gle me....










Anubis&Snake

04.06.2005., subota

napad....

di je taj drugi dio od izleta da cujem tj procitam??i samo ti stavi te slike da se smijem jer ove su zalosne.dalje...kad ste to vidli Strah?bas vam je slicna hehehe.dee dee aj ne seri da ti se ne svida vlado jer je komad(zalosno).lik se zapalio za tebe.sta mislis ko mu je dao broj??nikad neces pogodit.:)
meni je sad zao sta nisam isao u coloniu jer sam mislio da nikog nece bit a i zbog skole.a beeed.
koja od vas ljencina ce mi pomoć??za 2 se borim,nije to puno za vas!!!matematiku ili njemacki!!jadan ja.ja sam bio u petak na moru.zasto niste dosli bili smo od 12 do 15 i bilo je super samo nismo imali mrezu za odbojku a i biseri s kojima smo igrali nisu nista bolji.to stoji na jednom mjestu i nema sanse da nogu pomakne.i kasnije se smiju i kazu da nisu krive.neee.elf te to podsjeca na koga???mozda se znate.:)pozdrav od mene

- 21:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan