yazza

srijeda, 27.01.2010.

ona odlazi u amsterdam

a ja malo "istochnije"...

ko zna - zna. a ko ne zna - neka i dalje ne zna ;)

vazhno - yazza is opet on the road - in the sky ...

ljepe moje, nije bitno planirati - treba samo naci povoljan let, imati malo kesha na rachunu i odluchiti. a onda, valjda nismo takvi baksuzi da nam ne odobre 4 dana odmora ;). i to i bi. ja kupila kartu. povratnu. onda sam rekla "domacinu" da dolazim. a tek onda sam potrazhila 4 dana odmora :)
odobrili :)

sve ok - znachi, odoh ja na topli istok i nadam se da ce to sve ispasti ok.

a mozhda pishem i neki post prije putovanja, koje je tek krajem februara. ipak je u pitanju "prvo-martsko" putovanje - neshto kao ekskurzija povodom rodjendana mog brata a i mene :)

sad razmishljam da li da kupim nove cipele za ljetnjo-proljetno vrijeme... ili da rachunam na klasiku - patike... pa tamo u neki shoping... hm...

pozdrav i da ste vi meni zhivi i zdravi, a ja ako bog da postujem slike u martu! :)

jaca


- 21:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #