<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Pitajte me malo ako vam se da :D :

Click tu i pitaj me :)














"LIFE is short.
break the RULES,
FORGIVE quickly, KISS
slowly,LOVE truly,LAUGH uncontrollably,
and NEVER REGRET anything that
made you SMILE.! :)"




<33




























Credits
martinadizajn.

*Novogodišnji post*
08.01.2012.,
Evo i mojeg prvog posta u 2012. godini. Razmišljala sam o tome da prepričam događaje iz 2011. Bilo je mnogo stvari koje bi me raznježile,a i onih tužnih,zbog kojih bi morala suzdržati suze. Na kraju sam ipak odustala od te ideje. Prošla godina je sve u svemu bila jako lijepa no ona je sada iza mene, a nema smisla previše se zadržavati u prošlosti. Ja sam,kao i mnogi drugi donjela nekoliko novogodišnjih odluka. Jedna od njih je uživati i radovati se svakom novom danu,bez obzira na to kakav on bio. Prestati se zamarati nepotrebnim stvarima ali i osobama. Također se potruditi i imati bolje ocjene uz definitivno ,puno manje stresa. Naravno,ubacila sam i neke manje bitne i jednostavnije stvari,poput odlaska na kampiranje s par prijateljica, i štediti da si mogu kupiti neke stvari sama, bez da uvijek žicam roditelje. Osim toga odlučila sam da neću plakati za ljetom,i biti tužna zbog svog tog vremena koje će proći prije nego što ga opet vidim,nego ću se radovati svemu tome što će tek biti.
Želim svima vama,da vam ova godina bude što bolja,i što ispunjenija veseljem i ljubavi. Iako sa zakašnjenjem,ali bolje sad nego nikad. :)

17:42 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.