I hope you know...

ponedjeljak, 19.11.2007.

upsić.....

bokić svima.... diga sam se iz mrtvih... eh ...
oprostite kaj se nisam dugo javljala.... krepo mi internet pa....
i tak sve do danas.. kod mene nema gotovo nikaj novo... jedino to
da mi je u petak 16. uginuo moj mali miškec... to vam je bio moj
najdraži zeko kojeg sam imala 7 godina...sva sam u *******...
ovi dani su mi totalno bezveze.... neznam kaj da radim,,, neda mi
se učiti ni nikaj...a bome mi se neda ni pisati pa ću stavit nekolko novih slikica...


Image Hosted by ImageShack.us

ovaj manji zeko je moj miško :-(((

Image Hosted by ImageShack.us

opet isto...

- 16:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • You can hold my hand if you want too, 'Cause I want to hold yours too...

    Image Hosted by ImageShack.us


    hy...
    zovem se: monika
    nadimak: nyky
    godine: 14
    razred: 8a
    slušam: techno.....
    ...........blablabla
    blablabla......


    A OVO SAM VAM JA...slike nisu baš nekaj pošto su umanjene...
    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    I know......................................
    That when you look at me............
    There´s so much.........................
    That you just don´t see................
    But if..........................................
    you would only take the time........
    I KNOW in my heart you´ll find.....
    Girl that scared sometimes...........
    Who isn´t always strong...............
    Can´t you see the hurt in me........
    I feel so all alone.........................

    I wanna run to you......................
    I wanna run to you......................
    Would you hold me in your arms...
    And keep me safe from hurt.........
    I wanna run to you......................
    I wanna run to you......................
    Tell me will you stay....................
    Or will you..................................
    Run away...................................



    Iako glumim da mi do njega nije stalo,za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iz ravnodušnosti ljubav se krije,zar nikada nećeš shvatiti koliko do tebe stalo mi je?

    Image Hosted by ImageShack.us

  • Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us

    to je moja mačkica zvana gita

    Image Hosted by ImageShack.us

    a evo i moj pesek zvan pongo

    Image Hosted by ImageShack.us

    ovo vam je pesek od mare ˇto je mali byllyˇ



    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us





    Free Music

    Free Music



    Free Music


    posvečeno njemu

    ... najteže je voljeti...
    ..živjeti u laži...
    . volio bi imati sve što srce traži....
    ...svakim danom gledati te..
    .a u srcu znati da nikada....
    ...neču imati te......
    .. znaj da volim te...
    ...ti mali slatki šašavcu...
    .. napisah pjesmu za tebe...
    ...znajuči da ti za nju saznati
    ...nečeš...
    ..ona uvijek postojat če kao i ti...
    ...negdje duboko...
    ..u mom srcu sakriveni...
    svog anđela čuvara imat
    ...čete....