WRC newz _by:totalni_WRCpHreak

< rujan, 2004  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
F1?!?! pa zašto to gledate ljudi... manite se ćorava posla WRC ruleZZ
vaš : Pacijent

Linkovi
Blog.hr

wrc.com
wrc na eurosportu


VIPautosport
vidiauto.com


bloggeri

AUTOfreak

auto dana...
auto vijesti

ova mlada dama prati F1?!! (čitaj WTF?) ali kad se toliko trudi evo link :)

22.09.2004., srijeda

Još jedna pobjeda Solberga - Rally GB

ispiti su pa mi se nije dalo biti freššš
evo opet copy/paste sa Vipautosporta

Petter Solberg je nakon Japana došao do još jedne vrlo važne pobjede u izravnoj borbi s Sebastienom Loebom.

Premda se ove sezone Rally Velika Britanija održao u novom terminu u rujnu, konfiguracija staze nije previše odstupala od nekadašnje "zimske". Štoviše, kombinacija suhih i blatnih dijelova brzinaca izbor guma učinila je vrlo važnim čimbenikom, a pravila o ograničenom broju dostupnih guma dovela su do kalkuliranja. Neki su vozači vrlo brzo iskoristili gume koje su najbolje odgovarale spomenutim podlogama, dok su drugi taktizirali, razmišljali unaprijed i nastojali što bolje rasporediti dodijeljenu količinu pneumatika.

Borba Solberga i Loeba i ove će sezone, čini se, potrajati do posljednjih rallyja. U Velikoj Britaniji, u šumama Walesa, dvojica su vozača ponovo priredila okršaj zbog kojeg rally toliko odskače od glamurozno napuhanog prvenstva Formule 1. Iako je Loeb vodio veći dio rallyja, Solberg nije popuštao, nije se predavao do posljednjeg brzinca, a sav taj trud na koncu je okrunio još jednom pobjedom, drugom uzastopce ove sezone i trećom uzastopce u Velikoj Britaniji.

Pobjeda u Walesu bila je od presudne važnosti za Solberga. Iako Loeb drugim mjestom osvaja pregršt bodova i njegova prednost i dalje je velika, Solberg i dalje ima šanse za obranu titule Svjetskog prvaka. U svakom slučaju, iako je Loebova prednost od 28 bodova prilično velika, nerealno bi bilo reći da je i nedostižna.

Solberg se tijekom rallyja doista svojski trudio dostići Loeba. Francuz je početkom prve etape odjurio, da bi mu se Norvežanin primakao kako se bližio kraj etape. U subotu ponovila se slična priča, Loeb je bio brz na jutarnjim ispitima, stvorio je prednost, no prema kraju dana Subaruov vozač je ubrzao i sekunde su ponovo počele teći u njegovu korist. Tako je na kraju druge etape Loebova prednost iznosila tek nekoliko sekundi, bila je to prava uvertira u posljednji dan.

U nedjelju Petter je od samog početka krenuo punim gasom, beskompromisno. U tome je, međutim, pretjerao, jer je u jednom od zavoja "preširoko" zagrabio stazu, izletio i izgubio pet do sedam sekundi na povratak i nastavak utrke. Poklonjene sekunde Loeb je prigrabio bez ustručavanja, no to je ipak bio Solbergov dan. Norvežanin je doslovno proletio preostalim ispitima, na pretposljednjem je od Loeba bio brži čak 9 sekundi i do cilja je trebalo samo odvoziti još preostali prolog. Slavlje zbog nove Subarove pobjede bilo je posve opravdano, čemu je skromno pridonio i Mikko Hirvonen svojim sedmim mjestom.

Loebove namjere da u Walesu ubilježi pobjedu nisu došle u pitanje tijekom cijelog rallyja, a nepošteno bi bilo govoriti da se predao na posljednjim ispitima. Brzi je Francuz već dovoljno puta dokazao da raspolaže temperamentom dovoljnim da isključi pretjerane napade kalkuliranja, "šparanja" i taktiziranja. Vrlo je vjerojatno da na pretposljednjem ispitu nije vozio "na nož", no dojam koji je ostavio tijekom cijelog rallyja čini ga kvalificiranim da ponese titulu prvaka, ove ili neke druge sezone. S prednošću od 30 bodova on je mogao bez opterećenja odvoziti rally, uzeti šačicu bodova i tako se "šlepati" do kraja sezone. Nije to učinio i time je još jednom rallyju osvjetlao obraz.

Carlos Sainz i Markko Märtin vodili su svoju borbu za treće mjesto. Konačni je ishod ipak išao na štetu španjolskog veterana. Četvrto mjesto poznato je kao najnezahvalnije, a Sainz je, čini se, htio to ili ne polako stigao u fazu kada, unatoč brzini i potencijalu za pobjede, počinje više skupljati bodove nego konkurirati za pobjede.

Još jedan od budućih Svjetskih prvaka, barem bismo mu željeli da tako bude, je Märtin. Estonac je brz, spretan, hrabar i uporan, no kao da mu nedostaje rallyjaške sreće. Svojim nastupima uvelike podsjeća na odbjeglog Colina McRaea, premda je riječ tek o detaljima. U Walesu je podloga bila upravo onakva kakvu Märtin favorizira, no problemi s automobilom i još uvijek upitna potpuna rehabilitacija nakon nesreće u Argentini nisu Estoncu dopustili da na koncu dođe do rezultata boljeg od najniže stepenice pobjedničkog postolja. Istu poziciju ima i u ukupnom poretku Svjetskog prvenstva.

François Duval ponovo je bio brz. Tijekom rallyja došao je do pobjede na četiri brzinska ispita, uz zapažene rezultate na većem broju preostalih brzinaca. Problemi s kočnicama izbacili su ga iz konkurencije za pobjedu, pa se morao zadovoljiti petim mjestom. Talent je dokazao, vjerujemo u dovoljnoj količini da zainteresira buduće poslodavce.

Momčadi Peugeot i Škoda u Walesu su startala s tri automobila. Do cilja su, međutim, stigla samo dva. Preciznije, jedan Peugeot 307 WRC i jedna Škoda Fabia WRC. Francuska ekipa i dalje niže razočaravajuće rezultate. Marcus Grönholm, dvostruki Svjetski prvak, ponovo je odustao, ponovo zbog vlastite pogreške. "Žmigajuća" lampica na instrumentnoj ploči na trenutak mu je odvukla pažnju sa staze, nije dobro "ušao" u zavoj, a dalje priču možemo sažeti u nekoliko riječi "metalni stup, kotač, kraj". Jednaki učinak, točnije, izlijetanje i nula bodova ostvario je Daniel Carlsson. Tek je Harri Rovanpera uspio doći do cilja nakon problema s mjenjačem, osvojivši šesto mjesto.

Kod Škode ishod je bio još slabiji. Iako su se na startu našla čak tri automobila, do cilja je stigao tek Toni Gardemeister. On je, međutim, zbog izlijetanja sa staze izgubio više od pola sata i dobar plasman bio je nemoguć. Armin Scwarz i Jani Paasonen su, pak, odustali tijekom rallyja; Nijemac je sletio sa staze, dok je Fincu otkazala

- 01:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #