H.A.N.N.A.H.

subota, 22.03.2008.

KAKO UHVATITI KAIROSA?

Kod starih Grka, Kairos je bog sretnog trenutka. Na glavi ima samo jedan čuperak kose za koji ga moraš uhvatiti kada projuri pored tebe. Veoma je brz i treba reagirati trenutno jer nitko ne zna kada će opet doći prilika da uživaš u svom sretnom trenutku.

Zašto sam odlučila opet pisati na blogu i to baš o Kairosu?

Dva su razloga:

Prvi je da mi je Kairos postao simpatičan od kad sam prvi put čula za njega i u mojoj glavi izgleda kao mali lukavi patuljak sa mudrim i pronicljivim očima. Čudno zvuči ova rečenica ali mislim da svatko od nas ima u svojoj glavi spremljene neke likove, bar Snjeguljicu i Pepeljugu iz vremena kad je bio klinac. Pa tako imam i ja spremeljenog Kairosa.

Drugi razlog je što me lupila u glavu činjenica o prolaznosti života. Svi mi znamo da je život prolazan. Susreli smo se sa smrću voljene osobe ili jednostavno oduvijek znamo da nećemo živjeti zauvijek... Bar ne tu u ovom fizičkom svijetu... Ali to ponekad zaboravljamo. Uđemo u monotoniju života koja nas sve manje zadovoljava. I zato moramo tražiti svoje sretne trenutke. Život se sastoji od sitnih sretnih trenutaka. Spektakularne stvari ne događaju se sveki dan i ako čekamo na takvo nešto... postajemo tužni....

Ljudi se često zbog jedne strasti u životu odriču druge. Život je takav, moraš raditi ustupke. Ali moramo i riskirati i pogriješiti da bismo shvatili. To je škola života.

Svatko lovi Kairosa na svoj način.... Uhvatila sam danas svog Kairosa... Slušala sam riječi James Blunta u jednoj njegovoj pjesmi.... Tih par minuta koliko pjesma traje odvojila sam samo za sebe i pustila da me obuzmu osjećaji... prolazili su me srsi... .i pisala sam na blogu....bili su to trenuci moje male srećice... a dan još nije gotov...


- 10:21 - Komentari (21) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.03.2008.

DOVIĐENJA, A NE ZBOGOM...

Na neko vrijeme prestat ću s pisanjem na blogu. Trenutno nemam baš inspiracije, a ne volim prepisivat tuđe priče...

Ne nestajem iz ovog svijeta, samo idem na odmor...

Tipkamo se... :)
- 20:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.