Zašto je život tako sjeban ?!?!?!?!?!

27.04.2006., četvrtak

Dan je započeo u mom raspoloženju..
ni dobrom ni lošem...
baš mom...
I taman kada sam odlučila ne skidati osmijeh s lica,
netko se potrudio da to ne ostvarim...
skoro je pala i pokoja suza...
tek tako...
zbog nemoći...
ali ipak nije...
Neželim im pružiti taj gušt da me vide sjebanu..
neželim,
neću!!!
Dokazat ću im da su bili u krivu..
Dokazat ću im da sam jača od njih..
od njihov priča i ’’savjeta za moje dobro’’..
A dan je prolazio...
Bila sam sretna zbog toga...
Čekala sam bolje sutra...
bolje dane...
Čekala sam Njega..
Pojavio se Moj Maleni...
i zagrlio me...
Onako kako me već predugo nije zagrlio...
tako snažno..
a opet nekako nježno..
I upravo onako kako mi je trebalo...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.