gle me....










Anubis&Snake

19.07.2005., utorak

evandelje po nama 1-2(anubis)

vratile se 2 budale. ovo je novi post. sad pisemo skupa u sobi od snakea(na jebemo se-da nebite ca pomislili). ovo sad pisem ja(anubis) jer ovaj analni otvor(snake) prica sa zatvorenim ocima,jer je imo naporan dan. moj je bio jos jebeniji-spavo sam samo pola sata. pisemo skupa da bismo mogli objasniti dogadaje od petka do nedelje.
petak(dan zalosti)- petak je bio normalan dan. bili smo na moru. ali se u veecrnjim satima desilo nesto nevjerojatno. sve je pocelo kad sam ja(ne snake nego anubis) spavo. probudio me prijatelj konj(moreno) koj je reko da idemo u kino gledat star wars 3. film je bio solidan i nikako se ne moze rac da je najbolji od svih. nakon filma odlucili smo ic na jedno pice,dva,tri..... ja, moreno i zec. odmah smo poceli sa medovacom-naravno duplom. ja ko neka budala eksam. opet narucimo duplu medovacu i ja opet eksam. drugi su bili malo porezniji te su pili kruskovac i biru. nakon sto sam i cetvrtu turu ekso zvao me tata(otac,father) i pito kad se vracam. reko sam za 15 min. kreno sam i doso do picala(uopce se na sjecam kako). tamo sam totalno skreno i doso u onu jebenu sumu ispod hotela pical. zaspo sam. pocela je bit panika jer nisam dodo doma ni do 3 a trebo sam bit oko 1 i 15(po trijeznom hodanju). stari me poceo zvat a ja neznam sta sam radio. mozda sam bacio mob van iz depa. ujutro sam se probudio-oko 6. mislio sam da je mozda 3 i poceo trcat za doma. trco sam bez stat. mozda sam napravio neki rekord jer uopce nisam imo nikakvog osjecaja. ulazim u kucu i moji me cekaju budni. ja sam bio doso bez majice i sa otkopcanim hlacama(naravno sve izrigane). stari mi pito di mi je mobitel a ja sam reko kod prijatelja. ustvari sam znao da sam ga vjerojatno zgubio. stari je reko da cemo pricat sutra.
u 9 me probudila sestra da vidi sta mi je i onda sam moro doc na raport. prizno sam da sam pio ali ni sma nisam znao da ce ovako zavrsit. stari me trazo cjelu noc i htio me prijavit policiji(bio je tamo ali je samo pito dali je bilo sta cudnog nocas). nakon sta su mi srali,ali ne puno jer nismu imali snage kad nisu spavali. iso sam sa starim do picala da nadem mobitel. naso sam samo majicu a od mobitela nis. tamo di je bila majica sam jos malo rigo i onda sam dodo kuci.
zakljucak-to ja moja najveca sramota u zivotu. napijo sam se i zaspo u sumi. koj survivor kad sam ja bolji od njih. izgubit mobitel a najgore povjerenje mojih. drugi dan nisam na poslu izdrzo 1 sta nego sam iso doma spavat. napiso sam na zid da necu pit do 2006. to ce mo vidit tek ovu nedelju kad bude festa u visnjanu. naravno ovu subotu nisam nigdje iso,ali ne da me moji nisu pustili nego sam rade iso sa starcima kod nekih ljudi i razmisljet na sranje koje sam napravio(bolja atmosfera-cevapcici na zaru,ajvar i malo luka.....). iste veceri svi su uzivali vani,a dal nji komentar pustam mom kompanjonu kojem je bilo ljepo i koj zna vise detalja.......Anubis

- 18:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan