Myspace Layouts
Myspace Layouts




Image Hosted by ImageShack.us



Myspace Layouts
Myspace Layouts



Myspace Layouts
Myspace Layouts




My ThE bEsT...
ljUbEkI mOjI mAji cerek





Sajika... cerek
bebač moj maji...kiss
super ženska...navek za akciju... party
zabavna...njoj se
moreš nasmijati...nutheh





Anča... cerek
dobja moja cujica...heh... naughty
zabavna...za zajebanciju
je navek...supaaač... thumbup
party,party... smokin






Baja... cerek
ludacha mala moja... zujo
ona je stalno v "elementu"..
iskrena...za zabavu stalno.. rofl
šteta kaj ide v Bedex
v školu... cry





Sabolka... cerek
cool ženska...dobra... smijeh
daje dobre savjete... thumbup
i navek mi pomogne v
svemu... kiss




MiŠeKi MoJi
Z RaZrEdA
kiss




Ines... kiss
zakon frendica...yes
sve naj o njoj...iskrena... thumbup
al zauzeta...heh...
zubo




Ifika... kiss
mišek moj maji... smijeh
za zabavu i akciju naaavek... party
šašavica mala... naughtyheh





Ivana... kiss
beba maja... kiss
super curka...thumbup z njom
se o svemu moreš
spominati...yes maza...





Anjika... kiss
zakon ženska... wink
iskrena...zabavna... nutsmijeh
navek za zajebanciju... rofl





Vugy & Nina... kiss
zkn curke...nemaš kaj... :
zabavaaaaa...party...heh... partysmokin
navek za gluposti delati...
pogotovo pod satom...
belj



Vika & Maja... nut



Damac... naughty



Baska... thumbup



Pepa & Marty... wink



Maricha... zujo



Dejana & Maja... thumbup



Što je to prijateljstvo?

Tko je taj za kojeg možeš reći da ti je prijatelj?
Da li je to netko ko se sjeti tvog rođendana?
Da li je to netko s kime provodiš besane i pijane noći?
Ne znam ni sama tko je to, tko je prijatelj,
možda je to netko tko je uz tebe i
u najtežim trenucima tvog života…
Netko tko će slušati što te muči,
pa makar govorio jednu te istu stvar,
s kojom se on ne slaže tisućiti put…
Netko tko će te ponekad znati slušati i ne govoriti ništa,
samo te zagrliti i pustiti da potekne suza il dvje...
Netko za koga ćeš ti napraviti istu stvar...
Ako je to prijatelj, onda...ne znam...
Čini mi se da je to onda stvarno rijetkost...
Naći nekoga tko je prijatelj...
A i biti prijatelj kakvog netko zaslužuje...

Ali nije ni to tako lagan zadatak...
Kako ponekad mislimo




Myspace Layouts
Myspace Layouts



SLIKICE Z ANČINOGA I
TEINOGA ROČKASA...hm...
zujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines, Dejan, Anček i Baja...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hopaca...pleši, pleši... thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

super ekipa...to smo skoro svi koji
smo si naaaaaaj...
fino wave kiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Žacko i Gogo... yes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš dj...i njegov pomoćnik... nut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5 asa... zubozubozubo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Baja i Greta (super curka...mora nam
malo več dojti v posjetu)
yes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Greta, Baja, ja i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stanje?nesmo baš čisti...al kaj buš...
Pintarić, živeli...heh party



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kane kak su sjatki?
al...kak i navek...muški sjebeju nekaj...
jaaaaaaj...
naughty


... ZAŠTO?

... Zašto bježim pred vratima smrti
... kad svi oko mene su mrtvi

... Zašto ne puštam svijetlo u svoj život
... zašto se osjećam kao srušeni pilot

... Zašto ne vidim ništa ispred sebe
... kao da je život oslijepilo vrijeme

... Zašto ne osjećam bliskost
u ogledalu bez odraza
... zašto bježim od poraza

... Zašto režem vrijeme bez duše i cijene
... kad mi srce stalno vene

... Zašto ne osjećam život u sebi
... kao da mi je srce zarobljeno u stijeni

... Zašto gasim svoje svijetlo
na kraju tunela
... gdje izgubljene duše ostavljaju
svoja tijela

... Zašto tonem u visine gravitacije duša
... kad nitko ne osjeća
... već samo sluša

... Svoja pitanja sagorit ću vatri
vječnog mraka
... dok se ne ugasi svjetlost straha




Myspace Layouts
Myspace Layouts



Myspace Layouts
Myspace Layouts



Myspace Layouts
Myspace Layouts



Myspace Layouts
Myspace Layouts



MALO "POEZIJE"...heh

Ne budi uvjeren da si sam
i da živiš samo za sebe...
Za nekoga si rođen i
netko je rođen za tebe...






Doći ću ti noćas u san,
na obraz ću ti staviti dlan,
nježno ću te milovat po licu,
neću pustiti suzu izdajicu,
poljubit ću te u snene oči,
i tako nestati u noći...






Zašto plačeš malena,
čemu oči vlažne,
zar da život svoj trošiš
zbog ljubavi lažne?
Nemoj prijateljice da te
tužnu ikad gledam,
jer te on nikad
NIJE BIO VRIJEDAN...






Pomiješala sam rum
i vodu, i napila se...
pomiješala sam konjak
i vodu, i napila se...
Zatim viski i vodu,
i napila sam se...
Sad sam odlučila:
VIŠE NE PIJEM VODU!!!






Ako želiš razumijeti dečke,
moraš biti muško...
Ali ako želiš razmijeti
cure, moraš biti...
Dragi Bog...





Katkad želiš,
a želja se ne ostvari...
Katkad voliš,
a ljubav ti nije uzvraćena...
Katkad ti se plače,
a suze ne mogu poteći...
Katkad ono što osjećaš
tekstom ne možeš izreći...







TREE HILL

& slatki dečki =)








jaj kak je on lepi...ja bi takvoga naughty














< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis blogeca...

ŽiVoT jE kRaTaK...
pReKrŠi PrAviLa...
BrZo OpRaŠtAj...
LJuBi PoLaKo...
VoLi iSkReNo...
NeMoJ sE kAjAti Za NiŠtA šTo Ti
MaMi OsMiJeH nA LiCe
...

Nekaj o meni...

IME...Izabela rolleyes
PREZIME...hm...nemam pojma nut
GOD...16... (26.06.'92.)
NADIMCI...Bela,Beluška,
Belchy,Beja...
ŽIVIM V....Pribislavcu...ou yeaa
ŠKOLA...Etš...ekonomist :)))
NAVIJAM ZA...Dinamoooo
SLUŠAM...sve po
prek...al cajke najviše pjevathumbup

onda...hm..

- idem v naaaaj
razred...2.a ... cerek
- izlazim najčešće v Fiku (drugi dom),
Guru,Rotor,Šamp,Paladin...
- imam naaaaaaj frendice na svetu...
ANČU...SARU...BAJU...
INES...IVANU...IFIKU...
INES P... ANJIKU... kiss
- i frende...Damac..Lele..
Srpak..Tišo...Koko..Gogo..
Pintarić... Đoni...Neno...
Luka...Šarić...

- msn...
mala_sasavaa@hotmail.com
- icq...362 839 693
- mail...luda_malaa@net.hr
- broj moba...hm...nedam belj


kakva sam?

- oho,imam mana...heh..
neke od njih su kaj sam užasno
tvrdoglava...i znatiželjna... burninmad
- stalno se smijem...i dok treba, ali i dok ne...
- morem jako puno toga trpeti...al
dok se nakupi puno toga,
onda eksplodiram...heh headbang
- totalno zvrkasta yes
- znam slušati druge i
probam im
pomoći s savjetom...
- uvijek za akciju i zabavu... party smokin

vojim...

- svoju škvadru
- male sestrične Kaju i Anju
- more...sunce
- dečke pjeva
- kompa...neta...
- mobitela...nebrem bez njega..
- Tree Hill-a yes
- lude provode
- medeke finorofl
- odbojku & rukomet
- poklone njami
- iskrenost yes


ne vojim...

- preserante...laži...
- jenu osobu headbangmadburninmad
- kišu...
- kineske dućane i robu bang
- matematiku i povijest blabla
- općenito školu
- dok mi se neko meša v
život a nema pojma kaj
je na stvari... bang
- kučkice bez mozga mad
- tišinu
- dok mi netko veli:
"pomalem s tim" burninmad



MoJe fOtKiCe...


ja...


to je s firme...uh... party



Kaja & ja...


Cursors



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




bLoGaČi KoJe
PoSjEćUjEm
fino

..**..Sajika..**.. cerek
.**.Anča & Greta.**. cerek
..*..Ines..**.. kiss
..**..Ifika..**.. kiss
..**..Anjika..**.. kiss
..**..Majuška..**.. fino
..**..Vugy..**.. party
..**..Nina..**.. zujo
..**..Miškica..**.. mah
..**..Dejana..**.. thumbup
..**..Ancha..**.. party
..**..Baskica..**.. rofl
..**..Šolta & Tina..**.. cool
..**..Damira..**.. belj
..**..Lancha..**.. kiss
..**..Tinika..**.. wave
..**..Good girL..**.. fino
..**..Romina..**.. naughty
..**..Monika..**.. thumbup
..**..Kika..**.. wink
..**..Zeko..**.. naughty
..**..Nikolina..**.. yes
..**..Kika & Kim..**.. naughty
..**..Baković..**.. party
..**..Penšek..**.. nut
..**..Bedi..**.. yes
..**..Luthar..**.. party
..**..Teaaaa..*.. mah
..**..Ivchy..**.. zubo
..**..Mancho..**.. smijeh






Kaja & Anja...
moje sestrične maličke... smijeh
za njih bi dala sve na svetu... yes





navijamo =)




heh...trio fantastico... belj




Anček i ja... zujo



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zadnji dan nastave 7.razreda...
Ines, Tea, Tina, Anča, Baja & ja
...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hm...moj bivši razred...
bili smo u p.m. dobra ekipa... kiss
jedino kaj nam je profa bila sjebana...
burninmad



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to je v Rotoru bilo...
na Marininome ročkasu...
party smokin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anča i ja...
uf...tu je bilo party



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina, Anča, ja, Baja, Sara i Grale...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines i ja...na izletu v Zagrebu...
eeee...tu je ludo bilo.. thumbup rofl
.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anča i Baja...
smješak molim
zubo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dva mali žgoljeki naughty


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


opaca... nut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a tak to zgleda dok se pre Anči
igra stolni nogač...













































FOTKE S NOVE
GODINE...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

svi skupa...
hm...stanje?
party


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ulalalala pjeva


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

treba neko i kuriti, ne? blablablabla


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

wow...koje mačke... naughty


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja Bajika...und ich... yes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tak to treba...pjevaaaaj...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tri mušketira...hm...? lud


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tko tu koga drži kaj nebu pal? belj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đoni, Robi i Gogo... rolleyes


to bi bilo to...ugl...
vidi se i na fotkama da je
nama bilo ZAKON... thumbupthumbup





Vidjeli smo se...
pomislila sam: WOW...
Poljubili smo se...
pomislila sam: MMM...NEODOLJIVO...
Upoznala sam te...
i zaključila: ŠTETA...






Nekad su nam srca gorjela...
nekad sam te ludo voljela...
nekad sam bila samo tvoja,
a tvoja duša samo moja...
NEKAD...






Da sam trebala biti drugačija,
zacijelo bih se onda i
rodila drugačija...





Svako jučer samo je san,
a svako je sutra samo vizija...
No, ako dobro preživiš danas,
svako jučer postaje san sreće, a
svako sutra postaje vizija nade...





Samo zaborav čini kraj,
nikad vrijeme ni kilometri...
jer pokušati nekoga na silu zaboraviti,
znači samo ga još više voljeti...






Volim mladost jer je kratka,
život je samo jedna iskra,
iskra sreće,
kao duga poslije kiše,
to je cvijet koji procvijeta
samo jednom
i nikad više...





Zaustavi suzu, odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom dugu...
ljepota prijateljstva nek ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zašto plačeš malena,
čemu oči vlažne,
zar da život svoj trošiš
zbog ljubavi lažne?
nemoj prijateljice da te
tužnu ikad gledam,
JER TE ON NIKAD NIJE BIO VRIJEDAN...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



























nedjelja, 20.04.2008.

SrCe NaM pOrUkU ŠaLjE, rItAm TaJ sNaGu NaM dAjE...iGrAjMo CeLu Noć, SvE dO zOrE...pEvAjMo, NeKa Se ČuJe...tralala... pjevapjevapjeva


Bokec ljudeki moji... wave kaxte inače?ja oke...ide,ide... =)
sve je vredu, osim škole burninmad...mah...
i zato včera nesam smela van headbang...
i onda meni dojde poruka od Ivane: „Ey mišek moj mali, čekamo te v Fiki, dojdi“
itd...čim sam pokazala poruku stari,
odma me pustila van...yeea.. roflzubo
i ja se obrnem i vidim Ivanu pred vratima...
nesam mogla vjerovati smijeh fkt...
spremila sam se v 4 min yes (čudno, al istinito) a Duc i Žgoljo su
za to vreme pizdili v autu...heh...
ugl...tak mi je lepo kaj su došli v Fiku cerek (Ivana, Duc, Kika & Mesko)
tnx mačka moja...ve ja dojdem do vas jen dan yes...i tak...
dok su dišli, išli smo pit...party
Sara i njen dragi, Anča, Habijan, Polgarica i ja...wuu-huu...
supač je bilo, al smo se zmrzavali malo...brrrr...
svi osim Sare, nju je Tišo grel naughty..heh...

Onda dns na „kafi“...dojdemo mi normalno v Fiku rofl...Sara, Anča i ja...
i naručimo si kafe..oke...i zeme Sara z torbe Jägermeister-a... ludnamcor
Anča i ja smo se sam pogledale..onak, full zbunjeno... rolleyes
al onda je zvadila još dva...e onda pa nam nikaj neje bilo jasno... nono
p.s.nečete znati odkud Žgoljiju to zaliven...heh...mah, nema veze...
ugl...spile mi to...i za 10 min bile smo crvene kaj paprike...
jbt te jedan mali (al ubijajući) ima oko 35% alkohola...halllooo??? puknucu ajooj...
stvarno nas je grelo...smejale smo se stalno... zujo
al kaj buš...i onda je Nemec došal do nas i sam je jednoga komentara imal:
„kaj pa je vama?neste čiste?“tak nekak...bile smo mi oke...
onak, to je bilo samo za raspoloženje...heh...
A je, i da se pofalimo...včera smo pak si trezni bili...pili, al ne se napili thumbup

Za negde jednu vuru smo išle Sara i ja do mene...zkj?neje za javnost... wink
i pita nju moja stara ako puši...veli ona da samo negda laze...
i moja stara joj je rekla nek si slobodno spuši...al prvo neje štela,sram ju je bilo...heh...
na kraju je...bravo Žgoljo...tak treba... smokin

I neznam već kaj da pišem...tnx svima na komekima (posebno Polgarici koja ruši sve rekorde)...
i pozzekima.... cerekkiss
Pozzam sve one koje i v prošlome postu...i Kokija...heh...
i one koji čitaju mojega blogeca i ove dugeeee posteke...heh...jbga...
ja navek imam nekaj za naškrajbati...yea

Ayd kidam ve...šaljem vam punooo pusiki...
posebno mojim malichkim pijandurama koje se popravljaju...mwaa






tak vam je to dok čoveka
napusti zdrav razum...
zubo




također...ne vidi se
dobro, al čik je između nas =)





Anča puše dima... yes




naše remek djelo...strašno...heh




imale smo inspiraciju =)




neko je gladen?heh..
sam najte misliti da su fakat papale...
njami


evo nekaj sam našla na netu...
neznam baš dal je za nas =)
partyludparty


Kako prepoznati da si pijanac?

