< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by XxoMuSiCoxX

Opis bloga

još jedan blog...šta reć...zbunjen blog rofl

Linkovi

iv@
paljarka
BuBo
dara i cugalj

Je li grijeh što te želim swaki tren,
i što mi je pogled zaljubljen?
ako grijeh je to,Bog nek oprosti srcu,
koje je cijelog života čekalo nekog kao što si ti..


Free Music

Free Music



Free Music

...about me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*jedna razmažena cujica koja se jako voji zabavljat..
*zove se Marija
*upravni referent
*zaljubljena je do ušiju..LOL
*ZBUNJENA
*TVRDOGLAVA
*rođena je 26. 05. 1993. god u Virki..
*sluša skoro sve...osim staraca..hehehe
*njezini nadimci su Mare, Cajlanka, Zbunjola, Mariška..itd..
*njen icq: 455144542
*njen msn: marija_2605@hotmail.com


voli <3
*biti sretna
*lazanje
*sve fendove i frendice
*palačinke
*bazen
*ljeto
*njega..


ne voli *dvolične osobe
*zimu
*kelj i kupus


njezini najfrendovi i frendice su: Iva, Vale, Patricia, Simona, IzzY, Blacky, Marina, Ana, Martina, Ivan, Marko, Bruno, Dara, Matija, Bodo..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



efo nekoliko slikica:
seka Danijela..naughtycerek..ljepotica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vale...ljepotica i zakon ženska...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

night shadow(Iva)...carica moja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rea...yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Rea..slatkice moje male
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja & Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us />


ja & Nina
Image Hosted by ImageShack.us

ja & Mirta
Image Hosted by ImageShack.us

wxy..slatkica malla..ima lijeeepuuu kosuuuu..kiss
Image Hosted by ImageShack.us

matej..ufff..naughtykiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i my sis..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mirta...fino
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 24.10.2008.

I´m strong..

Neznam više šta da mislim...
Toliko je lažljivih ljudi oko mene...
Nitko ne može prznati...
Zašto? Zašto je sve tako?
Zašto je svijet pun mržnje?
Zašto ljudi dopuštaju da drugi pate?
Zašto ne pomažu drugima?
Zašto su sebični?
Zašto nitko nikoga ne cijeni?
Zašto? Barem jedan dobar razlog...
Dobar razlog da sve shvatim...

Image Hosted by ImageShack.us


your words can´t get me down..
I`m strong and I love myself..
so I don´t care what others think..
cause this is me and my life..
if you don´t like it, FUCK OFF..belj

Image Hosted by ImageShack.us


ovaj post je trenutno nemjenjen dvjema osobama...a i onima koji me mrze i to mi ne mogu reć u facu..te dvije osobe će znat o kom je rijeć..ako se usude uopće doć na ovaj blog..
a ovima koji me vole i koji su uvijek uz mene i koji su mi podrška..te jako volim i zahvaljujem im najviše...
voljam vas ljudi...
pusaaaaaaaaaa



| Komentari (38) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.