gle me....










Anubis&Snake

01.01.2006., nedjelja

evo nas

Evanđelja....
e pa evo nas nazad.nakon duge stanke opet pisemo.stanka je trajačla 3 mjeseca i dogodila se zbog toga jer smo morali vise poradit na nasem skolskom uspjehu(iako to ni imalo niku korist)naravno da smo pali ali SAMO jedan predmet i to matematiku a njemacki nekim slucajem dobili duju(2).gogala(kurva)ima 2 komada znaci da smo mi ipak boji.e sada...sad se pitas ca je bilo od u ta tri mjeseca.pa skolu smo vec objasnili znaci sve standardno.a naravno pocela je nova sezona druge ZUPANISKE lige juniora i opet govorimo o svetskoj momcadi(PURIS).sve je zapocelo dolaskom 1 utakmicom funtane.naravno gubili smo 2-0(taktika zastrasivanja)a golove je postigao glen stelko(tele iz razreda) te na poluvrijeme tavrsio s 2-0.trener je dao pozitivan odgovor:oni su vama dali 2 a mi cemo njima 3.i tako je i na kraju bilo.preokret je poceo.bertosa na popovicev uzvik puca s 30 metara i hvata golmana na krivoj nozi.drugi gol bio je odbijanac(jebeni) dok je treci pao u 90minuti golom rama koji kasnije nikad vise nece dati gol u zivotu.moramo spomenuti pokusaj popvica iz slobodnjaka ali uzaludno.Pokusaj nabaca zavrsio je kao da se igralo bagminton.nakon te isla je utakmica s jadranom koju smo zgubili 12-0 ali detalji nisu bitni.pocinje preokret sezone jer dolaze 2 pojacanja.misel i (ja).sezona je dobro pocela sve utakmice bile su pobiejdene bez muke ali onda je kucno zao cas i puris je upao u krizudosli su teski skolski trenuci i svi su morali ucit ili na izlet te je tako momcad bila u kurcu te je visnjan uzeo kiselu pobjedu od 3-2.nije bitno jer u drugom dijelu sezone je osigurana OSVETA.u slucaju pobjede najveci igrace obavljaju transfere o kojima jos nije rijec(ocekuju boje ugovore)(2 panina i za piti malo gusci sok). idemo dalje. dosta sa nogometom iako mozemo pricat jos 2dana. bilo je puno dobrih stvari u cjelom polugodistu ali sigurno je za spomenuti da sam ja(pope) dobio turnir skole u sahu(skoro sam slomio ruku od napora), te onda pobjedio mog rivala gosp.macinko. moramo jos spomenut nogomet jer smo u skolskom turniru trenutno drugi(izgubili od dobrih igraca-mofardin,milohanic,biondic...). imalo smo malih problema sa golmanom koji je sad smjenjen. sad brani vratar nad vratarima(glavni golman na palestri i ovaj sa kojim pisem) gosp. denis. kad smo vec kod nogometa mozemo rec da imamo ligu u pro evolution soceru5. trenutno ja(pope) vodim za 2 utakmice ali on(denis) ima najboljeg strijelca. mogli bismo pisat o ovim zadnjim subotama i mogu se pohvalit da sam u cjelom polugodistu osto doma 3 puta. najbolja subota bila je u plavoj kad je neki decko imo rodendan i mogo si pit kolko oces i prije 2 tjedna kad smo ja i gospodin pokraj mene(denis) bili sa prijateljima u ciak-u na karaoke. mogo si pjevat i za uzvrat dobis gratis pijacu-raj za nas. naravno svih sam odusevio pjevanjem pjesme mare i kate i u tvojim mislima. uglavno vecer je dobro zavrsila i mozemo napomenuti kako su dvije budale iz visnjana-zec i moreno razbili svjetiljku. trebamo rec da smo bili na petodnevnom putovanju u austriju koje je bilo gratis a slucajno smo isli ja i ovaj pokraj mene te jos 15drugih. tamo je bilo super,malo hladno ali dobro sta sam bio u drugoj drzavi malo duze pa je mogu usporedit sa nasom hrvatskom. ljudi ne idite ca iz istre jer je tu najbolje. TREBAMO REC da smo zavrsili sa tim glupostima te da smo usli u 2006-godina svjetskog prvenstva, godina dobivanja dvojki i naravno naj koju zenskicu..... i da trenutno smo slobodni mozte naletit na partiju pes5 a to za slobodne vrjedi i za cure-
ČA JE JE!! pozdrav

- 18:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan