..people aren't afraid of darkness, they are afraid of things hidden in it....

08.02.2007., četvrtak

noć se prolila nebom…samoća…..tračci mjesečine petljaju se svađajući oko grana obližnje smreke…..ja sam sama….čujem tišinu…jer tebe nema…jer ti ne shvaćaš da ja tebe trebam…da te želim….magla objavljuje rat….ne vidim ništa….noga naprijed….korak po korak…hodam a ne vidim gdje…slušam ali ne čujem ništa…idem tamo…tamo si ti…ja želim da si tamo ti….ali osjećam…osjećam strah…ne…osjećam bol…ja te trebam….tišinu prekida povjetarac…nosi lišće….oko mene…netko je tu….njegova blizina se osjeća…..strah…tresem se jer znam da je netko tu…a ti nisi..želim da me spasiš…osjećam da kreće prema meni..želi nešto od mene…ne..ne želim to…ali ja ne mogu…ne bez tebe..ja se ne mogu oduprijeti jer ja te želim…želim te kraj sebe…slabost….stojim a želim bježati…želim tebi…ali ono me ne pušta…ne dira me ali me vuče ka sebi…ne mogu se oduprijeti…gubim se…moje oči su pune suza….vrisak ostaje samo u mojoj mašti…bol….jer ja se ne mogu pomaknuti..osjećam da ide prema meni…pruža svoju ruku…sjena na mom ramenu…zašto me ne spasiš???????gdje si????ne ostavljaj me …izdaja…želim te dozvati ali ne mogu…glas ostaje zatočen…suze padaju niz moje lice…i tada…vidim put…ne znam kamo vodi ali ja idem…borba…korak….trčim…osjetim da me prati…ali ja samo želim doći tamo…tamo gdje put vodi…tamo gdje si ti…stiže me…ne…moram ići brže…sjena me prati…osjećam te…jesi li na mome putu? jesi li ti moj cilj…čekaš li me?….sumnja… suze mi zamagljuju pogled …trčim jer se osjećam bespomoćno..znam da ne mogu pobjeći..jer ti nisi tu…dolazim do ruba…ne mogu dalje…spasi me…dozivam te ali ti me ne čuješ…možda ipak nisi tu…ali zašto osjećam da si blizu????kako ne shvaćaš da me trebaš…moje suze se gube u ponor…sjena dolazi…moj strah miješa se sa neobjašnjivim olakšanjem ali ja ne znam zašto….jer ti nisi tu…ponor..samo jedan korak i doći ću ka tebi..strah me vuče dolje …korak ….padam…padam u ponor svojih snova…nestajanje….riječi se tope u zraku…… trebam te…dolazim…čekaj me…gledam gore, tamo gore gdje sam posljednji korak napravila..sjena me stigla….magla je nestala…mjesečina te obasjala….tvoj vrisak….i ja u ponoru…..ne postojim.
- 22:50 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je nastao cisto iz dosade.....nema se tu sta pametnoga za reci o njemu.Ako ste vec tu mogli biste komentirati..cisto da znam da ste bili tu..a trenutno je mirovini...



users online

Linkovi

nije vazno tko sam...postovi ionako nisu o meni,samo su djelo moje inspiracije..(kao sto vidite jadne..)


ovoliko vas je bilo od 17.02...

free web counter

free web counter