subota, 03.12.2005.

SASTAV:Moj prijatelj....

moj prijatelj se zove đurđa. on se voli koturati.on ima jedne jako ljepe koturaljke koje se zove rollerblade franky morales. on je sladak momak...ako ga sretnete na ulici viknite mu "rene" ili "dušica", ili još bolje "đurđO" onda ce se okrenut i odzdravit...
on zivi na jordanovcu, a roden je u sarajevu. trenutno nema curu, ali bio je s anitom, to je trajalo kratko. on je sposoban za...svasta....
i ono sto on sam govori o sebi:"Zovu me Renato Ćurić "Crni", 17 mi je godina i tlačim se u Tehničkoj školi Ruđera Boškovića. Rođen sam 03.09.88. u Sarajevu ali u Zagrebu živim već 13 godina. U svoje slobodno vrijeme se najrađe trgam na rolama a.k.a. Aggressive Rolanje, a tu i tamo izađem van s ekipom"

moja mama za njega kaze da je pristojan mlad momak.i ja to mislim. danas sam ga vidjela na trgu, ponasao se tako ljupko. razmisljala sam i shvatila da nema curu... a jadan.. i zato...
ako ima neka treba koja bi zeljela atraktivnog momka, slatkog, zbarljivog, ma jednostavno savrsenog.... mame ga vole, klinci iza skole...ma on je jednostavno savrsen...
to je moj prijatelj Đurđa!

pusa Đurđi....
T.

ZA DODATNE INFORMACIJE KONTAKTIRAJTE SVOG LJEČNIKA ILI LJEKARNIKA....nismo odgovorni za nus pojave...

Tamina WxyLks, 8.a

<< Arhiva >>

Copyright © Shaun White Fan Club :) - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


$NaslovBoxa$>
Zovem se Tamina. Imam 14 godina, zhivim u Zagrebu. Obozhavam sunce, more, bmx, ali i snijeg, zajebanciju, ponekad i alkohol, obozhavam ziku... sve radim uz mjuzu, od tushiranja do uchenja, ma sve!
Predsjedinca sam udruge oFce, i imamo chak 3 člana... :)
Slusham Punk, Ska, rap, ponekad chak i pop... i naravno Ajs Nigrutin! ;)
Volim svashta...
k!$$,
T.

Linkovi:
Dropbike.com
da klaonitza forum
Letva.net
Bmx.hr
Bicikl.hr
chiara art forum
Budalizacija.net

...blog friends...
shadowz- momak s bmx foruma
kaki a.k.a bekflipovac s losim biciklom
(D)irka
moje suncheko
*anchi*
Tot
black
renatek
infected
helenchi
tomivav-skater, ok lik, s letve..







prije sam bila umishljena, a sada sam savrshena...
Image Hosted by ImageShack.us


$NaslovBoxa$>
naj frendice: amy, maja, nina, viki, anita

naj frendovi: pavle, chuljak, adri

hobi: bmx, crtanje, snimanje...

naj knjiga: sofijin svijet

naj profa: antica/hrvatski

naj profesor: david/likovni

naj komadi: preko puta ovog boxa
ili ti ga pismeno:
shaun white
cisse
chad michael murray
andersen



$NaslovBoxa$>
Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




JEBENE GRUPE:
Guzhva u 16ercu
Diverzija
Azra
Pips chipsi
Ajs nigrutin
Hladno pivo
Gorillaz
Coohead and Cambria
Nofrx
Green Day
itd....... :)

...::dechko iz snova::...
Image Hosted by ImageShack.us

..::ja iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moj auto iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moja djeca iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

ZAKLJUČAK:Previshe sanjam...




$NaslovBoxa$>
mmmm,....
shaun white:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Chad M. Murray:
Image Hosted by ImageShack.us

Kenny Anderson:
Image Hosted by ImageShack.us

Cisse:


ko je josh zgodan?
mmm... nashla sam....
Luka
Image Hosted by ImageShack.us

Brad Pitt
Image Hosted by ImageShack.us

Orlando Bloom
Image Hosted by ImageShack.us

Usher
Image Hosted by ImageShack.us