< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: Ignis Le Fey Dizajn
Yes or no?

Opis bloga

Ovo sam ja dok pisem svoju pricu


Moji baneri

Image Hosted by ImageShack.



Image Hosted by ImageShack.us



Guardian angel of this blog - Angel of Night
Dress Up Games, Doll Makers and Cartoon Dolls @ The Doll Palace

Linkovi:

Blog.hr
Super glazba!
Lektire!!!!!! Pomoć stiže!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


myspace

Image Hosted by ImageShack.us
By

Likovi:

Girls

Kiara Collins(ja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo sam ja.Imam 15 godina i zivim u L.A.Mislim barem sam zivljela dok nisam otkrila da sam mutant.Sad zivim u Washingtonu u akedemiji za mutante koju drzi prof. Xavier.Pretvaram se u crnu panteru.Moj pravi otac je mutant ali se trajno pretvorio u crnu panteru.On je polu vilenjak zato sto je moj djed vilenjak.

Amy Shamen
Image Hosted by ImageShack.us

Amy je moja najbolja prijateljica.Takoder ima 15 godina.Zivjela je u L.A., a sada dijeli sobu samnom na akademiji.Pretvara se u vuka.Njezin je otac mutant ali se trajno pretvorio u vuka

Michelle Diare
Image Hosted by ImageShack.us

Michell,cura koja nas je uvela u akademiju,ja i Amy dijelimo sobu snjom i njenom sestrom blizankom.Dobra prijalteljica.Pretvara se u leoparda.Njezina mama je mutantica i takoder se pretvara u leoparda, a njezin tata je telepatski mutant.Ima 15 godina.

Elizabeth Diare
Image Hosted by ImageShack.us

Michellina sestra blizanka,ona nas je zajedno sa njom uvela u akademiju.Amy i ja djelimo sobu snjom i Mich.Takoder dobra prijateljica.Ona je telepatski mutant i to je nasljedila od tate,za razliku od Mich koja je od mame.Ima 15 godina

Boys

Image Hosted by ImageShack.us

Yoh Mesakki
Yoh je Amy-na ljubav.Ona je cijelo vrijeme vjerovala da je on izmišljeni lik.Ima smedu kosu i zelene oci.Prije je zivio u Rusiji a sad djeli sobu sa Ed-om i Blaze-om.Ima 16 godina i stariju sestru koja ga posjecuje svremena na vrijeme.On moze hodati po vodi i zraku.....zapravo on to zeve levitacijom......a i je nesto slicno tome......Svida mu se Amy ali je previse stidljiv da bi joj to rekao.

Ed Speleers
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pravo ime mu je Edward ali svi ga zovu Ed.Prije je zivio u Las Vegasu.Ima plavu kosu i plave oci.Zaljubljen je u Kiaru ali joj to jos nije izjavio.Teleporter je i voli plasiti druge(osobito Kiaru) tako sto se teleportira iza negog i vikne BUU!!, a onda ta osoba zavrsi na stropu.Ima 15,5 godina.

Blaze Wondery
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Blaze je najbolji haker na akademiji.Ima crnu kosu i sive oci.Zivio je u New York-u.On moze kontrolirati sva cetiri prirodna elementa(voda,vatra,zemlja,zrak).Veliki je zafrkant i obozava se zezati.Ima 15 godina.

Ja kada se pretvorim u panteru
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Amy kada se pretvori u vuka.....ovo sam je crtala dok smo sjedile u dvoristu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Michelle kada se pretvori u leoparda....ona se jednostavno obozava penjati po tom drvetu.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



utorak, 13.11.2007.

NAJVECI POST IKADA OBJAVLJEN NA OvOM BLOGU!!!!!!!

OVAJ POST U WORDU IZNOSI TRI STRANICE.......AJD DA VAM DALJE NEPRICAM.....U NJEMU SE POJAVLJUJU CAK 5 NOVIH LIKOVA........LOL......AJD EVO......
*********************

Kiara i Amy nesigurnim su korakom krenule poplocanim plocnikom prema staklenim vratima.Dok su hodale Kiara je spazila tri decka koja su stajala pokraj vrata i jedan od njih uzasno je licio na onaj opis iz Amynog blokica te je Kiara povukla Amy i ''slucajno'' se zabila u njih.¨Ej pazi malo kako hodas!¨,poviknuo je onaj koji je licio na Amynu ljubav. ¨Sorry!!!Mi smo nove!Stvarno sorry!Trebala sam bolje paziti kuda hodam.Stvarno,stvarno sorry!¨ ¨Dobro,dobro.....nema veze ja sam malo preburno reagirao.......ja sam Yoh Mesakki¨ ¨Drago mi je ja sam Kiara Collins, a ovo je Amy Shamen......Upravo smo doputovale iz L.A. i trebale bi sastati se sa prof. Xavierom ali neznamo kako on izgleda ni gdje je njegov ured....¨ ¨Nema problema.....vidite li one dvije blizanke tamo na dvoristu....one ce vas odvesti prof. Xavieru i pokazati vam malo po akademiji......zapravo ja cu vam ih pozvati.....HEJ MICHELLE!!!!!!!!ELIZABETH!!!!!!¨ Blizanke su dotrcale do njih.Te se predtsavile:¨Ja sam Michelle Diare,a ovo je moja sestra Elizabeth.Nama je data duznost da vam pokazemo malo po akademiji posto dijelite sobu s nama.¨ Kiara i Amy su se predtsavile te posle za blizankama.Prosle su vec kroz velika staklena vrata kad Kiara stane,okrene se i vrati se korak unazad te vikne:¨Hej! Yoh nisam cula imena ove druge dvojice?¨Taman sto je to rekla pred njom se stvori onaj sa plavom kosom te ispruzi ruku govoreci:¨Hi!Ja sam Ed Spellers,drago mije sto smo se upoznali Kiara.¨Kiara je bila zapanjeno sto joj zna ime,ali brzo je shvatila da je cuo ime kad se predtsavila Yohu.No, prije nego sto se snasla pored nje se pojavio onaj sa crnom kosom te se ubacio u razgovor gurajuci Eda i predtsavljajuci se:¨Ja sam Blaze Wondery,vama na uslizi.¨ ¨Drago mi je Blaze,Ed;Kiara Collins i ovo je Amy Shamen¨,zbunjeno je odgovorila Kiara te se okrenula prema Amy koja je stajala iza nje zaljubljeno gladajuci u Yoha koji im je prilazio.Kiara ju je uhavtila pod ruku i povukla za Michelle i Elizabeth koje su ih cekala u velikom predvorju.¨Dobro dosle na Akademiju za mutante koju drzi prof. Xavier!!!¨ ¨Ovo je ogromno mjesto¨ ¨Da poprilicno je veliko,bas me zanime kakve su sobe¨ ¨Da ali mene vise zanima kako cemo razlikovati Michelle od Elizabethe kad su potpuno identicne¨ ¨Kad nas malo bolje upoznate znati cete nas razlikovati sa kilometra, no sad bi bilo vrijeme da krenemo.¨ Hodale su tako kroz bezbroj hodnika,a Mich i Elizabeth su im pokazivele ucionice,svlacionice,skola je cak imala dvije dvorane,olimpijski bazen,te igraliste za kosarku i tenis.Pokazale su im njihovu sobu.U sobi su se nalazila dva kreveta na kat, cetiri ormara,dva ekstremno dugacka stola,te na svakom stolu po dva kompjutora.Takoder je imala veliku plazmu i prekrasan pogledan na park i maleno jezero koji su oduzimali dah.No, bez obzira na sve to soba je izgleda sasvim....obicno.....zapravo dosadno.Soba je imala bijele zidove,bez postera,bez slika,bez crteza kao u Kiarinoj sobi.Izasle su iz sobe i vratile se nazad u veliko predvorje.Tada su krenule osamljeni hodniku prema vratima na kraju.Zastali su pred vratima.¨Ovo je prof. Xavierov ured.Ucete jedna po jedna ali prije toga cete pokucati.