yazza

ponedjeljak, 10.11.2008.

chovjek se uchi dok je zhiv

kazhu da se chovjek uchi dok je zhiv. a nekad se chovjek bash i nema chemu uchiti...

evo ja ovih zadnjih par sedmica samo uchim - da vozim ovako, pa onako, pa da palim na planini, pa da parkiram... imam josh puuunooo toga da nauchim u vezi vozhnje. iskreno, ne pamtim kad sam toliko uzhivala da uchim neshto novo!

ovo je totalno drugi osjecaj.
kao malo dijete kad se uchi hodati. e bash tako. uzbudjenje kod prvog parkiranja, pa onda kod prve vozhnje na planinu, pa kad sam juche prvi put vozila 100 km/h, pa danas prvi put sama u kola i na posao! iha!! :) a lijepo je to! moja divna Fabs je bash dobar drug! znam da je ponekad muchim no ona sve to trpi i ne zhali se. a kako je dobro kad sjednesh u kola i ona zagriju jako brzo, pa ti ne bude hladno, pa si pustish finu muziku... pa brate mili, uzhivash!!! josh da je u sofiji promet malo kulturniji - gdje bi nam bio kraj! meni i mojoj Fabs.

vikend je bio buran. u subotu chitav dan gore dole kolima, nove situacije, novi dozhivljaji. uveche pijanka s drushtvom. u nedjelju novo poznanstvo, prvo penjanje na planinu (e, ne do vrha, ali ipak na dosta visoko) kolima, pa onda fini ruchak u dobrom restoranu, pa nazad. uveche mrtva umorna doma s prijateljicom na chaj i slatke priche, i rano rano na spavanjac.

danas - opet umorna, ali koliko toliko zadovoljna. ne idem vishe bez Fabs nigdje gdje ne moram! ona je moj vjerni drug i jedva chekam da i ona navikne na mene - t.j. da prestanem praviti nagle pokrete s kvachilom ;)

eh, samo mi kola moja u glavi...

- 20:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #