gle me....










Anubis&Snake

10.07.2005., nedjelja

subotnja groznica....

dizem se ja ujutro sam mrtav i gledam na sat,ah vrijeme je za ici radit.al ko ga jebe jos malo stignem.na kraju stara me budila i zakasnio sam na posao.radni dan prosao mi je dosta brzo pogotovo sto radim s ljudima koji rade vise od mene(to nije istina).kao sto znamo Anubis odnedavno radi u skladistu i po njemu zapravo nis i ne radi,samo sjedi i pije.i jede pudinge.i ananase.finoo.
same pijandure gore koliko kuzim znaci zajebancija i po.pogledajmo sad mene,lacop centar prodaje Hrvatske(b.z.-bez zajebancije).i jos ja radim na najjebenijem odjelu na pijači:)(razmislite).jedini bed je sto mi je vruće cijeli dan.moje police cijeli dan puni Jišmel,to je lik koji se razumije u filmove vise od mene znaci da je jako pametan.a da tek vidite drugu smjenu...Frankenstainova Nevjesta,Bigfoot,Mcgregor,Punkman i Abraham.neznas ko je ludi ali ako se mene pita nebi radio s njima.ali idemo dalje...subota nakon posla zove mene tko drugi nego grubica(šelmi)i oce ici na more.(anubis radi popodne do 7)i ma kao ajmo malo na 1h vremena.malo smo se iskupali i kad sa dosao doma spavanje.konacno.i zove mene kasnije anubis idemo van idu svi.ja kao o.k. samo da se dignem i spremim.(jos sam spavao)nakon 30min aj konacno sam krenuo.svi smo se nasli u cimareu.prvo sam popio jednu kavu jer ipak sam se tek razbudio.anubis rano krenuo vec s 0.5l.nije proslo puno pa evo i mene.kasnije su se jos pridruzili Moreno i Šelmi koji je cijelu noć nesto pio u tom cimareu.cudno a nije bio pijan.i kasnije kad su svi dosli(oko 13 njih) krenuli smo..ali ne u plavu nego u atelier.i ovi opet tamo narucuju.jebemu,vec sam skoro zaspao.i onda zove anubis plavi kamion(zuti od plave ali ipak je bolje reci plavi) i dosao je tek nakon 30min.posto je vec bilo kasno i mi u otvorenom skoro sam se smrzo.uuuu jedva sam cekao da stignemo.tamo smo naravno nastavili na šanku(nigdje drugdje nas neces naci)a ja sam izgleda vec izgubljeni slucaj jer ih nisam htio a ni mogao pratit.ah di su oni stari dani.a ma..i anubis sav onak pijan ide se kasnije upucavat nekoj mađarki iako ga ona neprestano odjebavala.hehe da si se vidio.kasnije smo isli unutra i on je pricao s svakim ki je prosao.i tak on pocne s nekom zenskom(siguran sm da ni ime nezna da ga pitam).i nakon nekog vremena odu oni malkice out in the walk.(ko zna sta je bilo).ja sam ostao s casom u ruci i ekipom oko sebe.vec ono jebemu sta cu sad dolazilo mi je i slabo vec pa sam morao zaboravit casu i odem ja malo dir i naletim na žanu.ta cura ga moze plesat cijelu noc a ga se ne umori.i onda smo malo tancali ali jebemu ipak prosli su moji slavni dani i morao sam ici ca.vec mi je bilo jako slabo.i zovem ja svoj prijevoz al nikako da se javi. a kaze ona meni samo ti mene zovi i doci cu ja po tebe.je kurac dosla.i vidim ja dijanu(zver ne kukac)i ide ona doma,ja ono fala kurcu imam prijevoz. i dodem ja pred zgradu kad ono ne jos doma.proslo je jos neko vrijeme da se smirim i mogu uci da me stara ne skuzi.i tak ja pomalo mrtav legnem u krevet i zaspim.znaci anubis je upecao,a ja sam presusio.(zalosno).sad jedva cekam drugu subotu da pokusavam vratit svoje vrijeme.ipak sam ja taj koji se uvijek ubije posteno.anubis ide u monvi koliko kuzim a ja cu vanka morat naci drugu zrtvu koja ce placat pijacu.p.s. sutra zelim svoje pare papak jedan pijani.....................Snake

- 12:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan