H.A.N.N.A.H.

nedjelja, 20.04.2008.

SLOBODA?

Da li mi netko može objasniti kakav je to osjećaj slobode?

Kakav je to osjećaj ne osjećati se zarobljenim iako nema ni okova ni rešetaka?

Što znači "slobodno disati"?
- 11:36 - Komentari (21) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.04.2008.

POKRET ZVAN EMO

Nedavno sam čitala post svoje kolegice blogerice o Emo pokretu. Moram priznat da nisam bila upoznata sa njegovom točnom definicijom pa sam započela malo istraživanje...

Koliko sam saznala iz raznih izvora, "Emovci" su mladi ljudi koji sebe definiraju kao posebno osjetljive, emotivne osobe, stalno su u depresiji, žive u boli zbog neshvaćanja okoline za njihove potrebe i kako bi si olakšali svoju bol često se ozljeđuju, rezuckaju si tijelo žiletima kako bi im fizička bol olakšala onu duševnu. Najčešća vrsta muzike koju slušaju je hardcore punk, mada to nije uvjet za biti emo. Fizički se najčešće prepoznaju po crnoj ispeglanoj kosi koju zalizuju sa strane i dugim šiškama koje im padaju preko očiju.

I sad se ja pitam... Zar su u tolikoj mjeri mladi ljudi nesretni da su čak osnovali i svoj pokret? Da li je život tako težak ili jednostavno lako odustajemo jer uvijek se lakše prepustiti depresiji nego boriti se za napredak u životu? Zar rane na tijelu manje bole od onih na duši? Kakve to duševne boli muče curu od 16 godina da si reže žile? Da li nas današnji način života baca iz krajnosti u krajnost pa postajemo hladno bezosjećajni i ništa nas ne dira ili ekstremno osjećajni pa zbog toga dižemo ruku sami na sebe?

Trebamo živjeti s osjećajima.... Plakati na filmove, raznježiti se na pjesme... Sve je to dio života... Ali očito i to može krenuti u krivom smjeru... Ponekad mi se čini da je svijet poludio... Ili da ja živim u nekoj bajci... U kakvom će to svijetu živjeti moja djeca?



- 14:47 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.