WRC newz _by:totalni_WRCpHreak

< rujan, 2004  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
F1?!?! pa zašto to gledate ljudi... manite se ćorava posla WRC ruleZZ
vaš : Pacijent

Linkovi
Blog.hr

wrc.com
wrc na eurosportu


VIPautosport
vidiauto.com


bloggeri

AUTOfreak

auto dana...
auto vijesti

ova mlada dama prati F1?!! (čitaj WTF?) ali kad se toliko trudi evo link :)

21.09.2004., utorak

Rally Japan

Petter Solberg i Subaru u Japanu su stigli do vrlo važne pobjede, kako za vozača tako i za momčad.

Rally Japan ove je godine prvi put u kalendaru Svjetskog prvenstva. Prije toga natjecanje je nosilo naziv Rally Hokkaido i bilo je dijelom tamošnjih prvenstava. Uvrštenjem u Svjetsko prvenstvo Japan je postao jednom od zemalja čije staze jednom godišnje pohode najbolji rallyjaši današnjice, a zbog dvije (ili točnije, jedne i pol) momčadi koje sudjeluju u Svjetskom prvenstvu te snažnog sponzorskog potencijala ta je dalekoistočna zemlja zanimljiva svima uključenima u razvoj svjetskog rallyja.

Rally Japan odlikuje se stazama koje su vrlo brze, ali i podjednako zahtjevne i složene. Makadamska podloga u samom je startu dala prednost momčadima i vozačima koji se bolje snalaze na takvim terenima, no niti takozvanim asfaltnim specijalistima nisu pridavane manje šanse. Sebastien Loeb, kao vodeći čovjek prvenstva imao je vrlo visoke šanse, tim više jer je dokazao da i na makadamu može biti brz. Njegova je prednost bila i činjenica da je prošle godine sudjelovao u treningu Rallyja Hokkaido i time uhvatio dio "feelinga" staza kojima se odlikovao ovogodišnji Rally Japan.

Ipak, do pobjede i do vrlo važnih bodova stigao je Petter Solberg. Veseli Norvežanin, aktualni Svjetski prvak, osvojio je 10 bodova kojima se vodećem Loebu primakao na još uvijek velikih 30 bodova zaostatka. Pritom je pretekao do Japana drugoplasiranog u ukupnom poretku, Markka Märtina. Solbergova je pobjeda bila vrlo uvjerljiva, vodio je od samog početka rallyja i nikome od konkurenata nije ostavljao previše prostora za kalkulacije i napad. Važnost pobjede na Subaruovom domaćem terenu Solberg je shvatio vrlo ozbiljno, a rezultat je oduševio čelnike Fuji Heavy Industries (vlasnici Subarua), kao i članove spomenute momčadi.

Drugi član momčadi Subaru, finski vozač Mikko Hirvonen nije rally završio podjednako impresivno. Zbog problema s hidrauličnim sustavom automobila Finac je natjecanje okončao kao sedmoplasirani, došavši tako i do dva boda.

Sebastien Loeb rano je shvatio kako će Solberga teško ugroziti ili dostići bez doista prevelikih rizika. Odustao je stoga od aktivnog proganjanja vodećeg i usredotočio se na zadržavanje druge pozicije i osvajanje prijeko potrebnih bodova. Odustajanjem bi Loeb izgubio mnogo, dok je drugim mjestom osvojio novi pregršt bodova i time učvrstio vodstvo u ukupnom poretku Svjetskog prvenstva. Štoviše, čini se kako je Loeb ovu sezonu već "pospremio" u džep, jer prednost od 30 bodova doista je velika, čak i za rallyjaše.

Svoj obol dobrom nastupu Citroëna u Japanu dao je i Carlos Sainz, osvojio je peto mjesto i doveo francusku momčad u još uvjerljivije vodstvo u poretku momčadi. Općenito, ove sezone, u kojoj Peugeot i njihov as Grönholm nikako ne mogu doći do prave forme, Citroën i Loeb su dobitna kombinacija.

Momčad Ford u Japanu je ostvarila tek djelomično uspješan nastup. Točnije, sudeći prema viđenom njihov je učinak mogao biti znatno bolji, no niz problema spriječio ih je u tome. Najveći hendikep obojici vozača predstavljali su krivi zapisi staze. Neprecizno načinjeni "radari", u kojima su zavoji bili označeni kao preblagi, doveli su do nepovjerenja u zapise, pa su vozači, posebice Märtin, djelomično vozili "napamet". Markko je tijekom rallyja komentirao kako ne zna "gdje mu je bila pamet" kada je prilikom treninga suvozaču diktirao kako želi da se označi pojedini zavoj. Rezultat površnog treninga bili su zavoji koji su možda pri zapisivanju djelovali vrlo "blago" no u jurnjavi brzincem njihova je "težina" rasla za nekoliko stupnjeva. Uslijed toga izostala je 100% učinkovitost i brzina, što se odrazilo i na rezultatu. Märtin je, unatoč problemima, uspio osvojiti treće mjesto, dok je François Duval odustao zbog pogreške i izlijetanja na 22. brzinskom ispitu.

Naposlijetku, momčad Peugeot ni u Japanu nije stigla do rezultata kojim bi potvrdili da je njihov automobil i njihova vozačka postava i ove sezone dio najozbiljnijih konkurenata za pobjede. Priča je bila vrlo slična već viđenima ove sezone. Prvi dio rallyja protekao je vrlo dobro za francusku ekipu. Marcus Grönholm je pratio tempo vodećeg Solberga i činilo se da bi borba za pobjedu mogla biti vrlo zanimljiva. Međutim, problemi s mjenjačem izbacili su Finca iz borbe za vodeću poziciju, nakon čega se je bio prisiljen boriti sa Sainzom za povratak među najbolje i u konačnici doći do četvrtog mjesta.

Mjenjač je probleme pričinjao i Harriju Rovanperi, no njegove su muke započele već na početku rallyja. Vrijeme koje je Finac tada izgubio nije uspio nadoknaditi i cilj je donio tek plasman na šesto mjesto. Za utjehu francuskoj momčadi ostaje tek podatak da nisu imali odustajanja. No, gorak okus (uglavnom kontinuiranog) neuspjeha sve više opterećuje bivše Svjetske prvake.


- 23:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #