gle me....










Anubis&Snake

19.07.2005., utorak

evandelje po nama 2-2(snake)

5 minuta kasnije....ja sjedam za komp i pricam o mojoj suboti.van nas je islo dosta ali od samog pocetka bili su purin,misel,tomica i ja.nasli smo se u gradu i misel je zvao zuti kamion(plavi) da dode po nas i odveze nas u plavu.vozac je rekao da ce doci ubrzo ali nama se nije dalo cekat i mi smo ga sjebali i krenuli u plavu pjeske.po putu misel nije dao nista od pijace da se otvara i pije jer je cekao da dodemo do plave.kasnije smo se razdvojili te smo samo ja i purin isli u plavu a oni ce doci kasnije.kas smo stigli nije bilo nikoga sve prazno.vec sam mislio ici doma kad sam sreo njih ispred plave(konacno) i vidim misel nema torbe.postao sam zivcan i mislio da ju je zgubio ali ju je sakrio.morao sam cekat neko vrijeme dok mi nisu pokazali gdje su je stavili.za to sam vrijeme morao redati bavarie od kojih mi je jos i sad slabo.kasnije smo isli van i otvorili kruskovac neko vino i jos neka sranja.naravno ja sam uzeo bocu vina i povukao se da me nebi tko smetao jer ipak je potrebna koncentracija za opijanje.za sve ovo vrijeme bonaca je pio i radio sklekove i stojeve.kad je nestalo sve sto smo imali isli smo unutra...opet po zesticama na sank(marinko placa).i tak ja redam par zestica i odjednom smo se svi skupili na istom mjestu.kasnije su jos dosle standardne babe(atenaaa,dijanaaa,elenaa, i jos neke neznam ko;))i martina i sanja.ja sam vec bio malo pod gasom i bio sam spreman da idem plesat jer inace ja ne plesem.i tak smo se nas 10 pokupili plesat ukljucujuci bonacu koji je rekao da nezna plesat ali za 20min je rasturao.nakon nekih 1h vremena svi smo bili mokri(mmmm) te smo isli mali van.te opet unutra na sank.vec mi je pocelo bit slabo i mucno.opet smo isli plesat.samo plesemo hahaha.vec je dolazilo ono vrijeme kad se niceg necu sjecati i nisam vise vidio ispred sebe te sam krenuo doma s dijanom(nisam siguran??)po putu me nazvala stara da vidi kako je...ma dobro da....i dolazim ja pred zgradu i zovem anubisa... na mob od njegovog starog jer je svoj izgubio i javi mi se negov stari kojeg sam zbudijo.trebalo mi je neko vrijeme da skuzim da nije to on.i penjem se u stan..trezan a za sebe neznam.i otvara stara vrata a ja joj se smijem i uplesem u stan...skuzila je da sam pijan ko letva i pocela se smijat.i pita ona kako je bilo ja ok samo daj da idem u krevet ali ne,,,smrdis ko kurac idi se tusiraj.ja idem ono jedva..i udem da se tusiram i zaspim i spavao sam u kadi 10min.kasnije sam se povukao u krevet.nakon 20min doslo je do vrhunca i vodopad je krenuo.nisam stigao do wc-a te je pod bio odlicna solucija...stara je nesto cula te doasla me provjerit i vidla na koljenima u sobi kako rigam.aaa sad se vise nije smijala ne ne sad je popizdila poslala me u wc da se izrigam...nije mi se dalo isao sam u krevet i rekao da je to to.onda je ona isla cistit to sta sam zarsa tako da stari ne vidi ko se zbudi.e sad... zamislite mene u krevetu kako lezim polumrtav i on kako stoji ispred mene i cistio sta sam ja zasra.(jebem ti mater pijanduro jedna glupo pijanduro glupa ti ces se meni pijancit vani aa?pitat ces ti mene kad ces ici ponovo van-aaaaa(moj odgovor)drugu subotu(jos bolji odgovor).onda je otisla van i dala mi rucnik jer je rekla da mi neda kantu jr je predobra za mene.cijela noc je bila pod pritiskom i nije stalo.beeed.a ujutro radim i tak ustanem se u 7 i ajmo na posao i po putu na posao(5min od kuce)nisam ni do tamo stigao vec sam stao i poceo rigat u grmlje.ajmo dalje dodem na posao i nemogu stajat i sto je jos gore sve smrdi po pivi i alkoholu.odmah sam isao u wc dovrsit akcijuna kraju od sedam sati rada ja sam bio u wc 4 satai sto je jos bolje bit cu placen za to.hehehe do 15 mi je bilo bolje i jos sam isao na more ali naravno ostatak dana sam spavao ko letva i na moru i doma.navecer kao razgovor s starom a ona kao ces opet ja ne(??NE?) i to je to.cekam novu subotu da vidimo sta ce bit sad ce festa (vec spomenuta)i tamo cemo piti samo juice(od jamnice).toliko od moje subote.jos je bilo dosta toga ali manje bitne stvari koje nije vrijedno spominjat(anubis ne seri slucajno o pojedinostima jer nije bitno).etp toliko o tome jos ima jedna anketa koji cemo napisat kad bude bilo zivaca.............Snake

- 18:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan