H.A.N.N.A.H.

petak, 27.07.2007.

VOLIŠ LI ME?

Volim te u zraki sunca,
Volim te u silini vjetra,
Volim te u nemirnom moru,
Volim te, protiv toga ne mogu.

Volim te dok grmi i sijeva,
Volim te dok kiša lijeva,
Volim te dok tornado hara,
Volim te, moje srce ne vara.

Volim te dok pjevaju ptice,
Volim te dok zora nam sviće,
Volim te u svakome stanju
Ma, volim te i noću i danju.

I dok te ja volim
i do tebe mi je stalo,
Reci mi, molim te,
voliš li ti mene, barem malo?


Znam da je ova pjesma slična tisućama drugim. Ali, meni je draga jer ovo su moje riječi, nastale u mom svijetu u nekim mojim trenucima. Trenucima zaljubljenosti...zanosa...nesigurnosti...
- 19:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.