Image Hosted by ImageShack.us
slušam...
...starce...a jebiga moram ak neću da mi zagorče život...
...nešto punka, rocka i metala...
...azru...
...prljavce...
...parni valjak...
...hladno pivo...
...daleku obalu...
...film...
...haustor...
...animatore...
...80-te...

...the ramones...
...nirvanu...
...system of a down...
...franz ferdinand...
...linkin park...
...no doubt...
...limp bizkit...
...green day...
...metallicu...
...led zeppelin...
...frank zappu...
...blink 182...
...the beatles...
...the rolling stones...
...u2...
...60-te...
...70-te...
...80-te...
...reggae...
...bob marley...
...ub 40...
...irce...
...the corrs...
...the chieftains...
...the dubliners...
Image Hosted by ImageShack.us

Neki To Vole Vruce - Jeans generacija

Kažu da je s one strane sad noć
u toj zemlji,kažu,ponoć će proć
i da je Johnny skinuo svoj stari jeans
a ovdje budi se dan

Oblačim na sebe isti taj jeans
i za Johnnya dižem ruku u vis
spavaj Johnny,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi
kilometri su nas djelili
al smo uvijek isto mislili mi

Da mi smo svi jeans generacija
i mi smo sad najjaća nacija
i mi smo i istok i zapad i jug
mi smo ta mladež,mister i drug

Oblačim na sebe stari blue jeans
i za tebe dižem ruku u vis
spavaj mirno,neka te ne plaši mrak
mi isti dišemo zrak

Nikada se nismo susreli mi...


Image Hosted by ImageShack.us

...JEANS GENERACIJA...

nedjelja, 05.02.2006.

...evo mene opet...

...evo sjetila sam se ja napisat novi post... da, znam da me dugo nije bilo al sam se malo uljenila pa mi se nije dalo pisat...no evo sad mene natrag...hvala svima koji su me komentirali, baš su me razveselili komentari...
...pa sad ću malo napisat kaj ima kod mene...iskreno, niš posebno...od srijede neidem u školu zato kaj imam anginu i pijem antibijotik...ma nije niš strašno...lagano se odmaram od škole...prva dva tjedna mi je bilo dosta škole a zlo mi je od pomisli da moram još par mjeseci sjedit u neudobnim stolcima, u depresivnim učionicama i slušati debile kaj nešto tupe...spašava me jedino škvadra koja je fakat genijalana...
...profa iz mat i fiz me natjerala da idem na natjecanje iz tih predmeta...fala bogu na mat nisam prošla...prošle godine sam morala ići na općinsko iz mat sa dva najveća štrebera na školi i morala sam se vozit pol sata do brezovice s njima...onak ja probam nabacit neku normalnu spiku al frend je prenervozan pred natjecanje, onda cjelo vrijeme priča o nekom načinu i vrsti matematike za koju ja nikad nisam čula, onda mi to proba objasnit a mene nezanima...poslje natjecanja pričaju samo kak je ko rješio koji zadatak i kojim postupkom...koma i zato mi je drago kaj neidem ove godine...
na fizici sam prošla i idem dalje a ide i jedan super frend pa ćemo se mi već zabavljat i neće nama biti dosadno...
...sutra isto neidem u školu...ha, ha...sad idem večerati...već par dana uživam u kruhu i špeku...mljac...moja mama uvjek priča da dok su druge bebe jele kašice ja sam tamanila kruh i špek...naglašavam...nisam debela...

...ovo je zasad od mene...KISSS SVIMA... Image Hosted by ImageShack.us

...ZA HANU: sjećam te se, i fakat mi je drago kaj si mi ostavila kometar... nadam se da ćemo se opet vidjeti, jer je fakat dugo prošlo...velika pusa...

- 20:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Something about me...
...14 me je godina tek...
...po horoskopu sam ovan....tvrdoglava al ko ga jebe...
...živim u Zagrebu...

volim...
...frajere...trenutno slobodna...
...svoju škvadru...zakon ljudi...
...slušat mjuzu...nemrem bez nje...
...svirat...da,da...ja čak znam svirat synthesizer...
...pjevat...sam neznam kolko me ljudi vole slušati...
...šivat...da,da znam ja i šivat...
...Zagreb...kak imam te raaaad...moram ja malo zatulit...
...Dinamo...
...točkice...
...kad nema škole...
...kraj školskog sata...
...zmajeve...
...čokoladu, sladoled i nutellu...
...ljeto...

ne volim (ili mrzim)...
...početak školskog sata...
...kemiju...
...matematiku...
...pospremat svoju sobu...
...pisat zadaće...
...gramatiku...nije mi jača strana...
...narodnjake...
...zimu...
...dvoličnost...
Image Hosted by ImageShack.us