-Gubiš u svađama s neživim predmetima...
-Moraš se držati za travu da ne padneš sa Zemlje...
-Tvoj posao smeta tvojem opijanju...
-Doktor pronalazi tragove krvi u tvom krvotoku...
-Stalno ti pada zahodska daska na vrat...
-24 sata u danu, 24 pive u sanduku. Slučajnost? Nee...
-2 ruke,jedna usta,to znači imati problem s pićem...
-Lakše izoštravaš pogled s jednim otvorenim okom...
-Netko je pomaknuo parkiralište dok si bio/bila u baru...
-Padaš s poda...
-5 piva ima isti br. kalorija kao i 1 hambić.Kvragu s jelom..
-Cijela birtija kaze "Bok" kad ulazis...
-Misliš da su 3 osnovne namirnice kofein, nikotin i alkohol...
-Roseanne ti se čini lijepom...
-Svake večeri ti se sve više sviđa susjedova mačka...
-Ne prepoznaješ frenda ako ga ne gledaš kroz dno čaše...
-I večeras te taj prokleti ružičasti slon prati doma...




| ToAcH... (232) | ...tHe SkY | # |

srijeda, 09.04.2008.

KuD gOd KrEnEm IsTa LiCa, IsTe FoRe, It'S oK... zGoDnI dEčKi ViŠe-MaNJe, SvI oD rEdA sAd Su GaY...
i To Me BrInE...jEr TkO ćE zViJeZdE
dA Mi SkInE?? aHaaaaaaa... =)
beljroflfino




Hellllow wave...evo pa da nekaj naškrajbam...za foru....heh...
kao prvo, tnx svima na komowima cerek...
moj rekord...yeeea... belj
naslov...hm...samo za Sariku koja je to pjevala kaj Mihija i Torija rasrdi...heh yes
v subotu na natjecanju iz Prve pomoći bile smo druge burninmadheadbang...grrr...
druge godine gimka je gotovaaaaaa...al valjda je i 2.mjesto oke...hm...il ne? blabla eeh...


jučer je bilo prejebeno v školi...stalno sam nekše gluposti stvarala...
čudno za mene?ma neee... namcor Polgarica i ja smo se smejale kaj ne normalne...celi dan...heh...
al ne mi je bilo smešno dok je ova koza (to sam se ve još i lepo izrazila)
dela testa z matke pred mene.... madmadmad
ajoooj...al sam ih na kraju i dosta rešila...zahvaljujući Polgarici koja mi je v nedelju došla
pokazati malo matku...tnx mišek... kiss
ve se sam morem nadati kaj bu pozitivno...matka i ja?isto kak krava i balet...heh....
čim sam došla iz škole išle smo Žgoljo i ja na trač party roflsretan...heh...ma nesmo tračale...
mi smo dobje cujice partysmokin...moš mislit...heh... nut
ugl...skužila sam da je ona happy nekak, unatoč tome kaj je bilo ovih dana...
eh, kaj buš...bebač, bu bolje... yes


i tak...kaj da pišem o suboti...hmmmm...bilo je zakon, kak i navek... nutnaughty
došle su mi ove moje v Fiku...pa smo išli na igralište malo i onda v Kućicu...
i moram reči da je baš epa...sexy thumbup...heh...čak i šanka ima...ko bi rekel? party
slikali smo se (imate nekve fotke dole...), zajebavali, grijali na vatricu...uuuu....
supač je bilo...i tak...na kraju nas je sam par ostalo, svi su se pobrali... eek
i onda je Zokiju palo na pamet kaj bumo pili čmrgu...bez Cole....ajoooj... ludlud
kaj mislite ko je pil?pa ovak...Anča, ja, Đoni, Pintarić i Zoki...ko drugi?heh...
Toro, Miha i Gogo su sam dali dalje... zujo
aaaal...niko se neje napil...to je prva TREZNA SUBOTA...wow...
popravljamo se mi... naughtyzubo


gibam ve...“malo“ sam se raspisala blabla...nema beda (valjda)...
Ayd pozzam: Saru, Anču, Polgaricu, Baju, Žackija, Đonija, Gogija, Pintarića, Ivanu, Anjiku, Kiku, Maju, Dejanu, Dodlekicu, Basku, Marichu, Vugy, Ninu, Iviku, Gretku, Bakovića, Pavlekovićku, Leonardu, Marinu, naše dečke z razreda...valjda nesam nikoga pozabila...
Ako jesam...sorryte...kad vas je punooo...blee rolleyes
Pusach vejiki svimaaaaaaaa... wavecerekwave



slikice nekve..prvih 5 je od ove subote...a dalje su ovak...heh zubo






| ToAcH... (223) | ...tHe SkY | # |