Podrska
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Filmomanija

05.11.2006., nedjelja

20.Rush Hour

Image Hosted by ImageShack.us
(Gas Do Daske)
Godina:1998
Redatelj:Brett Ratner
Trajanje:97min
Žanr:Akcija/Komedija
Glumci:Jackie Chan,Chris Tucker,Tom Wilkinson,...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Komentar Na Film:Film mi je fenomenalan,gledo sam ga najmanje 15 puta jednostavno mi je super,a Chris Tucker i Jackie Chan su savrsen par za takve filmove.Svi kiji ga niste gledali ako ima takvih preporucam vam da ga obavezno pogledate jer je film zakon.
Sadržaj:Kada konzulu Hanu otmu kcer U Americi,konzulu se cini da ce FBI-evske taktike biti neuspjesne pa pozove svog najboljeg agenta iz Hong Konga da pomaze na slucaju,međutim FBI-aju to smeta pa saljeju LAPD agenta da drzi agenta iz Hong Konga sto dalje od njih da im ne smeta dok rade na slucaju,no dvojica agenata se udruze i kreceju sami rijesiti slucaj,no nejde im bas sve za rukom,...
Ocjena:/5/

- 20:51 - Kritiziraj (4) - Crno na Bjelo - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Evo kao sto vidite prestao sam pisati an blog jer nisam imao vremena al svaki cas cu poceti uzeo sam si vremena da gledam filmove i tako cu i pisati pa pozdravljam vas sve i navratite koji put jer ce uskoro mnostvo filmova osvanuti na blogu pozzz!<
Moj msn:kriplinec@hotmail.com

Na ovom blogu mozete saznati neke informacije o filmovima,pisat cu SVOJA osobna misljenja o nekom filmu...



Counter
Get a Counter






Ovo su Ocjene koje cu davat filmovima na blogu:
5(ovo morate svakako pogledati film je odlican)
4(pogledajte film nece vam biti zao)
3(nije los niti dobar)
2(ako nemate sta da radite pogledajte taj film)
1(ovo nikako nemojte gledat ako vam je zivot mio)



Koji Žanr Filma Najviše Volite:
Horor
Akcija
Komedija
Triler
Romantični
Obiteljski
Crtić
SF
Ja ne gledam filmove!!!
Free polls from Pollhost.com