< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Moj blog...moje čudo...moj život....|

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Zoka - Blog dizajnevi
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

My mommy sad I'm a special person no matter what the other kids say!=)



...ovako...ovaj blog je ko svaki drugi...samo ima jednu izmjenu...malo je luđi od drugih blogova...ovdje ćete čitati svakake gluposti..hehe....nadam se da ćete užiwati...i posa svima....P.S...tu ste na svoju odgovornost.....hehe...


Image Hosted by ImageShack.us

zašto me samo osobe do kojih mi je stalo natjeraju na suze...?!?!
Free Image Hosting at allyoucanupload.com


...Hm...ja sam Matea...Trenutno sam u Osijeku..prekrasnom gradu...=)...trenutno sam drugi razred...hm..srednje...
mrzim sve što se može mrzit i ljude sa predrasudama prema bilo čemu....a volimmm....hm....većinom što svi pišu po blogovima...večinu vremena provodim zujeći...što se pokazo kao jako zdrav hobi..obožavam zezanciju i take fore....iako se to nekim ozbiljnim ljudima ne sviđa....ah..štaš.......imam jaaako puno zdravog sarkazma...i previše po mišljenju mojih...općenito pokazujem nikakvo zanimanje za poštovanje autoriteta...neam bogate starce...i sumnjam da ću ikad imat....osim ak me nisu zamjenili u rodilištu....što je prevelika sreća....koja se meni ne događa...aktivno se trudim da neki dečko vidi ...posebnu osobu u meni..koju vidi svake prijestupne godine...u budućnosti bi se željela baviti onim što volim...pa makar to značilo plesanje na šanku ne kom baru u zabiti...hehe(šalim se...)...pošto je ovo bio kao detaljan opis...kao..mislim da mi se ne da više pisat...=)...samo živim za sutra...i dan poslije sutra...i poslije toga..pa pa...
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
¤°´°¤°´°¤
LoVe & PeAcE
¤°´°¤°´°¤
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

u duši sam dijete...dijete koje ne zna mrziti...u životu sam putnik...putnik koji uvijek pronađe proklet i pogrešan put...a u stvarnosti sam budala.....budala koja te voli uzalud....bez obzira što si učinio

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

..ja sam takva kakva jesam...i zbog nikog se ne mjenjam..a ti se moš pomirit s tim..il se bacit pod vlak...ili tramvaj..ili ne znam pod avion..šta ja znam...budi maštovit...


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

don't give up...there is someone...on this shitty world who is waiting for you...just turn around...and you will see...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ponekad kad te pogledam, onako slučajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo: “tebe je nemoguće ne voljeti".


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ako jednom odes putem
koji ti zivot da,
bar ponekad se sjeti da
sam ti bila frendica
i kad ti bude najteze,
budi jaka i ne placi.
zapamti da u zivotu
pobjeduju samo jaci!!..


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ako te neka druga pogleda,reci joj :
" I ona me tako gledala "
Ako te neka druga poljubi,reci joj
" I ona me tako ljubila "
Ako ti neka druga sjedne u krilo,reci joj
" I ona je tako sjedila "
Ako ti kaže volim te, ti joj reci tiše :
I ona me voli, al mnogo mnogo više.


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Vidjaj druge, ne brini za mene
al ti dajem savjet, cuvaj glavu
nisi svjestan sta sve mogu zene
moli Boga da nisam u pravu


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
laze

||

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Od ove noći odričem se ljubavi
Jer nema smisla ovako živjeti
I nadati se nećemu što se neće
DESITI!!!
Suze,bol i tuga su moji vjerni
Pratioci sada,sjenke koje me
Slijede od danas do sutra od
Mraka do jutra…
A ZAŠTO PLAKATI KAD ŽIVOT
MOŽE I RADOŠĆU ISPUNJEN BITI???
Zato odričem se ove noći,
Koja nikad ponovo neće doći,svog
Pogleda upućenog tebi,svojih suza ,
Koje potekoše mi niz lice.i svojih snova
Se odričem sada i maštanja o nama.
Jer od ove noći koja još malo pa će
Proći,ljubav više nema smisla,ona više
Nikad neće biti ista


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

ovo su blogach koje posjechujem....
..tu zaslužuju biti samo ljudi kojima je i na neki način barem malo stalo do mene... nisam ja tu da bi mene neko pravio budalom...=)
...::Ana::...
...:::Lucija:::...
....:::Mia:::...
...:::Dina:::...
...:::Ivana:::...
...:::Veky:::...
...::Davorka:::....
....:::Ivanka:::...
...:::Anja i Ketty:::...
...:::Martinica:::...
...::Dino i Toni:::...
...:::Džizus:::.....
....:::Martina:::...
...:::Yowana:::...
.....::Branimir:::....
...:::Mateo:::...
...::::Marina:::...
....:::Nela:::...
...:::Ivana:::...
....:::Lucija i Nina:::...
....:::Marija:::...



Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Click here to get avatars like this!


ma...ovo je zakon...
25 načina da naživciraš STARCE!!!!!
1. pratite ih svugdje po kući
2. zamucite svaki put kada izgovore vaše ime
3. pravite se da imate amneziju
4. pričajte unatrag
5. zabijajte se u zidove
6. kažite im da se nošenje odjece protivi vašoj vjeri
7. upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. govorite sve riječi iz filma
10. išcupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. pričajte s olovkom
13. imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. pokušavajte se popeti na zidove
15. vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. zabijte si kolce u nos i oči
17. neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. jedite kosu
19. primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. pravite se da ste telefon
23. pokušavajte plivati po podu
24. kucajte im na vrata cijele noci
25. kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je




Free Image Hosting at allyoucanupload.com

MySpace

MySpace




....Love stuff....
Djevojka upita svog dečka:Jesili zaljubljen u mene?
On odgovori:Ne!
Ona ga upita:Misliš li da sam lijepa?
On odgovori:Ne!
Ona ga opet upita:Jesam li ja u tvom srcu?
On odgovori:Ne!
Na kraju ga upita:Da te napustim bi li plakao za mnom?
On odgovori:Ne!
Okrenula se veoma tužna i odlučila da od eod njega.
On je zagrli i kaže joj:
Ja nisam zaljubljen u tebe,ja te volim!
Ja mislim da ti nisi lijepa,ja jednostavno mislim da si ti prekrasna!
Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce!
Ja ne bi plakao da me napustiš,ja bih umro za tebe!

||

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Zivim jer su tako htjeli.
Volim jer to sudbina dijeli.
Patim jer nevidjam oci tvoje.
Umirem jer VoLiM nesto
sto nece biti moje


Free Image Hosting at allyoucanupload.com


Tko te šalje da me probudiš?
Tko te šalje da me podsjetiš?
što je bilo, više nije, vrijeme prolazi.
što da radim, kada želim, da zaboravim?


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Jezik zmija, u ruci jabuka...
čije grijehe čovjek ispašta?
'Ajde reci svoje ime, kazna ili nagrada?
Dio križa, koji nosim, tebi pripada.


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ako si od crnog vraga,
što je tako, tako slatko?
Ako si od samog boga,
zašto traje tako kratko?
Zašto prolazi, vrijeme ljubavi?


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

ZBOGOM ZAUVIJEK, LJUBAVI
KOJA TO NIKADA NI BILA NISI,
JER JE SAMO JEDNO SRCE VOLJELO,
SAMO JE JEDNO SRCE KUCALO,
A ZA LJUBAV JE POTREBNO DVOJE
DA SE JEDNAKO RAZUMIJU I VOLE!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

...Never say: "I love you",
If you don’t really care.
Never talk about feelings,
If they aren’t really there,
Never hold my hand,
If you’re going to break my heart,


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Never say you are going to,
If you don’t plan to start,
Never look into my eyes,
If all you do is lie,
Never say hello,
If you really mean goodbye...


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

ne,nemoj plakati djevojko
tvoje ga suze ne bole..
ne,nemoj ga voljeti djevojko
jer ga i druge vole..
ne,nemoj željeti djevojko da ti se
vrati,jer kad
bi se vratio zivot bi
ti upropastio..
ne,nemoj ga kleti djevojko
tvoje ga kletve ne bole..
kleknut ce on pred tebe djevojko
kad druge prestanu da ga vole!!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Vrti mi sliku i ne gledaj je više,
ne čitaj u samoći što s druge
strane piše. Sve lijepe tople
riječi i tama što stoji,što mogu
da znače-kad nemaš srce moje???
Rastanak ovaj tvoj je djelo jer
srce tvoje tako je htjelo,
sada se tebi za drugom žuri
a ostavljaš onu koja te volim i ljubi…


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

oprosti mama ali m0ram ti
reći jedno otkriće
ja pored tebe mama
voljela sam još jedno biće
oprosti što je mene
gnjao još neko
i što sam ponekad
bila s tobom, a ipak
tako daleko
bilo je proljeće mama
kad sretoh njega
zauvjek te smeđe
oči zavoljeh više od svega
ni slutila tada nisam
koliko ljubav boli
i koliko srce pati
čak i kada voli...
nemoj plakat
mama kad shvatiš da me nema
oprosti mi zbog toga,
al shvati jer i ti si žena
sada moje srce
kuca sve tiše i tiše
zbogom i oprosti
mama jer ja ne mogu više….

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ko da nemam snage da nastavim,
kao da je pjesmi kraj,
lagano se topim i nestajem,
i moje pjesme više
nisu nisu nisu ljubavne,
gubim vjeru, a ona mi je sve,
a onda svane novi dan
i ja se zaljubim,
u ovo nebo iznad nas,
i sunce što se smješi,
ko kad majka oprašta,
djeci što su bila nestašna,
a kaži kako dalje kad,
kad se nebo zamrači,
kad se spuste oblaci,
kad se sunce ne vidi,
a kaži kako dalje kad,
kad ljubav nestane,
kad se riječi istroše,
kad se natrag,
kad se natrag više ne može,
mama, zar si lagala
kad si govorila,
da dobro uvijek pobjeđuje,
i kad ne znaš kojim putem,
treba putem ljubavi,
bez ljubavi sve prestaje...


