Zašto je život tako sjeban ?!?!?!?!?!

12.04.2006., srijeda

Ah, ta ljubav...

Ljubav?!?!
šta je to?!?!
Jel to šta za jesti?!?

ah, da ta ljubav..
nešto prekrasno, jebeno dobar feeling, dobre vibracije, leptirići, ponekad štakori, u trbuhu... napetost, iščekivanje, nervoza, ljubomora?
da, da svim tim riječima možemo opisivati značenje samo jedne,
jedinstvene i mnogoznačne riječi - ljubav.

kako je jebeni osjećaj kada jednostavno shvatiš da ti voliš...
da voliš i da si voljen od strane osobe koju voliš... kada ti je ljubav uzvraćena...

kako znaš da voliš?
lijepo, jednostavno shvatiš, jednostavno ti dođe do glave..
ljubav...
on mene voli, ja njega volim...
taj jedinstveni osjećaj zbog kojeg bi učinila sve...
taj osjećaj koji mi daje krila kada padam, kojim me podiže kada sam na dnu, zbog kojeg uvijek imam smile na faci...

nemogu bez njega izdržati ni sat vremena!
moram ga vidjeti svakog dana, on mi je nešto kao duševna hrana, on mi je poticaj da se borim protiv svih koji su nam na putu k zajedničkoj sreći... a tih ima nevjerojatno mnogo...mislila sam da su osobe koje su se predstavljale kao frendovi, fakat frendovi, da mi neće okrenuti leđa zbog mojim postupaka, koji me zbog toga neće osuđivati...
kako netko jednsotavno nemože shvatiti da je to moj život, moja stvar, moja sreča.. zašto se morate pretljati u tuđe stvari???
nađite si život...

daje mi snagu da izdržim sve pritiske, da riješim sve probleme.. jednostavno, nemogu se više zamisliti bez njega...nemogu, neželim i neću...
znam da će ovoj sreći kad-tad doći kraj, svemu dođe kraj..
ali nadam se da ne još tako skoro, da ću još neki određeni period uživati u našoj zajedničkoj sreći, u ljubavi

Znam da ovo najvjerovatnije nećeš uopće vidjeti ni pročitati. ali moram ti još jednom reći...


......Srećo, volim te.......




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.