moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

petak, 29.06.2018.

Ono kad nemaš ni za mlijeko...

Divim se ženama kojima muž radi vani i svaki dan im se divim sve više! Ali pogotovo se divim ženama kojima muž radi, a one ništa ne rade(onima koje ne žele raditi, ne onima koje iz nekog razloga ne smiju). I još uz to bez ikakvog srama uzimaju njegov novac za sebe, ne za djecu, nego za sebe!

Moj muž radi vani, i moj muž nema kredita. Ja živim kod svojih, također nemam kredita. Ali ja sam osoba koja od njega nikada nije tražila novac, nikada nisam pa makar umiralo od gladi tražila ga ni lipe. Uvijek je on slao kad je imao potrebu ili kad je mislio da mi treba. Zanimljivo je kako sada, kada smo u lošim odnosima, sve skupa se promijenilo. On više ne pita trebam li, od čega živim, od čega se moja obitelj hrani, a realno, ne mogu ni ja živjeti samo na njihovoj grbači kad nas u kući ima 6-ero. Jučer je brat došao i žalio se kako mu je urastao nokat. Dečko u pubertetu i raste mu noga ko luda. Primjetila sam da se već danima muči u starim tenisicama i vidim da su male. Došlo mi je da se rasplačem, znajući da bi mu ja sada mogla kupiti nove, ali znam da nisam kriva što ne radim! Jednostavno trenutno ne mogu raditi jer idem na tu praksu i uz to ništa ne bih stigla. Umrla sam od tuge. Također, pred kraj mjeseca, kao i većini prosječnih obitelji, je strka s novcima i moji redovito ulaze u ogromne minuse. Mi nismo 3 dana imali za jebeno mlijeko! Tri dana sam pila kavu bez mlijeka. Jebeš kavu bez mlijeka, nije meni to bitno. Ali nismo imali 5kn za mlijeko!!! Što je još najgore ja sam svu ušteđevinu za dječja kolica dala svojima jer nismo mogli tako...

Da ne duljim, ne kažem ja da je moj muž kriv što mi tako živimo, ali zar nije jadno da se on ne zapita kako sam ja. Nije mi se javio 5 dana. On kad treba dobiti plaću i kad ju dobije, ko da propadne u zemlju. Ja ne znam jel se on boji da će mi morat poslat il jednostavno ga boli briga?! Ne znam, ali to što smo posvađani je možda samo prolazno, ali sudeći po njemu možda i nije...

Pisat ću vam... sretan

29.06.2018. u 18:40 • 29 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.