Image Hosted by ImageShack.us
prošla sam pored tebe,
bio si s drugom
srce mi se odjednom
ispunilo tugom
okrenila sam se,
vi ste zagrljeni bili
srce mi se zaledilo
jer ste se tada poljubili
mislila sam da je
to samo prijateljica tvoja
ali ne to je bila suparnica moja...
suze su mi tada potekle niz lice
jer je to bilo djelo moje
NAJBOLJE PRIJATELJICE!!!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

..teško je voljeti nekog,a ne biti s njim..
..pričati da je kraj i živjeti s tim..
..teško ga je voljeti,a ne biti s njim..
..skrivati svoju bol,a pričati o sreći..


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

..ima li smisla voljeti kao ja..
..dugo i beznadno..
..bez ijednog poljupca..
..živjeti u nadi,živjeti
samo za prazne riječi..
..voljeti kao ja..
..voljeti samo tužnim očima..


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Teško je kad ti je
duša neshvaćena,
kad voliš a ljubav
ti nije uzvraćena.
Kad od tvojih snova
ostanu zgarišta,
kad je netko tebi sve,
a ti njemu ništa!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Možda negdje daleko
neko srce boli,
možda negdje postoji
biće koje me voli.
Noću često sanjam
dečka smeđe kose,
ptičice divne male
kako mi ga nose.
Ako ga ikad nađem
sunce će vječno sjati,
koliko ga volim to
će samo on znati!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Zašto je život pun tuge,
zašto ga volim,kad on voli druge,
zašto živim kad nemam sreće,
zašto ga volim ako me neće?!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Samo za tebe ovu pjesmu pišem,
samo za tebe i nikoga više.
Samo zbog tebe gluposti pravim,
samo za tebe sve ću da napravim.
...Kad ovo pročitaš sjeti se mene,
jer ovo pišem samo za tebe...


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Prestat ću te voljeti.
Prestat ću te željeti.
Prestat ću s tobom ljubav dijeliti.
Prestat ću ti poruke pisati,
Ali samo kad prestanem disati!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Nekad su nam srca gorjela,
Nekad sam te ludo voljela,
Nekad sam bila samo tvoja,
A tvoja duša bila je samo moja.
Nekad...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ako ti godine oduzmu nadu,
ako ti zli ljudi sreću ukradu,
ako ti duša lagano vene,
sjeti se da zauvijek imaš mene!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Tek kad anđeli postanu zli,
kad oceani presuše svi,
tada će srce prestati gorjeti
i ja ću te prestati voljeti!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Možda negdje daleko
neko srce boli,
možda negdje
postoji biće koje me voli.
Noću često sanjam
dečka smeđe kose,
ptičice divne male
kako mi ga nose.
Ako ga ikad nađem
sunce će vječno sjeti,
koliko ga volim
to će samo on znati!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ljubav je lanac bez kraja,
neke od nas pogrešno spaja.
Velike tajne krije u sebi
dali sam nešto značila tebi?


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Zašto je život pun tuge,
zašto ga volim kad on voli druge,
zašto da živim kad nemam sreće,
zašto ga volim ako me neće!!!


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Bigoo

Bigoo



Ljubav na 16 jezika

hrv; Volim te
slov; Ljubim te
eng; I love you
njem; Ich liebe dich
mađ; Szeretlet
fran; J t' aime
rumunj; Te jubesco
ruski; Ja tjebja ljublju
grčki; S' agapo'
kineski; Wo ai ni
tal; Ti amo
japanski; Watakuschi wa anata o aishimasu
poljski; Ja cie kocham
turski; Bensni sviyorum
makedon; Sakam te
španj; Jo te quiero

Evo neke slikice

Customize your blog

Customize your blog



free image hosting

free image hosting



blog layouts

blog layouts



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


||

MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Click here to get avatars like this!

MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout



Click here to get avatars like this!

blog layouts

blog layouts



Click here to get avatars like this!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Click here to get more graphics like this!

subota|06.10.2007.

|...You better watch where your putting those hands,You better stop if your making more plans...
|

weee...pre jeben jučerešnji dan..ono stvrano...bili na Božinom rođendanu...al ono ajme pre super...ajme,...stvarno....pre pre...kul...naplesali se..napjevali....još dečki iz škole svirali popodne...pre super...ono pre super dan..hehe..pre....ma super bilo na rođošu....izživila se tamo...glazba bila pre super...i atmosfera..i likovi...hooo... to njabitnije...hehe...idemo naveče u west...nadam se da bar neće puštat istu glazbu stalno...-.-...više tak dosadno...uf..ja još pod dojmom jučerašnjeg dana..uf..spavala sam 15 h...hehe...opet ćemo se dan isplest ak ne bude ista glazba....idem sad ml pospremit neš sobu ..pa se spremit...papa....pufaaa svimaaaaaaaaaa

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

- 17:53 - Komentari (37) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.