<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Pitajte me malo ako vam se da :D :

Click tu i pitaj me :)














"LIFE is short.
break the RULES,
FORGIVE quickly, KISS
slowly,LOVE truly,LAUGH uncontrollably,
and NEVER REGRET anything that
made you SMILE.! :)"




<33




























Credits
martinadizajn.

*Iz dana u dan...*
19.11.2011.,
Prošo je i taj "veliki" dan... Moj rođendan, bio 9.11.
Provela sam ga pišući kontrolni iz matematike i na instrukcijama
iz kemije. Wuhu.-.-
Ali ajde proslavila sam ga subotu i bilo je super. :)



Volim te.I mislim da nikada neću prestati. Za tebe će uvijek biti mjesta u mojem srcu.
Neznam šta ću sa svim tim osjećajima vezanim uz tebe,kako da ih se rješim?
Ti nisi ovdje...Nećeš me zagrliti,reći da će sve biti u redu,nećeš me utješiti kada
bude potrebno,i nećeš me nasmijati jednom od svojih fora kada sam loše volje.
Želim pronaći nekoga kome ću značiti i kome ću biti prva misao svakog jutra,kao
što si ti meni, i kao što sam ja tebi bila.
Želim se ponovo osjećati voljenom,i ne ovako usamljenom.
Želim ponovo biti iskreno sretna... Voljela bih da me sve naše zajedničke
uspomene ne rastužuju, da me ne podsjećaju na sve što je bilo i što je moglo biti.
Želim makar da prestanu biti toliko bolne..
Zašto imam osjećaj da se nikada više neću moći zaljubiti? Jesi li ostavio
prevelik trag u mom životu? Hoću li ga se ikada moći rješiti?
Pitam se pomisliš li uopće ikada na mene... Ili sam samo još jedna stvar iz prošlosti
koju si ostavio iza sebe...



Gimnazija? Ide.. Koliko može...
Ocjene mi nikad nisu bile gore. Haha. Mislim nije baš toliko strašno,imam
četvorke i petice. Zemljopis mi stvara probleme... I kemija i fizika... Ali
inače je oke. Samo što učim ko manijak,ne spavam puno, a ocjene su mi i dalje prosječne. -.-
Bar mi je društvo super. :D

Čitamo se :)

17:49 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.