YG

petak, 17.07.2009.

Random misli

U konstantnom pokusaju da si izorganiziram zivot u idealnom omjeru, sve mi vise izgleda da svaka minuta mora biti programirano iskoristena za nesto, a pisanje bloga izgleda kao luksuz. I nisam all the time na facebooku, vjerujte. Tu i tamo jesam, priznajem, lijepo je povezati se sa izgubljenim i neizgubljenim prijateljima, familijom. Ali ne mogu poreci koliko me nerviraju te raznorazne sitne aplikacije i insanity of some of the "friends". Iako mi i blog ne izgleda ponekad najbolji, ipak ga vise volim, jer pisanje, ma kakvo bilo, uvidjela sam, je nesto sto ja neprekidno radim. Ponekad samo za moje oci, ponekad za vise, ali to mi je ventil, olaksanje, vazna kreativna strana. (Knjiga na vidiku jednog dana? Vjereovatno ne :)
Trenutno uzivam u svom programiranom zivotu, radim, trcim i vjezbam jogu, idem u skolu, a najvise od svega i svaki slobodni ternutak provodim sa mojim malim djecakom (2,5 g vec, za ne povjerovat), kojem vise niti u sali ne mozas reci da je beba. On je trenutno u fazi gdje obozava auta i kamione, beskrajno dugo vrti tockove i primjecuje svaki ventilator i propeler... i da ne nabrajam sto vec sve zna (kao npr. brojati do 10 i vise na tri jezika), jer svaka mama vjerovatno misli kao i ja da joj je dijete genijalac :)

Ipak, bez sale: imam toliko obaveza, primljena sam u MBA program kojji pocinje u 8. mjesecu i unatoc svemu ja sam sasvim OK. Cini mi se da sam ja osoba kojoj je potreban ovakav focus da se osjeca ispunjeno, inace vrjeme tracim uzalud.
I ovo sve bi bilo jos veca sreca ako bih bila inspiracija za ijednu zaposlenu mamu koja zeli usavrsiti skolu a misli da je previse kasno za skolu, majcinstvo, bilo sta...

Jos uvijek nisam najstarija u razredu (barely), ima i mama s mladjom djecom od mene a vise godina "under the belt"....
U svakom slucaju, bitno je da ste otvoreni k novim idejama i pokusavate vidjeti pozitivnu stranu u svemu. "Pokusavati' je kljucna rijec ovdje. Zasto ne i biti prva u necemu? Najlakse je vidjeti negativnu stranu i fokusirati se na to.

Da se uopce ne upustam u dublju rasparavu o majcinstvu, zaposlenju, domacicama i slicno: znam jedno - zdravo dijete trazi zdrave roditelje. Za moje zdravlje je vazno biti obrazovana i moj decko ima sretnu mamu. On je najljepse ikad sto mi se dogodilo u zivotu!

Budite njezne prema drugima, a jos vaznije prema samoj sebi.

Good read: Viktor Frankl's Man's Search for Meaning .







- 07:42 - Komentiraj (1) - Printaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>