studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


by klik`n`visit

Opis bloga

bilo mi je dosadno pa sam naprawila blog xD


Get your own Chat Box! Go Large!






wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />




bwahahaha






pYzam Page Pets

pYzam Page Pets
Page Pets & MySpace Layouts




wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />

MySpace Games & MySpace Layouts






wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />
Button Games & MySpace Layouts




wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />


Xx TkO sAm StO SaM xX



ime:
-Katya ( Vicious )
žiwim:
-na ugljanu ( nazalost )
rodena:
-29.7.1994
slusam:
sex pistols,black sabbath
motorhead,soad
m.m,hp,
ozzy,flogging molly
dropkick murphys
kamelot,apocalyptica
amy winehouse
tenacios D,nirvana
towers of london,ozzy

malo manje slusam :
đubriwo,fat president
belfast food,misfits
toy dolls,gnr,fakofbolan,mortiis,
i swe sta nadem u tatinim folderima
( the dooras,led zeppelin,eric clapton
deep purple....)


Wolim / ne wolim

wolim:yes
sebe xD
sid viciousacerek
muziku
zabawljat separty
awangardsmokin
subotu
praznike
kad sam sama doma
ljeto
zimu
itd...


ne wolim :nono
kad pocrnim !!!burninmad
hip-hopheadbang
PRAWILA !!!mad
smudapuknucu
sestasice !!!
itd...

i ewo me :






Xx LiNkIcHi xX

filip
tonkisa
Iwa Paola
Patricia
wec opce poznat blog od leje i ide xD
moja ljube marija =)



Xx pjesmice xX


All For You Lyrics



All For You Lyrics







Sex Pistols Lyrics
No Feelings Lyrics


Xx sAd mAlO sLikiCa xX


LjUbAv mOa SiD ViCiOuS i jA <3<3


.jpg][/


SiD ViCiOuS <3<3<3cerek








R.I.P...My LoVe
1957-1979..=(cry

eWo jEaN LiK iZ ToWeRs Of LoNdOn pre sexy....belj




x SliKiCe x

ewo mog best frenda josipa =)


file kad je bio beba mala


ljubi moja..( marija )


petak, 21.11.2008.

BlAcK fRyDaY RuLe!!!!

hello

dakle....bili smo dns u zadru wooohoo
i onda je mene end helu patricia slikala za idru ja punkerica
a hela za hipija..hehe..xD
onda smo isli do robne jeah...
i oni su isli po onom retardiranom staklu
ja se tog boin i nis htila nikad ic preko toga
al su me owi debili powukli na to pa
sam legla tamo i zatworila oci al su me
swi ljudi gledali ko da san s marsa pala
i onda smo isli u kafic i zaglawili medu hrpon sminkera...ccc

onda smo zaglawili u liftu s nekim glupacama koje su nam rekle da su pobigleiz zagreba u zadar

neznan ko moze bit tako glup pa bizat
iz zagreba u zadar ...

rekle su da imaju 18..
ko one imaju 18 ja iman 25

i krenuli mi put jebeNE....na putu nas je skoro
skupilo auto jer smo isli preko crwenog

u jebene je doso i filiiiiiiip...bwahaha..onda smo
se slikiwali i pusili i tako to ..
pa smo isli u trajekt...i pricali o nasem djetinjstwu
i nekim sranjima it 5,6,7 razreda...

bokte ca smo glupi bili ccc...xD

i tako to..ocekujem wise komentara nego u
prwa dwa posta !!!

owaj je bar malo zanimljiw...
pusa...swima iz prwog posta neda mi was se nabrajat papa

- 20:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.