¨,objasnila im je Elizabeth.Prva je usla Amy.Pokucala je te je polako otvorila vrata i nesigurnim korakom usla unutra te zatvorila vrata za sobom.Iz sobe su zaculi glasovi.Amy je u uredu ostala oko 20-ak minuta.Kada je izasla njezin komentar je bio:¨Simpatican covjek.¨ Ohrabrena njezinom izjavom u ured je usla Kiara.¨Dobar dan!¨,pozdravila je. ¨Dobar dan Kiara!Ja sam prof. Xavier.Dobro došla na akademiju.Koliko sam cuo ti se,kako i tvoja prijateljica,pretvaras u zivotinju,ali jos nisam saznau u koju.¨ ¨Da istina je da se pretvaram u zivotinju.Pretvaram se u crnu pantheru.¨ ¨Dobro,sada je tvoj lijecnicki karton dovrsen.Sada ce školska lijecnica znati koje ti lijekove moze dati,a koje ne.Pošto sam o vasem putovanju i vasim dogodostinama cuo od tvoje prijateljice,nemam razloga te zadrzati vise.Mozes slobodno ici osim ako nemas pitanja.¨ ¨Imam samo jedno pitanje.Gdje mogu nabaviti tempere,paletu za boje i papir za slikanje?¨ ¨Ako je to sve,sutra ce ti biti dostavljeno u tvoju sobu.¨ ¨To je sve i puno vam hvala¨,odgovrila je te izasle iz ureda.Kada je izašla van Amy,Mich i Elizabeth su gledali znatiželjnim pogledima,a ona im je samo rekla:¨Stavrno simpatican covjek¨.Vratile su se nazad u svoju sobu te pocele raspakiravati stvari iz torbi.I dok su se one raspremale netko je pokucao na vrata.Otvorila je Mich,a na vratima je stajao Ed.¨Hi Mich!Jel Kiara mozda tu?¨,upitao je. ¨Da evo je raspakirava stvari.Hej Kiara za tebe je!¨ ¨Evo me stizem....AUU!!!.....Hi Ed!Sta je bilo?¨ ¨Ovo ti je ispalo kad si se sudarila snama.¨,rekao je pruzajuci joj etui za CD-e ¨Moji CD-i.Puno ti hvala!Sigurno bi se ubila trazec ih.Zelis li mozda uci,upravo se raspakiravamo?!¨,rekla je Kiara kada je Mich otisla pomoci Amy. ¨Necu,ali hvala na pozivu.Moram ici,dogovorio sam se Yohom i Blazeom da cemo ici igrati kosarku,pa moram ici po opremu.Vidimo se!¨ ¨Vidimo se!¨,odgovorila mu je Kiara te mu mahnula u znak pozdrava. Kada je usla nazad u sobu svi su je gledali,a onda se razlegla velika galama u kojoj su Amy,Elizabeth i Michelle vikale:¨Kiara & Ed!!!!Kiara & Ed!!!!!!¨. ¨Ma dajte se priberite!!!!Smirite se!!!!!!¨ ¨E baš se necemo smiriti.HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!¨ No Kiara je uzvratila jednakom snagom.Glasno je viknula:¨AMY & YOH!!!!!!¨ Michelle i Elizabeth su stale kao ukopane te pogledima prelazile sa Kiare na Amy koja je bila crvena kao rak, a onda su odjednom sve cetiri prasnule u grohotan smijeh.Smijale su se tako 10-tak minuta bez prestanka.Kada su se smirile Kiara je predlozila da odu na igraliste pogledati kako Yoh i ostali igraju kosarku.Amy,Elizabeth i Mich su se slozile stim prijedlogom te su krenule prema igralištu.Na igralištu su stajale dvije ekipe,a niski sudac je nabrajao pravila igre.Sjele su na tribine i nestrpljivo slusale da sudac zavrsi svoj govor.Kiaru je iznenadilo kada je cula da se u tekmi mogu koristiti moci.Pitala je Mich kako to da mogu koristiti moci tijekom utakmice, a ona joj je odgovorila da posto je ovo akademija za mutante i moci su dozvoljene tijekom utakmice.Sudac je napokon zavrsio svoj govor i Kiara je jedva cekala da vidi kakve moci imaju drugi.I utakmica je pocela.Ed,Blaze i Yoh su igrali za ekipu koja se zvala Ravens i imala je plavo bijele dresove.Druga ekipa zvala se Hawks i imali su crvene dresove.Ed se non stop teleportirao i postizao zgoditke.Yoh je hodao po zraku i tako zabio vecinu koseva.Dok su Ed i Yoh bili zaduzeni za vecinu koševa,Blaze je onesposobljavao suparnicku ekipu tako sto im je zaplito noge u grane koji su se ''kao'' protezale od ruba igralista na kojem je rasla zivica pa nitko nije posumnjao da bi to moglo imati neke veze sa njim zato što je on bio na sasvim drugom kraju igrališta.Nakon utakmice u kojoj su pobjedili Ravens-i.Cure su se zaputile natrag u svoju sobu.Taman kad su izasli iz igrališta,Ed se teleportirao ispred njih.¨Dali želite mozda doci na proslavu nase pobjede?¨,upitao ih je. ¨Hvala,ali ne hvala.Ja i Kiara smo preumorne da bi se sad jos i zabavljale.Putovale smo cijelu noc i rado bih se malo naspavale.Ali obecavamo da cemo doci na iducu proslavu.¨ ¨Nema veze.Meni je drago da ste dosle vidjeti kako igramo i to ce biti dovoljna isprika za sada.¨ ¨O.K. Laku noć!¨ ¨Laku noć!Vidimo se sutra!Nezaboravite da se prvi sat odrzava u velikoj dvorana,a da drugi imamo borilacke vjestine.¨,pozdravio ih je Ed i zaputio se nazad na igralište. ¨Kada su se vratile nazad u sobu vani je vec bio mrak.Nabrzinu su se presvukle te legle u krevete.Upalile su TV na kojem su pocinjale vijesti.Eli se upravo spremala prebaciti program kad je Kiara viknula da ne prebacuje.¨Stravican dogadaj pogodio je predgrađe Washingtona¨,govorila je spikerica,¨Izgleda da su se mutanti sada odlucili ne samo napadi ljude vec i jedni druge.Stravican nikad viđen okrsaj između mutanata,od kojih su vecina bili vampiri i vukodlaci dogodio se danas oko 17 sati u predgrađu Washingtona.Nekolicina vampira pobunila se protiv skupine vukodlaka optuzujici ih da su prekrsili nekakav dogovor.Sukobu su se uskoro pridruzile i druge vrste mutanata koje su ih izgleda pokusale zaustaviti ali ocigledno bez uspjeha.Tijekom borbe ozljeđeno je nekoliko građana,a obližnji restoran i trgovina su potpuno uništeni.¨ ¨Covjece!!!!!Pitam se samo zbog cega su se potukli.Mora da je bio neki vazan dogovor.¨ ¨Amy ja neznam kolko ste ti i Kiara upucene u svijet mutanata.Ali rat izmedu vampira i vukodlaka traje duze od rata izmedu mutanata i ljudi.¨ ¨Ja sam cula da je taj rat poceo prije 100 godina i to zbog toga sto su vukodlaci ubili nekog ekstra vaznog vampira i sad se ovi osvjecuju vec 100 godina.¨ ¨Da, to sam i ja cula.Ali mislim da bi bilo bolje da se uplicemo u to,zato sto ja vise nezelim imati nikakva posla sa vampirima.Nakon onog okrsaja u sumi pored L.A. pocele su se dogodati cudne stvari.¨ ¨Ja se slazem sa Kiarom.Bolje da ni ne razgovaramo o tome,pogotova kad su u pitanju vukodlaci.Ja sam se potukla sa vukodlakom kad sam otkrila da sam mutant i od tada su se stvari okrenule naopacke.¨ ¨Da,ali da ste niste potukle sa vukodlakom i vampirom nikad nebi upoznale mene i Eli.¨ ¨To je tocno,ali znate što?¨ ¨Što?¨ ¨Ja jedva drzim oci otvorene i zelim ici malo odstpavati,a onda sutra možemo raspravljati o razno raznim ratovima.Laku noć svima!¨ ¨Laku noć!¨
Ugasile su TV i zaspale.
********************

UGODNO CITANJE
BYE
BYE
KISS
KISS
CYA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sretansretansretansretansretanfinofinofinofinofinofinofinowavewavewavewavemahmahmahmahzujozujozujozujokisskisskisskiss

|Say... 95| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.