moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

petak, 13.04.2018.

It's a boy!


Nakon zadnjeg posta jako sam se iznenadila brojnim komentarima. Hvala vam na iskrenosti i savjetima. Odlučila sam vas poslušati i misliti trenutno na sebe i dijete i koliko god bilo teško za reći, moram malo zanemariti D.

Napisali ste da držite fige za curicu, ali moram reći da moja doktorica tvrdi da je muško. Nije još sigurna da kaže službeno, ali da.... Dečko. Nakon tri brata i brojnih propalih veza, još jedan dečko u mom životu. Htjela sam curicu, ali samo zato što me strah da neću moći sina odgojiti da bude pravi muškarac. No dobro. Ja sam jako sretna što je dečko. Možda i sretnija nego curica jer se nisam nadala. Pa hajmo malo vedrije teme. Dakle, trudnice moje zanima me svašta nešta. Kako ste podnjele prvu trudnoću? Ja se bojim svega i paranoična sam čak i kad je voda u tušu prehladna.
Ima li možda koja mama frizerka među vama? Ja sam krenula sad na praksu za frizera. Upisala sam vanredno pa me zanima ima li kakvih zapreka u radu s bojama i kemikalijama? Nisam se raspitala, iako moja frizerka stalno provjetrava salon. Puno razmišljam o budućnosti svog sina. Želim mu pružiti sve što mogu. Naravno, ne svo bogatstvo svijeta nego sve što mu je dovoljno za normalno odrastanje. Kad on krene u vrtić, a ja raditi bit će nam dobro, ali prvih par mjeseci će biti pakao. Pogotovo ako budemo bez oca. Ali opet kažem, spremna sam doslovno na sve! I znam da sam osoba koja će sve dat za svoje dijete.

Još jednom se želim svima zahvaliti za korisne komentare i savjete i što će te mi, ne sumnjam, i na ovo dati svoje iskreno mišljenje. Hvala vam!

Pisat ću vam... sretan

13.04.2018. u 09:21 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.