Image Hosted by ImageShack.us
slušam...
...starce...a jebiga moram ak neću da mi zagorče život...
...nešto punka, rocka i metala...
...azru...
...prljavce...
...parni valjak...
...hladno pivo...
...daleku obalu...
...film...
...haustor...
...animatore...
...80-te...

...the ramones...
...nirvanu...
...system of a down...
...franz ferdinand...
...linkin park...
...no doubt...
...limp bizkit...
...green day...
...metallicu...
...led zeppelin...
...frank zappu...
...blink 182...
...the beatles...
...the rolling stones...
...u2...
...60-te...
...70-te...
...80-te...
...reggae...
...bob marley...
...ub 40...
...irce...
...the corrs...
...the chieftains...
...the dubliners...
Image Hosted by ImageShack.us

Neki To Vole Vruce - Jeans generacija

Kažu da je s one strane sad noć
u toj zemlji,kažu,ponoć će proć
i da je Johnny skinuo svoj stari jeans
a ovdje budi se dan

Oblačim na sebe isti taj jeans
i za Johnnya dižem ruku u vis
spavaj Johnny,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi
kilometri su nas djelili
al smo uvijek isto mislili mi

Da mi smo svi jeans generacija
i mi smo sad najjaća nacija
i mi smo i istok i zapad i jug
mi smo ta mladež,mister i drug

Oblačim na sebe stari blue jeans
i za tebe dižem ruku u vis
spavaj mirno,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi...


Image Hosted by ImageShack.us

...JEANS GENERACIJA...

srijeda, 12.07.2006.

...zadnji post...

...evo ljudi ovo je kraj...kraj ovog bloga...da, da... zadnji post...neda mi se više pisat... a fakat dugo nisam ništa napisala...i to je to...kraj...

...uskoro idem na more a kad se vratim otvorit ću novi blog...nekim ću se ljudima javit i ostavit link bloga,da znaju koja sam ja...

...ako nekom ne javim a zanima ga koji je link mog novog bloga nek mi ostavi komentarčić na ovom blogu pa ću mu ja javit link...


...to bi bilo sve od mene...velika pusa svima i fala vam kaj ste me čitali...kisss...

- 11:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Something about me...
...14 me je godina tek...
...po horoskopu sam ovan....tvrdoglava al ko ga jebe...
...živim u Zagrebu...

volim...
...frajere...trenutno slobodna...
...svoju škvadru...zakon ljudi...
...slušat mjuzu...nemrem bez nje...
...svirat...da,da...ja čak znam svirat synthesizer...
...pjevat...sam neznam kolko me ljudi vole slušati...
...šivat...da,da znam ja i šivat...
...Zagreb...kak imam te raaaad...moram ja malo zatulit...
...Dinamo...
...točkice...
...kad nema škole...
...kraj školskog sata...
...zmajeve...
...čokoladu, sladoled i nutellu...
...ljeto...

ne volim (ili mrzim)...
...početak školskog sata...
...kemiju...
...matematiku...
...pospremat svoju sobu...
...pisat zadaće...
...gramatiku...nije mi jača strana...
...narodnjake...
...zimu...
...dvoličnost...
Image Hosted by ImageShack.us