opet ja

nisam dugo ništa pisala i neću duljit...imam samo jednu stvar koju želim podijeliti

presretna sam...jedna rečenica medina me tako usrećila

nešto se zagledao u neku žnj točku i pitam ga što je bilo

kaže...(parafraziram)
'znaš onaj drugi dan u derbyu...mirišiš potpuno isto kao onda'

kakva sitnica čovjeka može učiniti stvarno sretnim,
a da ne govorim kako medo voli svog plačljivka

nema te stvari na svijetu koja mi te može zamijeniti cerek

25.04.2009. u 00:09 |

ostavi trag… (2) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

0

desing by: dark sword dancer

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX