I'm suicidal, maniacal, self-destructive,you live me no hope,no life,nothing worth living for...

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život...o čemu se ode radi?
a zašto vas je tako malo?daj dovedi i prijatelja party
href="http://www.enormouscounter.com/signup.php" target="_top">Free Site Counter

Free Site Counter

d wrld is majn dead
Image Hosted by ImageShack.us



O MENI:
ime:zaboravljeno...
prezime:nepostojeće...
nadimak:šeflja->za sve prijatelje i neprijatelje
zanimanje:učenica u životnoj školi
horoskop:ribe
visina:179cm
težina:67kg
boja kose:plavo-smeđa(trenutno)/duga kosa
boja očiju:zelena
hobi:sviranje gitare/akustične,električne,šokiranje ljudi...
što volim:čokoladu,glazbu,svoju gitaru,svoje prijatelje i prijateljice,svoje marte,starke,vansice,artice...
što ne volim:lažljive ljude,glupe ljude,škrte,i manjak kućnih ogrtača u trgovinama....hehe
kućni ljubimci:tri brata i mačka...hihi
braća:kike,dado,tony...
sestra:nemam je na žalost iako bi to htjela...
što slušam:rock,metal,grunge,malo punk,"starce" i tako dalje...
naj grupe:him,system of a down,iron maiden,metallica,nirvana,slipknot,the cure,ugly kid joe,ac/dc,pink floyd,pištolji/van gogh,plavi orkestar,tbf,daleka obala,bijelo dugme,đubrivo,kud idijoti,prljacvi,azra,zabranjeno pušenje
naj pjevač:ville valo,bob marley,kurt cobain(čoban hihi),manson,johnny štulić...
naj pjevačica:amy lee
naj boja:ljubičasta,crna,crvena



Image Hosted by ImageShack.us



ovo su neki moji prijatelji:


PLEXY-jedna od mojih naj prijateljica,sluša metal,stalno mijenja boju kose,jakoo je draga,u horoskopu je djevica,i nema dečka!!!ajde navalite...
Image Hosted by ImageShack.us



MIĆA-također jedna od naj prijateljica,sluša rock,ima pierc u usni,u horoskopu je škorpion,dobra cura al zaista,i ima dečka
Image Hosted by ImageShack.us


IVE-jedna od naj prijateljica,stvarno dobra cura(od koje nemam sliku na žalost al nabavit ću),zabavna,ovisna o cigarama i o anthonyu kiedisu...a moglo bi se reći i o motorima.u horoskopu je riba poput mene.ne živi baš blizu mog mjesta ali mi je naj...ma ona vam i ima i nema dečka..hih
Image Hosted by ImageShack.us


REMA&KESSY-dvoje nerazdvojnih prijatelja,ali i meni su jedni od najboljih...ona reperica on punker(možete mislit spoja),dobri su oboje,ona je u horoskopu bik a on jarac.ludi do jaja.
Image Hosted by ImageShack.us




KIKICA-super prijateljica,sluša rock iako se tako ne oblači,u horoskopu je lav.igra odbojku,mrzi alkohol al tu i tamo zapali cigaru.nema dečka ali joj se dugo sviđa jedan metalac...
Image Hosted by ImageShack.us


ROGY-moj bratić,vrlo čudan čova ali je dobar prijatelj i uvijek mi pomogne kad mi je teško i sasluša me...u horoskopu je bik i naroljan je svaki dan...nema curu
Image Hosted by ImageShack.us




evo malo slika:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


IVE->moja ljube,dio mafije(iako ne prebiva tu stalno),sa njom se smiješ ko budala jer je napušena stalno
KIKE->moj brat...eto što reći drugo
>Jele->jedna kul ženska
>Paka->jedan mali zgodni
Nino->jedan momak sa dugom kosom

08.10.2006., nedjelja

ponovno biti ono što jesam ponovno pisati blog,ponovno moj dnevnik iznositi javnosti...!

Image Hosted by ImageShack.us

evo me...ponono...na blogu...zašto nisam bila dugo?jer nisam više željala da moje depresivne teme učine i nekoga drugoga takvime poput mene...voli me ili mrzi me svejedno mi je...opet sam ja onakva da ne marim za druge ljude...i da ŽELIM SE PROMJENITI...ako ne zbog sebe onda zbog njega....zbog moga maloga...moga maloga kojeg volim.....
ovoliko od mene za danas,napravila sam opet blog samo da dokažem jednim ljudima nešto...a sada rip...

- 14:00 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.