četvrtak, 21.09.2006.

svijet sapunica

Gaby y Saul

Ma nek kažu da sam blesava i da to gledaju samo bakice i ljudi koji fakat ne znaju što su serije, ali sapunice su predobra stvar. Počevši od Španjolskog jezika pa do samih sadržaja. Je da malo liče na bajke s tim tako presuper krajem odnosno happy end-om ali meni to baš treba. Jezik sapunice čini romantičnim a zapleti zanimljivim. To je jednostavno ovisnost, prava ovisnost koje se teško može riješiti, ali neki se je ne žele riješiti.
Bilo je puno dobrih sapunica poput : "Ciganka" i "Maćehe" to su mi jedne od najdražih, ali dobre su mi također bile i "Ljubav na kocki" i "Za tvoju ljubav".
Sada trenutno od toliko puno serija koje su preplavile svaki čenl na telki najbolje su ni manje ni više nego "Zemlja strasti (Tierra de pasiones)" koja je fenomenalna i "Začin života (Sos mi vida)". Utapanje u tim stvarima je ludilo, ali je i ludilo kad nestane struje baš u vrijeme "utapljanja" tj. ajde recimo gledanja telenovele. Hm onda je fakat ludilo i to bijesno ludilo. To ti je struja. joj.





12:09 | komentiraj (3) | ispis | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.