gle me....










Anubis&Snake

14.06.2005., utorak

zadnjih par dana

evo, dosli smo do kraja jos jedne skolske godine(neko je mora jos ucit). danas sam rjesio i poo i ostala mi je samo matematika(logaritmi) koju ispravljan u cetvrtak. naravno ne recunamo moj sveti predmet hrvatski koji ce se po obiceju ispravljat 1.7(dobro je kad nisam sam). jebes ti to. u petak je unistenje. gren se napit da zaboravin sve iz ove godine(bilo je dobrih i onih losih) i da sretan idem u ljetne dane. jos se sjecam kako san glumia batmana na portobušoli, zabija gol funtani(25m da budemo precizni-carlosssss), kako sam iso od kastelira do visnjana po kisi i pokupio nas neki pijanac(smao par nas zna sta je bilo,MARIJANA hehehhe), skoro se potukli sa nekima iz kastelira, na rodendan dobio neocekivane 21 cestitke(hvala svima), butkovic,popovic evo vam 1 jer ometate rad(njemacki), par izlaska u subotu koji ce mi jako dobro ostat u sjecanju, poraz u finalu od 3htt(nogomet) di san skoro poceo plakat, dan kada je u moju kucu doso gran turismo 4, veceri kad smo igrali pro evolution kod mene u apratmanu-i to nas 6,prije toga smo ja i ovaj snake bili u nabavu vina, sve partije briskule u prvom polugodistu, festa u pazinu i zejbancija u ruhci, zgubit u finalu nog. turnira u tinjanu(zasto nikadn nisam doso 1-ali NIKAD), koncert od gibonia na novu godinu(super) i onaj od guistafi u kasteliru(opet san se napija), pocetak godine kad sam reko da cu ucit pa opet nisam....................................................................................................................................................... toliko sjecanja da bi se htio vratit nazad 1 god(ustvrai 9mj jer ako ne bi bio jos u skoli). imaju pravo starci kad kazu da je mladost bolja od svega i da trebamo uzivat. nadan se da ce tih sranja bit i po ljeti(a znan da ce i vise jer iman snage za radit sranja). POPE THE KING IS BACK. pozdrav svima i nemojte zaboravit doc u petak na naftapln. ps-nemojte se smijat pijancima ps2-poceo je baywatch i dawsons creeka brzo i OC ps-atena najebala si ako ne dobjen 2 iz mat. jos jedamput pozdrav svima. BBBOOOOOOOKKKKKKK

- 21:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
say my name say my name -reci moje ime
ako dobis 2 dobio si 2, a ako dobis 1,... padas godinu
Ća prije finimo prije gremo doma!
Ivan Drago-i must brake you, Rocky-brekiraj ti svoju mamu doma


Manchester united

Real Madrid
Terminator original-I"ll be back!
Terminator Istriana-Bum se Tornal!


Još jedan