..people aren't afraid of darkness, they are afraid of things hidden in it....

13.02.2007., utorak

sretno valentinovo..ili ne

Hm…eto nam i Valentinovo dolazi…jedna sam od onih koji misle da je to samo komercijalni praznik trgovaca koji se bogate na blesavim ljudima. Dakle, mislim da svi shvaćamo da nisam adekvatna osoba za pisanje o ljubavi…a s obzirom da nisam nikad bila zaljubljena ne vjerujem bas da će mi ijedan post o ljubavi biti uvjerljiv. Stoga..pišem vam jednu pričicu..ovaj put, ideja same pjesme nije moja…koncept sam preuzela iz jedne stare pjesme…ali obrada je original.smijeh

Često su me zvali divljom ružom. Nikad nisam shvaćala zašto su me zvali tako jer moje ime je bilo Marie.

Prvi put kad sam je vidio znao sam da ona je ta. Sjećam se još ,gledala je u moje oči i smijala se. Njezine usne bile su boje ruža što su rasle kraj rijeke, skroz krvave i divlje….

Još pamtim prvi puta..prvi puta kada je pokucao na moja vrata i ušao u sobu. Nesvjesno sam prestala sam drhtati u njegovu sigurnu zagrljaju. Hm…on je bio moj prvi muškarac, i
pažljivo…obrisao je suze koje su se slijevale niz moje lice….


slijedeći dan donio sam joj cvijet…odmah sam znao da je bila ljepša od svih žena
koje sam vidio…pitao sam je onda:''znaš li gdje divlje ruže rastu…?''
tako slatke….grimizne…slobodne?''

slijedeći dan došao je k meni s jednom crvenom ružom rekavši:''hoćeš li podijeliti svoj gubitak i svoju bol sam mnom?''Klimnula sam glavom…kad sam legla na krevet..
rekao je ''ako ti pokažem ruže, hoćeš li me slijediti?


zadnji dan odveo sam je tamo gdje divlje ruže rastu…legla je na obalu…

treći dan me je odveo na rijeku pokazao mi je ruže i poljubio me…
posljednje što sam čula bila je samo promumljala riječ..
kleknuo je nad mnom držeći kamen u šaci…


poljubio sam je za rastanak, rekavši, ''sva ljepota mora umrijeti''
legavši dolje položio sam divlju ružu..kraj njezinog lijepog lica…

Često su me zvali divljom ružom. Nikad nisam shvaćala zašto su me zvali tako jer moje ime je bilo Marie.

Eto..to bi bilo to..uglavnom..bez obzira sto u ljubav vjere nemam ne bi imala ništa protiv koje čokolade za Valentinovo!!!!!!!!!!!!!!

p.s. molite se za mene..sutra idem na pregled(veza čini čuda)..tko zna koji mi je…aaaaaaa.blablapuknucuheadbangmadbangpozz

- 21:02 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je nastao cisto iz dosade.....nema se tu sta pametnoga za reci o njemu.Ako ste vec tu mogli biste komentirati..cisto da znam da ste bili tu..a trenutno je mirovini...



users online

Linkovi

nije vazno tko sam...postovi ionako nisu o meni,samo su djelo moje inspiracije..(kao sto vidite jadne..)


ovoliko vas je bilo od 17.02...

free web counter

free web counter