[Kad ostane tišina kao odgovor...]

03.01.2007., srijeda

Sretna vam Nova godina!

Nova godina je prošla,2007. došla,i sad moram bit kul pa objavit post s vijestima o provodu za doček, promjenama koje ću napraviti,što sam promijenila od prošle godine,te što želim svima vama u budućoj godini. Pa,dragi moji,neću vas razočarat,nego krenimo.

1. Provod u "najluđoj noći".

Image and video hosting by TinyPic

Mene očito prati prokletstvo da kad god se nečemu radujem,to se pretvori u katastrofu. Dokazano mnogo puta,pa i 31.12. Nije pomoglo niti to što je bilo stvarno puno rulje,većinom ljudi koje znam,niti to što je bilo stvarno puuuno alkohola. Jednostavno, meni je večer bila u kurcu,i,iskreno,jedva sam čekala da dođem doma u svoj krevet. Ali s druge strane,nije mi žao što sam išla. Doznah zanimljive informacije. Samo nek mi se neke osobe probaju približit...joooj...ne znam da li bi vrijeđanje i šamar bilo dovoljno. Toliko o najluđoj noći. A ponoć sam provela tako što sam se maknula od svih i zvala best frenda da mu čestitam i Novu godinu i rođendan. Ma bilo je svega... no meni je bilo dosadno. Od najluđe noći ni n. Nadam se da je vama bilo bolje.

2. Promjene koje ću napraviti.

Ono,kužite,ja ovako više ne mogu,želim od svoga života nešto napraviti. Ful brijem da ću ful počet učit,ma bit ću najbolja učenica u razredu. Prestat ću pušit. Neću pit alkohol. Upisat ću se na neku aktivnost kao što je npr.šah da iskoristim svoje slobodno vrijeme i da ne bih skrenula s krivog puta. Otić ću na dijetu,počet ću vježbat. Ne želim se više svađati sa starcima,pa ću postat šminkerica kao moja sestra i izbaciti crnu boju iz ormara,počet ću nosit štikle i pobojat ću kosu u plavu,pa ću glumit gluplju verziju Kelly Bundy (ako je to moguće). Baš ću bit kuuul. I počet ću slušat samo briju,nać ću si nekog šminkera,i tako to... Eto to su neke moje buduće promjene. rofl Šta mislite,ću uspjet?

Image and video hosting by TinyPic

3. Što sam promjenila prošle godine.

E sad bez zajebancije. Prošla godina mi je bila... Hm... ma sve naj-najbolja, najvažnija, najuzbudljivija, ali i najdosadnija i najgluplja dosad. I godina u kojoj sam se najviše razočarala dosad. No,također, puno sam toga i promjenila. Rješila se ljudi koji su od mene tražili puno a davali ništa. Maknula se od svih onih koji su mi dugo radili iza leđa. Shvatila da sam se dugo varala i sebi nisam htjela priznati neka stvari samo zato jer nisam htjela. Rješila se nekih pogreški tako što sam shvatila da to nisu bile pogreške,jer sam na njima ipak nešto naučila. Napravila veliku razliku između prijatelj i pravi prijatelj. Sad te "prijatelje" zovem jednostavno poznanici. Pravi prijatelji su ostali i ono što su bili-osobe koje mogu nabrojati na prste jedne ruke,ali i jedini koji mi trebaju da idem naprijed.

Hvala vam.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4. Moje želje vama.

E,ljudi moji,želim vam sve najbolje. Kratko i jasno.
No,ako ćemo ići u detalje, dao Bog da Robi dobije dozvolu bez da još jednom slupa auto (bez uvrede),da Marry češće viđa dečka i da im veza uspije, da crni gitarist riješi sve svoje probleme, da napokon upoznam velvet koji znam već jako dugo virtualno, da Cliffu uspije s romanom... i ne znam šta da napišem za ostale. Ma želim vam sve najbolje.

Image and video hosting by TinyPic
- 16:05 - ..::dEaD LeTtErS::.. (13) - ..::moj trag::.. - ..::nešto nepotrebno::..

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv