subota, 23.09.2006.

Mi Hrvati

Kelle_y_Xena

evo jedne slikice iz moje okolice i sa mojom frendicom iz kvarta.
Ovo je glupiranje po mercatone-u i isprobavanje njihove robe.
A tak smo mi minimalci provodili ljeto. Hodanje, spavanje, jedenje i naravno smijanje.
No dok sam ja radila sve navedeno ona je i radila. A neko mora biti i koristan, a to je ona uvijek radišna Kalle. Hm vidite ja volim latinske države i Grčku, a ona skandinavske, a pogotovo Finsku.
Svako ima svoje želje. Nadam se da vam se sviđa slika, meni je baš fora.smijeh

e da moram staviti još i ovog čovcahrvatska
Kalle me je nagovorila da napišem Mi Hrvati!
Živjeli naši sportaši, a pogotovo rukometaši.
Čak se i rimuje.

21:37 | komentiraj (5) | ispis | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.