gle me....










Anubis&Snake

06.07.2005., srijeda

alo baaa

vratia se ja. moran se pohvalit da san pasa hrvatski. prije mene ih je palo 12 i niko nije dobio pozitivnu. ali,ali ja moran pasat i pasa san. ne samo 2 za kraj nego 3(tri). to je vec bogovska ocjena. dobro je kad je i ovaj snake uspija pasat ono njegovo,ali zasto je i ta ovca uvjek moramo past? to je super. veca je adrenalina kad me ispitivaju za 2 nego kad se hitis iz aviona. bili smo u zelenoj na nogometu ali nema sanse da nas puste pogotovo kad sam ja na igralistu ili kad snake raspravlja sa sucem. se nadan da se nece ufendit ko recen da ga je dobro zasra prosli put- dode sudac kod njega i pita iz kud smo a on kaze iz verazdina. sudac kaze da leze i da ce nas izbacit jer nismo gosti."ne decki ne,nemozete i gotovo". ali onda legenda kaze(snake) ČA NE??????..... se nadan da ste skuzili tu glupost. moji dani prolaze lezerno bez problema. nemam nesto posebno da mi treba. u subotu sam bio u sv.petru na festi i bilo je jako dobro-vjerojatno najbolja festa poslje one u visnjanu. detalje mi se neda pisat jer bi mi trebalo jos 15min. pocea san sa polaganjen za motor pa se nadan da cu ga vozit prije kraja ljeta(da bog da uzmen Gilera DNA). i danas me kuje zvale da idem radit u konzum(skladiste). doso sam u jedan dan preko veze,i izgleda da ce bit dobro jer je gore dosta ruzno. neki sjede,a uglavno niko ne radi(ja sam na vocu). mora se pohvaliti gosp. snake jer je napravia dobar blog. ja samo lagano idem naprijed te vas sve pozdravljan. bok

- 22:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan