eto da nešto napišem...

svi su pisali nešto o tome kako im je prošla stara godina, kako su dočekali novu

šta ja znam...sve što mi se izdogađalo bi se fino dalo opisati, ali meni se ne da u pismenom obliku

stvarno sam se uljenila do bola...

nova godina i doček..eh hmm
zaaaaakon što bi medo reko

dalje mi se ne da pisati

skužila sam da imam nekakvu reumu, nisam od bolova mogla spavati cijelu skoro večer

u biti često mi se dogodi da me nešto boli u kostima u desnoj nozi, ali ovo je prvi puta da je ovoliko boljelo
i da je dugo boljelo

baba radi sranja ko i uvijek

piša mi se

glupe su serije na TV-u



eh moj medo...ukratko
obožavam svog medu
i oraspoloži me svaki dan
i tako sam sretna što ga imam

hehe...ima odličan karakter koji se dobro slaže s mojim,
brižan je
i jako dobra osoba

to nije samo preseravanje već je stvarno duša od čovjeka
i totalno sam sretna što imam takvog medu

miran je, strpljiv i sve ono što treba mom ''živac'' karakteru
i dobro se nosi s mojim mušicama
i bilo bi mi žao da zbog mojih nekih mana išta trpi

trudim se bez obzira na sve biti normalna prirodna ja, a to što je moj karakter nekad težak..hmmm
može naštetit samo meni,
ali ne bih se nikad htjela predstavljati kao nešto što nisam

ja samo znam da sam mu uvijek jednako draga uz sve svoje blesavoće i mušice
i to mi znači više nego išta

to se možda i ne vidi, ali meni to igra veliku ulogu
i zato ga čuvam kao zjenicu oka

samo mi je bitno da medo zna koliko ga obožavam po svakom pitanju
=)
cerek

06.01.2009. u 16:50 |

ostavi trag… (9) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

0

desing by: dark sword dancer

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

želim na ovom blogu ostati anonimna i zato molim svakoga tko me zna
da ne iznosi ništa o meni osobno pri komentiranju...

što bude trebalo, sama ću napisati!
hvala

Linkovi

Ja na Deviantartu

moji moždani proljevi ;)

rest of šit

neke od mojih najdražih pjesama

SONATA ARCTICA




DREAM THEATER







APOCALYPTICA






PANTERA







CHILDREN OF BODOM








KING DIAMOND





ANGRA




RHAPSODY


BLIND GUARDIAN





ANTHRAX