI PRAtilAc...
cowijeku....
jeR KAD TE SWI ZABORAWE-...
ONa se pojaWi....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

FlOwEr pOwEr....

CLANOVI NAJ GRUPE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I dont run from you,
i walk away slowly,
and it kills me,
because you dont care
to STOP ME!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Rolling Stones-Angie

Angie, angie, when will those clouds all disappear?
Angie, angie, where will it lead us from here?
With no loving in our souls and no money in our coats
You cant say were satisfied
But angie, angie, you cant say we never tried
Angie, youre beautiful, but aint it time we said good-bye?
Angie, I still love you, remember all those nights we cried?
All the dreams we held so close seemed to all go up in smoke
Let me whisper in your ear:
Angie, angie, where will it lead us from here?
Oh, angie, dont you weep, all your kisses still taste sweet
I hate that sadness in your eyes
But angie, angie, aint it time we said good-bye?
With no loving in our souls and no money in our coats
You cant say were satisfied
But angie, I still love you, baby
Evrywhere I look I see your eyes
There aint a woman that comes close to you
Come on baby, dry your eyes
But angie, angie, aint it good to be alive?
Angie, angie, they cant say we never tried

by:Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ThIs Is Me AnD nObOdY eLsE


MoJa rAzMiSlJaNjA, OsJeCaJi,PrObLeMi....

Image Hosted by ImageShack.us
OVO MORATE RIJESIT!!

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

AJME KOJA SAM JA FACA!! imam msn...rhcpjelena@hotmail.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja XD

..oNi ZBog kOJIH pLACES,NiSu ZavRiJeDili tvoje SuZe..
JeR oNi kOJi iH zaSluZuJu,NiKaD tE Nece RaSPlaKati..


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a....ovo smo ja i moja best frendica....paolica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala zaba...hippie dorica...ljubav moja...

NESTO O UMILJATOM BICU ZVANOM JELENA
hmm....pa prvo..uopce nisam umiljata...nimalo...mozda tek kada me upoznate....ali poslije ne...
definitivno..samo pitajte moje doma...
dalje...nije da se hvalim...ali stvarno mislim da sam napredna za svoje godine...
i to mi je ponekada lose zato sto me u razredu mrze...
ma zaboli mene....za njih....hehe
onda...nikada me nije briga sta drugi misle o meni....dosta cesto sam sama u svom nekom svijetu...


VOLIM

--x prijatelje
--x hranu
--x plivanje
--x ljubav
--x setati po gradu
--x spavati
--x starke
--x pepperse
--x morrisonacerek
--x teacher maju
--x jednog decka
--x ici u palach
--x igrati vaterpolo
--x osamariti nekoga
--x svoje hippie narukvice
--x horore
--x garfielda
--x svog psa
--x svog ponekada debilnog brata
--x svoje trenere
--x svoj mobitel


Image Hosted by ImageShack.us

.nAjLjePse jE bItI VolJen,zBoG tOga ShA tO zElIs...
Ili JoS BoLJe unAtOc tOmE sHa Ne ZeLiS....



Image Hosted by ImageShack.us


NE VOLIM

--x skolu
--x svoj razred
--x jutro
--x ponedjeljak
--x cajke
--x rap
--x svoju razrednicu
--x se zaljubiti
--x kad sam u bedu
--x preseravanja
--x ljude koji ne vole zivotinje
--x meso
--x kylie minogue
--x kad sam zivcana
--x da se drugi na mene deru
--x rucati
--x el rio
--x buddah bar



STO SLUSAM

--x red hot chili peppers
--x the doors
--x janis
--x led zeppelin
--x guns and roses
--x dire straits
--x the mammas and the pappas
--x the velvet underground
-- x hladno pivo
--x urbana
--x jefferson airplane
--x let3
--x the beatles
--x pink floyd
--x rolling stones


ZaBaVa....

Punk je glazba
izgubljene duše.

Metal je glazba
ranjenih života.

Rock je glazba
usamljenih srca.

Darkeri su ljudi koji shvaćaju život kakav jest
i nose crno kao
dokaz svoje boli.



10 THINGS I HATE ABOUT YOU
I hate the way you talk to me
and the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare
I hate your big dumb combat boots
and the way you read my mind
I hate you so much that it makes me sick
and it even makes me rhyme
I hate it...
I hate the way you're always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh
even worse when you make me cry
I hate it when you're not around
and the fact that you didn't call
But mostly I hate the way I don't hate you
not even close
not even a little bit
not even at all


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Hladno Pivo - Pitala Si Me...


Pitala si me zasto tvoje ime
nikad ne provlacim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvalis kolegicama s posla

Ma nema sanse, nema tih para
da mi ikad budes dio repertoara
pa da tvoje ime pjevusi ko stigne
da si svako tek tako na brzinu puni tisine

Mislim da bih razbio gitaru
da cujem da te fuckaju na pisoaru
da me jednog dana gledas ponizeno
iz kuta ducana gdje je sve u pola snizeno

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokusaj da kazem neizrecivo
nikad se nece naci na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Zar da radio voditelj krestava glasa
preko nase himne trazi vlasnike pasa
da se cereka, i kao dobra je zeka
u svaki jebeni singl ubaci ti dzingl.

Nista nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava.

Bitno da nesto svira za zedna uha
da nikog ne dira dok pere il' kuha
da narodu skrati onih osam sati
i da lijepo stane medju dvije reklame

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokusaj da kazem neizrecivo
nikad se nece naci na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Pitala si me zasto tvoje ime
nikad ne provlacim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvalis kolegicama s posla


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Site Counter
Free Site Counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

imagine...

John Lennon(9.10.1940.-8.12.1980.)
Imagine

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today


Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace


You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

Image Hosted by ImageShack.us

PEACE!


|subota, 26.01.2008. , 20:25|

| Komentari (31) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.