subota, 01.12.2007. ♥

♥ 1.prosinac

kak to super zvuci.nemogu vjerovat da je prosinac.
treba nabavit kape i rogove za skolu,moram doc prva sa rogovima,ko prosle godine.ja iva i martina jedine po skoli hodamo s rogovima od 1 m,svi nam se smijali a sutradan svi nosili rogove,hah.Joo prvoo moram doc.ako neko prije mene,bit ce me bruka.koda kopiram.
ovak.pisem post da vam javim naajjacu foru.(skuzit ce je oni koji nas znaju)

dakle,sto marija cindric(cicvaric) najvise voli radit za novu godinu?
palit prskalicu!!
hehehe

dajana je sad u grazu,uzivaaj
icemo i mi (ja iva martina leteca dajana nela valjd) u zagreb jedan dan,haha,mene naravno pustaju,al martinu mislim da ne kad joj mama cuje da ide sama samnom i ivom.

sretan božć i nova godina.jer vjerovatno necu dotad pisat post
pozzz svima cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
i dabogda se tresla u mom mercedesu haha shorty finofinofinofinofino

♥ 12:32 ♥ komentari (37) ♥ print1.prosinac

<< Arhiva >>