subota, 29.09.2007. ♥

♥ ..najgori nacin da ti netko nedostaje je da sjedis kraj njega i znas da ga nikad neces imat..

These words are my own
Threw some chords together
The combination D-E-F
It's who I am, it's what I do
And I was gonna lay it down for you
I try to focus my attention
But I feel so A-D-D
I need some help, some inspiration
(But it's not coming easily)

Trying to find the magic
Trying to write a classic
Don't you know, don't you know, don't you know?
Waste-bin full of paper
Clever rhymes, see you later

These words are my own
From my heart flow
I love you, I love you, I love you, I love you
There's no other way
To better say
I love you, I love you...is that okay?


Et mene.Hoću napisat jedan post (ubitacan) o jednoj osobi.Ta osoba je bar meni sve.Upoznala sam ga prosle godine i svidio mi se kao prijatelj.Al eto nesretnim slucajem,preko zime sam se zaljubila.Neki vec znaju o kome se radi (Dajana suti hehe).Volim sve na njemu,kako hoda,prica,smije se,njegove glupe fore,cupavu kosu,oci,glas,ma sve.I nije cudo sto su sve cure bile zaljubljene u njega u osnovnoj..al on nije zenskar.I znam da nikad necemo bit zajedno,iako bi ja to htjela najvise na svijetu,on je jedini decko koji mi se sviđa i u kojeg sam zaljubljena.Svi ostali su * od ovce,potrosna roba -haha.Al tako je kad se zaljubis u prijatelja koji je btw najpopularniji u cijelom gradu.(i ja znam izabrat bokte..).Neki mi kazu da mu to kazem,al necu.Zasto bi? I da onda vise se nemozemo pogledat ni pricat,a ionako ni nebi moglo bit icega među nama.Najvise me nervira sto preko ljeta nonstop izvodi nest,grli me,dira,gleda,a jebi se vise sta os kad nes nist.Neka hvala,ja cu zadrzat ovaj odnos.Ja bi takvog decka za dugo.I znam da ce bit jos ovakvh,al ovaj ce mi uvijek ostat u sjecanju jer je prvi kojeg sam nesretno voljela hehe.I necu bit s nijednim dok me on "neprođe".Eto


Myglitterromance.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

Myglitterromance.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

Myglitterromance.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

Myglitterromance.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words

pozdravljam sve,i mala poruka..oni koji znaju o kome se radi,nemojte to spominjat u komentarima..voli vas sve Specijalka cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

♥ 08:50 ♥ komentari (41) ♥ print..najgori nacin da ti netko nedostaje je da sjedis kraj njega i znas da ga nikad neces imat..

<< Arhiva >>