< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by XxoMuSiCoxX

Opis bloga

još jedan blog...šta reć...zbunjen blog rofl

Linkovi

iv@
paljarka
BuBo
dara i cugalj

Je li grijeh što te želim swaki tren,
i što mi je pogled zaljubljen?
ako grijeh je to,Bog nek oprosti srcu,
koje je cijelog života čekalo nekog kao što si ti..


Free Music

Free Music



Free Music

...about me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*jedna razmažena cujica koja se jako voji zabavljat..
*zove se Marija
*upravni referent
*zaljubljena je do ušiju..LOL
*ZBUNJENA
*TVRDOGLAVA
*rođena je 26. 05. 1993. god u Virki..
*sluša skoro sve...osim staraca..hehehe
*njezini nadimci su Mare, Cajlanka, Zbunjola, Mariška..itd..
*njen icq: 455144542
*njen msn: marija_2605@hotmail.com


voli <3
*biti sretna
*lazanje
*sve fendove i frendice
*palačinke
*bazen
*ljeto
*njega..


ne voli *dvolične osobe
*zimu
*kelj i kupus


njezini najfrendovi i frendice su: Iva, Vale, Patricia, Simona, IzzY, Blacky, Marina, Ana, Martina, Ivan, Marko, Bruno, Dara, Matija, Bodo..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



efo nekoliko slikica:
seka Danijela..naughtycerek..ljepotica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vale...ljepotica i zakon ženska...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

night shadow(Iva)...carica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rea...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Rea..slatkice moje male
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja & Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us />


ja & Nina
Image Hosted by ImageShack.us

ja & Mirta
Image Hosted by ImageShack.us

wxy..slatkica malla..ima lijeeepuuu kosuuuu..kiss
Image Hosted by ImageShack.us

matej..ufff..naughtykiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i my sis..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mirta...fino
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 16.11.2008.

..kul dani...

yo..ljudi!!
ovako u petak sam bila u zagrebu s školom i bilo je presuper...
prvo smo išli u cinestar i gledali smo jamesa bonda- hehehehe
nisu nam mogli izabrati gluplji film..al oke..meni nije bilo dosadno imala sam baš zabavno društvo oko sebe..ma bilo je kul!!
onda sam svoje društvo upoznala sa mojom sis..
i onda smo otišli na inter liber al ja, simona, patricia, ines i još jednaa ženska
nestale smo s inter libera..nije nam se dalo biti tamo više pa smo otišle u neki kafić
narućile mi svaka po jedno ožujsko, naravno sa slamkom..hehehehehe
i onda smo upoznale neke tipove iz slatine..baš tu sweet..lol.. -.-
i tak..ošla ja s nekoliko frendica do terranove i tamo si svašta nakupovale..hehehe
bilo je baš kul...
na trgu sam srela nekoliko ljudi iz virke..Petrovića, Juriće, Mudrog, Ilu..a puno njih..
eto to je što se tiče zg-a!!!!!!
jučer sam bila vani..
prije tog sam bila kod vale, a kad smo došle van ono svi pijani ko majke..hehehe
neznaš tko je pijaniji..pa reko lijepo!!!
i onda smo ja i vale vidjele neke tipove..ufffff, što su dobri i onda smo još i išle za njima ko neka djeca..hehehe..mislim da su nas čak i skužili jer mi se jedan cijelo vrijeme smješkao..ma bilo je prezabavno..
e da i sretan rođendan Mirti i Fegyu..
zelim vam sve najbolje i puno sreće u ljubavi..hehe..ma da vam ta sreća ne treba..već ju imate..
eto to je to...javit ću vam se za koji dan..pusaaaaaaaaa svima



| Komentari (37) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.