< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by XxoMuSiCoxX

Opis bloga

još jedan blog...šta reć...zbunjen blog rofl

Linkovi

iv@
paljarka
BuBo
dara i cugalj

Je li grijeh što te želim swaki tren,
i što mi je pogled zaljubljen?
ako grijeh je to,Bog nek oprosti srcu,
koje je cijelog života čekalo nekog kao što si ti..


Free Music

Free Music



Free Music

...about me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*jedna razmažena cujica koja se jako voji zabavljat..
*zove se Marija
*upravni referent
*zaljubljena je do ušiju..LOL
*ZBUNJENA
*TVRDOGLAVA
*rođena je 26. 05. 1993. god u Virki..
*sluša skoro sve...osim staraca..hehehe
*njezini nadimci su Mare, Cajlanka, Zbunjola, Mariška..itd..
*njen icq: 455144542
*njen msn: marija_2605@hotmail.com


voli <3
*biti sretna
*lazanje
*sve fendove i frendice
*palačinke
*bazen
*ljeto
*njega..


ne voli *dvolične osobe
*zimu
*kelj i kupus


njezini najfrendovi i frendice su: Iva, Vale, Patricia, Simona, IzzY, Blacky, Marina, Ana, Martina, Ivan, Marko, Bruno, Dara, Matija, Bodo..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



efo nekoliko slikica:
seka Danijela..naughtycerek..ljepotica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vale...ljepotica i zakon ženska...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

night shadow(Iva)...carica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rea...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Rea..slatkice moje male
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja & Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us />


ja & Nina
Image Hosted by ImageShack.us

ja & Mirta
Image Hosted by ImageShack.us

wxy..slatkica malla..ima lijeeepuuu kosuuuu..kiss
Image Hosted by ImageShack.us

matej..ufff..naughtykiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i my sis..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mirta...fino
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 06.11.2008.

I fill great..yeah-yeah..thumbup

yo ljudi..bilo bi vrijeme da i ja vama napišem post..
da vam kažem šta ima novog kod mene!!!!!
ovako u školi je super...ocjene su mi super..nemam ni jedan neopravdani..hehehehehe
ljubav..hehm..a oke je..tako bi se mooglo reć..ugl..ima jedan dečko koji mi se prije sviđao..mislim sviđa mi se i sada! kad sam ja htjela biti s njim on nije htio biti samnom..
a sada...kad on želi biti samnom ja neželim..mislim nije da ne želim...
sviđa mi se on i sve to...al presramežljiv je za mene...=(
a što se života općenito tiče..ide nekako..kao što ste vidjeli u prošlom postu..
jedna kujica mi se prijeti..al oke...nema beda!!!
hvala onima što su ostali uz mene...volim vas jakoooo i šaljem vam big kisss...
ova rećenica je namjenjena KUJIIIIIIIIIII...
"rekli su ti ovi iz pitomače da će doći u Virku samo radi tebe i polomit će te...
a cure su ti savjetovale da se spustiš na zemlju prije nego te one spuste na nju..i rekle su ti da ćeš ostati bez kose kad te uhvate..očerupat ćete ko kokoš...hehehehehehehehehehe!!"
ugl..neznam šta da vam još kažem...
u iduči petak idem u zagreb sa školom...weeeeeeee..jedva čekam...
još ako budemo išli s 3.a..ma nema ništ bolje.. lol
ajooooooj..jedva čekam...
ugl..to bi trebalo biti to...
voljam vas sve!!!
bye-byewavemahparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Komentari (26) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.